- 
	
	
		
		
		
		
			  
			
				
					Σταθη, ολοι γνωριζουμε οτι η αυξημενη ιπποδυναμη εχει σιγουρα αυξημενη καταπονηση και μειωμενη αξιοπιστια στο χρονο. Το ποσο, εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες.... Χρηση, συντηρηση, σωστο tuning τα σημαντικοτερα, καθως και κατασκευαστικη τυχη (ωστε να μην υπαρξει αστοχια μηχανικου εξαρτηματος) μιας και η αυξημενες καταπονησεις φερνουν στην επιφανεια προβληματα που σαν ατμοσφαιρικο δεν θα τα εβγαζε ποτε.
 Οταν υπαρχει ο συνδυασμος των παραπανω, σε ενα ιδιοκτητη που γνωριζει και 'αισθανεται' την αυξημενη καταπονηση οποτε 'καταλαβαινει'  και πως να χρησιμοποιει το μοτερ του και να συμπεριφερεται αναλογα, η μειωση της αντοχης του μοτερ ειναι λιγη (εξαρταται βεβαια και απο τον βαθμο της συνολικης αυξησης της ιπποδυναμης)
 Εγω οπως γνωριζεις προσωπικα εχω το αυτοκινητο πανω απο ενα χρονο FI και εχω διανυσει περιπου 15000 χλμ χωρις καποιο προβλημα. Δεν χτυπαω βεβαια 300ρες καθε μερα αλλα ουτε και το παω μονο μεχρι την καφετερια. Και βεβαια προσαρμοζω και τον τροπο οδηγησης μου αναλογα (πχ. ακομα και οταν οδηγω γρηγορα, οταν δεν υπαρχει λογος, αλλαζω την ταχυτητα ενα κλικ νωριτερα πχ 7000-7200 σαλ.)
 Οι S κινητηρες σιγουρα δεν ειναι η καλυτερη πλατφορμα βελτιωσης αλλα δεν σημαινει οτι δεν μπορουν να βελτιωθουν και με την σωστη χρηση να αντεξουν στο χρονο  
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
	
	
		
			The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:
		
	
		
			
				m-power_01 (11-03-11), Panos 316T (15-03-11)
			 
 
 
 
 
 
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				 Δικαιώματα - Επιλογές
				Δικαιώματα - Επιλογές
			
			
				
	
		- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-  
Κανονισμός του Φόρουμ
 
			 
		 
	 
 
				
			
  
 
 BACK TO TOP