Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bomer Εμφάνιση μηνυμάτων
γεια σας φιλαρακια μου καλα! Ωσαν γερμανος κατοικος, και ολιγα γνωριζων, σας πληροφορω τα εξης!
Το καθε εργοστασιο κατασκευαζει το καθε μοντελο αυτοκινητου, με προγραμματισμο να χαλαει σιγα σιγα. Αυτο ειναι το μαρκετιγκ. Οσο πιο μικρο και φτηνο μοντελο, τοσο πιο γρηγορα θαναι για την ανακυκλωση. Βεβαια προσεχουν να μην εχουν ανακλησεις. Η καθε ανακληση αγαπητε μου φιλε απο κατερινη, κοστιζει στο εργοστασιο πανω απο 1εκατ ευρω, οποτε μονον σαν εφιαλτη θα μπορουν να το σκεπτονται στο Μοναχο!
Το προβλημα με την ελλαδα ειναι τι κατηγοριας (ποιοτητας) αυτοκινητα παραγγελνει η bmw-hellas, στο Μοναχο.Το ξερετε αυτο?
καλημερα!
καλες γιορτες!!!!!!!!!!!!
Καλημέρα και σε εσένα..
Δηλαδή οι της Ελλάδας αγοράζουμε αυτ/τα Β και Γ διαλογής...? Αν έχεις στοιχεία για αυτά που λές παρακαλώ να μας τα παραθέσεις γιατι εγω προσωπικά για την μοναδική διαφορά που γνώριζα αφορούσε το κομμάτι των κινητήρων. Και αυτή υφιστατο μεχρι πριν λίγα χρόνια και αφορούσε χώρες όπως Ελλάδα-Πορτογαλία-Ιταλία που λόγω φορολογίας χρησημοποιούσαν κινητήρες μικρού κυβισμού( υπήρχε τμήμα εξέλιξης μόνο για αυτούς τους κινητήρες).
Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν τα διάβασα πουθενά αλλα τα γνωρίζω απο παιδικό φίλο ο οποίος εργαζόταν στο τμήμα Σχεδιασμού κ Αεροδυναμικής στο Μόναχο (BMW)
Υ.Γ Δηλαδή τα "Γερμανικά" δεν χαλάνε????