
Αρχικό μήνυμα απο
PSDEDES
Λοιπόν, το αυτοκίνητο δουλεύει ως εξης: 1,2,3η 1.2 μπαρ σταθερά μέχρι τον κοφτη, 4,5,6η 1.4 σταθερή η οποία πέφτει μετά τις 6200 και σταθεροποιείται στα 1.3 μπαρ στον κοφτη γιατί εκεί δυστυχώς τελειώνει η τουρμπίνα. Στα μηχανολογικού επιπέδου τώρα, η κ04-015 το max flow rate είναι 210 γραμ./δευτ. Αυτό σημαίνει ότι με τα οποία περιφερειακό κι αν έχει το αυτοκίνητο, αυτή τη τιμή δεν την ξεπερνά. Η κ03ς έχει 170 γραμ./δευτ. Ανάλογες λοιπόν θα είναι και οι μέγιστης ιπποδυναμιπποδυναμεις που μπορούν να επιτύχουν οι δύο τουρμπίνες. Η 28/71 (προφανώς σε αυτή θα αναφερεστε, γιατί μόνο αυτό το μοντέλο από την σειρά 28 δουλεύει και φουσκώνει σωστά στον 20vt) έχει 260 γραμ/δευτ. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει τα 1.7 μπαρ στον 1.8 και να κρατήσει 1.6 μεχρι τον κοφτη, όμως δεν αντέχει η μηχανή τέτοια πίεση, το πολύ μέχρι 1.6 στις μεσαίες και 1.4 στον κοφτη αντέχει, οποτε γιατί να έμπαινε μια τουρμπίνα που θα έδινε σχεδόν το ίδιο ψηλά, ενώ χαμηλά θα ήταν ψόφια; όσον αφορά το τράβηγμα του αυτοκίνητου δεν είναι ότι καλύτερο, αλλά δεν το λες και ψόφιο... ενδεικτικα έχει ανοίξει με καινούργιο s3 και στην τετάρτη έφευγε με έναν καποιο ρυθμό... όσο για τα διάφορα βίντεο, καλο θα είναι να ξέρει κανείς και τις συνθήκες, πχ μια ελαφρά κατηφόρα βελτιώνει αρκετά τα νούμερα, ενώ μια ανηφόρα τα χαλάει λίγο...