Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
το σιγουρο ειναι οτι η μονη μετρηση που εχει σημασια ειναι στο στροφαλο
σε αυτο συμφωνω, ελα ομως που δεν μπορουμε να τη μετρησουμε...
για αυτο αρκουμαστε στη μετρηση που μπορουμε να εχουμε.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μετρησεις στον τροχο ειναι καθαρα για αγωνες
αυτο εσενα ποιος στο ειπε?

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
πας λοιπον στο MAHA και σου βγαζει 400 τροχο και 520 στροφαλο.Αμεσως βαζεις 20αρες ζαντες με 315 λαστιχο και πας και βλεπεις στο MAHA 390 τροχο και παλι 520 στροφαλο!!!!Νομιζεις οτι κατι χαλασε στο μοτερ σου??
φιλε μου εχεις μπερδεψει τα πορτοκαλια με τα αχλαδια οπως λεει και στο αρθρο του ο π.σ.
τα δυναμομετρα μετρανε τροχο, ετσι η οποιαδηποτε μεταβολη οπως αυτη των τροχων θα καταγραφει απο το οργανο που προσομοιαζει το δρομο.
ετσι υποθετω οτι ισως θα δειξει -χωρις αυτο να ισχυει- λιγοτερη δυναμη (υποθεση εργασιας), οπως και στο δρομο καποιες φορες η μεγαλυτερη ζαντα εχει -οπως λεγεται- αντικτυπο στην επιταγχυνση.
δεν μειωθηκαν λοιπον τα αλογα του μοτερ, απλως περασαν λιγοτερα στο δρομο...


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
οπως επισης και να σας βγαλω οτι νουμερο ιπποδυναμης θελετε για να εντυπωσιασετε τους κολλητους σας
αυτο ειναι ευκολο και το ξερει οποιος εχει παει εστω και 1-2 φορες σε δυναμομετρο και εχει παρακολουθησει τη διαδικασια.
αναλογα πως ρυθμιζουμε τις παραμετρους, εχουμε και το επιθυμητο αποτελεσμα...


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορω να σας εξηγησω τα παντα για τα δυναμομετρα σε καφεδακι
εμας που δεν πινουμε καφε, θα μας αφησεις στο σκοταδι?


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Kι ομως φιλε εισαι τελειως λαθος.
δεν πειραζει, ασε να ειμαι...

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλικα παντα...
εννοειται...