Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 87

Θέμα: E90 M3 ESS vs RS6 EVOTECH

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ο ρωσος ριχνει μπινελικια διοτι το αυτοκινητο εσπασε.
    και εννοω το κοκκινο ess βεβαια και οχι το αμερικανικο.

    ειτε το θελουν καποιοι φιλοι μας ειτε οχι, ολα τα παρομοια προτζεκτς εχουν το ιδιο -προδιαγεγραμμενο- τελος.
    το μονο που διαφερει ειναι ο χρονος και η εκταση της ζημιας. αυτο εξαρταται απο την πιεση και τη διαρκεια της, που υφισταται το καθε αυτοκινητο καθως και το πως ο ιδιοκτητης του το χειριζεται και ειναι ικανος να αποφυγει τη ζημια (μαλλον πιο σωστα να την μεταθεσει για αργοτερα).

    διευκρινιζω οτι εδω μιλαμε για s μοτερ και οχι για Μ54 τα οποια σαφως και δουλεψαν με ικανοποιητικο -για τους ιδιοκτητες τους- τροπο. (αν και εδω οι γνωμες διιστανται αφου πολλοι υποστηριζουν οτι αυτες οι μετατροπες απεδωσαν μεν, αλλα οχι στο βαθμο που διατεινεται ο κατασκευαστης τους, ενω δεν ελειψαν και αυτοκινητα που εμεναν σε καθε βολτα, απο "χαζα" προβληματα μεν, εμεναν δε...!)

    το να λεμε ομως οτι ουδεποτε εσπασε μοτερ ess σαφως ειναι κατι που απεχει απο την πραγματικοτητα.
    εδω αρκετα μοτερ σπασανε νορμαλ, πως γινεται να μην εσπασε ποτε και κανενα υπερσυμπιεζομενο?
    επιπροσθετα ο καθενας εχει τις πηγες του. η δικη μου πηγη (διοτι βεβαια δεν ημουν μπροστα στην εκρηξη) ειναι απολυτως αξιοπιστη σε οτι με εχει πληροφορησει εως τωρα.
    αν αυτη ειναι η πρωτη φορα που με παραπληροφορει, τι να πω, παραπληροφορω κι εγω!
    χωρις να εχω καποιο συμφερον ουτε να δυσφημισω ουτε να διαφημισω ενα συγκεκριμενο κιτ εναντι καποιου αλλου, μιας και ουτε ανταγωνιστικους κομπερσορες εμπορευομαι, ουτε Μ3 εχω! (και ο φιλος μου απο τη γερμανια επισης!)

    και την πληροφορια αυτη δεν μπορει να την αντικρουσει η ιδια η ess. οι λογοι ειναι ευνοητοι φανταζομαι...

    προσωπικα δεν ξερω καμια εταιρια βελτιωσεων να βγαζει δελτιο καταστροφων και να πληροφορει τους καταναλωτες και τα φορουμ για τα μοτερ που σπασανε.
    ολα αυτα βγαινουν στη φορα οταν υπαρχουν και αλλοι μπροστα στο συμβαν και δεν μπορει να γινει αλλιως.
    αν δεν υπαρχουν μαρτυρες ο καθε τιουνερ δεν ειναι χαζος να δημοσιοποιησει το συμβαν... και αυτο το καταλαβαινουμε πιστευω.

    αληθεια μηπως καποια απο τις εταιριες που κομπρεσαρουν Μ3 δινει tuv και εγγυηση για το μοτερ, το κιβωτιο και τη μεταδοση? οχι μονο εγγυηση για το κιτ, αλλα για ολα τα προαναφερομενα.

    απο κει και περα οσοι κινουνται στην "πιατσα" ξερουν καλα τι γινεται.
    εχω κι εγω να βαλω φωτο απο ελληνικα εκειδικευμενα συνεργεια και τους πειραματισμους τους με Μ3 ειδικα, πιο παλια που δεν τα ξερανε κιολας...
    υποθεσεις που δεν βγηκαν στην επιφανεια διοτι οι συνεργειαδες τα βρηκαν με τους πελατες εξασφαλιζοντας και τη σχετικη αποσιωπηση του θεματος...

    στο θεμα μας τωρα, στο Μ3 Ε92, αν δει κανεις και διαβασει ποσο προηγμενος και οριακος ειναι αυτος ο κινητηρας θα καταλαβει πολυ ευκολα ακομα και αν δεν εχει πολυ ειδικες γνωσεις οτι δεν ειναι τοσο ευκολο να παει απο τα 420 στα 650 αλογα. ειναι μαλλον αδυνατο αυτο να γινει χωρις να αποφευχθει η εκρηξη.
    διαβαστε για ποσο πολυπλοκο τεχνολογιας F1 μοτερ μιλαμε: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1102

    τωρα αν καποιος εχει αντιθετη γνωμη, ας παει και ας αγορασει καποιο τετοιο κιτ. και να μας πει ποια ειναι αυτα τα αυτοκινητα που δεν σπασαν, ποσα χιλιομετρα καναν και σε τι συνθηκες.
    διοτι αν μιλαμε για αυτοκινητα με λιγη και ελαφρια χρηση, ή εκθεσιακα κομματια, αδικα χανουμε το χρονο μας.
    ας μας πει καποιος οτι πιεζε οριακα το αυτοκινητο και συμπληρωσε πανω απο π.χ. 10.000 χλμ. και τοτε ναι να αναφωνησουμε ολοι μαζι: οι τεχνικοι του ντιβιζιον ειναι βλακες! ειναι βλακες που για να παρουν λιγα παραπανω αλογα στην gts υπερκυβισαν. επρεπε να στειλουν ενα μοτερ στην ess (ή τη τζιντανι, ή τη τζι-παουερ) να τους μαθουνε πως βγαινουνε 50% επιπλεον ιπποι, χωρις να αλλαξουμε ολο το μοτερ και χωρις να χασουμε σε αξιοπιστια!

    τα πραγματα ειναι απλα.
    δεν ξερω τι γινεται στο εξωτερικο, το θεμα με το κοκκινο ετυχε και το εμαθα. προφανως εχουν σπασει κι αλλα αυτοκινητα που δεν τα ξερουμε.
    και στην ελλαδα ομως δεν μπορουμε πουμε οτι τα Μ3 που κομπερσαριστηκαν βρισκονται στο δρομο ακομα ωστε να περιμενουμε τα αποτελεματα.
    αν εξαιρεσουμε το Μ3 του γιατρου (το οποιο δεν πιστευω οτι εχει φαει και ενελεητο λιωσιμο και που μακαρι ποτε να μη σπασει και να το χαιρεται για παντα ο ανθρωπος), τα υπολοιπα βγηκαν εκτος απο ατυχηματα!
    του γεωργιου τρακαρε αναμεσα απο τα διαστηματα που ηταν εκτος συνεργειου, του νικου τρακαρε επισης, ενω το τζιντανι εξεραγη και πουληθηκε αφου επισκευαστηκε χωρις το κιτ.
    υπαρχει καποιο αυτοκινητο αλλο να εχει γραψει τιποτα χιλιομετρα εκτος της διαδρομης γραφειο-σπιτι ωστε να δουμε τι γινεται?

    συγγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση μιας και ημουν αρρωστος, αυτη ειναι η αποψη μου, αν καποιος εχει καποιο αλλο στοιχειο να προσθεσει στην κουβεντα ευχαριστως να ακουσουμε.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    5555 (11-03-11), alexm (11-03-11), chief (11-03-11), deepBLUE (11-03-11), katsaraios (11-03-11), Monsta (11-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP