Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tasos.kamv Εμφάνιση μηνυμάτων
Βαυαρέ Τάκη το έχω ψάξει το θέμα η ίδια η τροχαλία έχει ενσωματωμένο το ρουλεμάν και το "συμπλέκτη" εμπλοκης-απεμπλοκης, γι'αυτό κοστίζει και περίπου 50¤ (όχι στην αντιπροσωπεια, εκεί πρέπει να έχει γύρω στα 65¤). Θέλει ειδικό εργαλείο για να βγει απ'ότι μου είπε ο μηχανικός μου.Μόνο αυτό αλλάζεις και είσαι οκ!! Μου είπε κάποιος γνωστός μου μέσα από συνεργεία BMW ότι είναι συχνό φαινόμενο η αντικατάσταση της τροχαλίας αυτής... Εγώ πάντως ακόμα είμαι περίεργος να δω τα αποτελέσματα της αντικατάστασης σε θέμα γκαζιού & κατανάλωσης...
Γεια σου Τασο και καλως ηρθες στην παρεα,οχι οτι εγω ειμαι κανενας παλιος αλλα λιγο σημασια εχει! Εγω εχω αλλαξει αυτην την τροχαλια προσφατα.Η κυρια δουλεια της ειναι αυτη που ανεφερες,να μαζευει τις τασεις του ιμαντα για πισωγυρισματα αλλα και να αποτρεψει το μοτερ να παρει αναποδες στο σβησιμο.Γι' αυτο και ολοι σχεδον οι πετρελαιοκινητηρες εχουν τετοιου τυπου τροχαλια.Οταν βγει και την παρεις στα χερια θα δεις οτι ειναι βαρια για το μεγεθος της επειδη ενσωματωνει και την καστανια.Η δικη μου ηταν τελειως φρακαρισμενη και δεν γυρνουσε με τα χερια! Δεν ειδα κανενα ειδικο εργαλειο να βγαζει ο μαστορας παντως,με καρυδακι και καστανια την ελυσε.Εγω την αλλαξα γιατι εκανε ενα τριξιμο το μοτερ μεχρι να ξεκολησει η βελονα απο τις 1000-1100 στρφες και μετα απο ψαξιμο βρεθηκε ο ενοχος!! Διαφορα ειδα μονο στον θορυβο και πουθενα αλλου Τασο.