Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 87

Θέμα: E90 M3 ESS vs RS6 EVOTECH

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν υπαρχει ο συνδυασμος των παραπανω, σε ενα ιδιοκτητη που γνωριζει και 'αισθανεται' την αυξημενη καταπονηση οποτε 'καταλαβαινει' και πως να χρησιμοποιει το μοτερ του και να συμπεριφερεται αναλογα, η μειωση της αντοχης του μοτερ ειναι λιγη (εξαρταται βεβαια και απο τον βαθμο της συνολικης αυξησης της ιπποδυναμης)
    Εγω οπως γνωριζεις προσωπικα εχω το αυτοκινητο πανω απο ενα χρονο FI και εχω διανυσει περιπου 15000 χλμ χωρις καποιο προβλημα. Δεν χτυπαω βεβαια 300ρες καθε μερα αλλα ουτε και το παω μονο μεχρι την καφετερια. Και βεβαια προσαρμοζω και τον τροπο οδηγησης μου αναλογα (πχ. ακομα και οταν οδηγω γρηγορα, οταν δεν υπαρχει λογος, αλλαζω την ταχυτητα ενα κλικ νωριτερα πχ 7000-7200 σαλ.)
    ακριβως εσενα ειχα στο μυαλο μου δημητρη γραφοντας για το θεμα του οδηγου.
    ακριβως επειδη οι γνωσεις σου ειναι τετοιες και προσαρμοσες εσυ τον τροπο σου στα νεα δεδομενα του αυτοκινητου (αντι να κανεις το αντιθετο οπως κανει το 99% των μη εμπειρων και τεχνικα ενημερωμενων οδηγων), το δικο σου θα χαλασει τελευταιο.
    ειναι βεβαιο αυτο, εκτος αστοχιων λογω ελαττωματικου εξαρτηματος οπως αναφερεις κι εσυ.

    απο κει και περα ομως ο s65 ειναι εντελως διαφορετικη πλατφορμα με πολλες σημαντικες διαφορες απο τον s54, πραγμα που κατ εμε σημαινει οτι δεν θα μπορουσε να φτασει στο δικο σου βελτιωτικο σταδιο με αναλογη αξιοπιστια.
    επισης η κατα πολυ αυξημενη πολυπλοκοτητα κανει ακομα πιο δυσκολο το σωστο ρυθμισμα του μοτερ ετσι ακριβως οπως θα επιθυμουσε ο βελτιωτης.
    επισης ειναι και το θεμα του χρονου...
    ποσοι υπηρχαν το 2004 π.χ. που κομπρεσαριζαν s54 ετσι απλα?
    ουτε φιλτρο που λεει ο λογοςδεν αλλαζαν τοτε...

    τελος και συμφωνα με γερμανο βελτιωτη απο τον 6/10 τα Μ3 φορουν εγκεφαλο με λειτουργια antituning που καθιστα αδυνατη οποιαδηποτε παρεμβαση.
    προς το παρον μονο ενας καταφερε να το σπασει (με λιγη εσωτερικη βοηθεια, προφανως με το αζημιωτο...) και αυτος δεν πουλαει κομπερσορες...

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    chief (11-03-11), Thomelef (11-03-11), turbodog (11-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP