Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: Περί δυναμόμετρων

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Μηνύματα
    161
    Thanked
    43
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φιλε σταθη εχεις μετρησει σε μαχα? το δυναμομετρο μετραει τροχο και μετα το μετατρεπει σε μοτερ. ζοριζει το αυτοκινητο παρα πολυ να φορτωσει απο τα φρενα και καθε φορα βγαζει αλλο νουμερο επειδη παιζουν με τα φρενα οποτε αναξιοπιστο.

    τα καλυτερα στον κοσμο ειναι dynojet mustang kai dyno dynamics τωρα αν δεν το χρησιμοποιουν οι εταιρειες γιατι οπως καταλαβαινεις ολοι εχουν συμφεροντα εμενα δεν μου λεει κατι. εγω το πηρα κουτα το αμαξι εβαλα dp s και εβγαλε 285 τροχο αυτο που μου δωσανε αυτο μετρησα.το μαχα ειναι κοροιδια σου βγαζει βλεπω 320 μοτερ το οποιο ειναι κοντα στο σωστο και μετα σου λεει 220 τροχο???? δλδ το αμαξι χανει 100 αλογα απο το μοτερ στους τροχους? τι ειναι τετρακινητο εβο που εχουν 20% απωλειες?
    ενα πισωκινητο εχει 12-13% απωλειες οποτε ποιο μαχα κοροιδευομαστε?
    το αυτοκινητο βγαζει στοκ εκει 270 τροχο δλδ 310 περιπου μοτερ και ενα καλο 1ο σταδιο με ολα τα περιφερειακα παιζει στα 400whp σε πιεσεις 1-1,1 bar.
    τα 500 που λεει ο στρατος δεν ειναι τπτ γι αυτο το μοτερ ειναι σκυλι και ο μονος περιορσμος του ειναι τα τουρμπο και μετα το καυσιμο γι αυτο βοηθας με μεθανολες και καυσιμο.οπως γνωριζετε ολα τα tfsi εχουν προβλημα με το καυσιμο τωρα και πολλοι χρησιμοποιουνε παλιες μεθοδους με εξτρα μπεκ. ελπιζουμε μελλοντικα να υπαρξει λυση

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Dim135 For This Useful Post:

    Karizma Z4 (03-04-11), Nick bmwlover (03-04-11), Panos 316T (03-04-11), TAZ118! (03-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP