σε αυτο συμφωνω, ελα ομως που δεν μπορουμε να τη μετρησουμε...
για αυτο αρκουμαστε στη μετρηση που μπορουμε να εχουμε.
αυτο εσενα ποιος στο ειπε?
φιλε μου εχεις μπερδεψει τα πορτοκαλια με τα αχλαδια οπως λεει και στο αρθρο του ο π.σ.
τα δυναμομετρα μετρανε τροχο, ετσι η οποιαδηποτε μεταβολη οπως αυτη των τροχων θα καταγραφει απο το οργανο που προσομοιαζει το δρομο.
ετσι υποθετω οτι ισως θα δειξει -χωρις αυτο να ισχυει- λιγοτερη δυναμη (υποθεση εργασιας), οπως και στο δρομο καποιες φορες η μεγαλυτερη ζαντα εχει -οπως λεγεται- αντικτυπο στην επιταγχυνση.
δεν μειωθηκαν λοιπον τα αλογα του μοτερ, απλως περασαν λιγοτερα στο δρομο...
αυτο ειναι ευκολο και το ξερει οποιος εχει παει εστω και 1-2 φορες σε δυναμομετρο και εχει παρακολουθησει τη διαδικασια.
αναλογα πως ρυθμιζουμε τις παραμετρους, εχουμε και το επιθυμητο αποτελεσμα...
εμας που δεν πινουμε καφε, θα μας αφησεις στο σκοταδι?
δεν πειραζει, ασε να ειμαι...
εννοειται...![]()