Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω συγκρινω αυτοκινητα παραγωγης. Αυτοκινητα βιτρινας που τα αγοραζει ο καθενας. Ουτε limited edition ουτε spec V ουτε τιποτα...Αντιθετα με το δικο σου παραδειγμα που συγκρινεις ανομοια πραγματα. Στα αυτοκινητα παραγωγης λοιπον η αξιοπιστια σε βαθος χρονου (και μαλιστα του κινητηρα) ειναι πολυ σημαντικο πραγμα. Στους αγωνες, μερος της μπορει να θυσιαστει για καλυτερα αποτελεσματα (με το να σπρωχνεις ενα μοτερ στα ορια του απο πλευρας ιπποδυναμης) αλλα σε καθημερινα αυτοκινητα (οχι μονο το M3 αλλα και για οποιοδηποτε αυτοκινητο) αυτο λεγεται κατασκευαστικη αστοχια
Μα ρε συ είναι άλλα τα μεγέθη του 1600 και άλλα του 3200.

Μάνι μάνι μιλάμε για διπλάσιο μοτέρ, μεγαλύτερα μήκη άλλες τελείως καταπονήσεις.

Πιο σωστή σύγκριση θεωρώ ότι θα ήταν η αξιοπιστία του bottom end (αφού αυτό ουσιαστικά ταλαιπωρείται από την αυξημένη ειδική ισχύ, και όχι το Vanos) μεταξύ S54 και του S50, που και παρόμοια ειδική ισχύ έχουν και είναι και ίδιου κυβισμού.

ΥΓ: δεν αντιλέγω στο επειχήρημά σου ότι όντως έπρεπε να είναι πιο αξιόπιστο το μοτέρ σε όλες τις συνθήκες για τις οποίες προορίζεται, απλά θεωρώ ότι είναι άκυρη η σύγκριση του S54 με το honda απλά και μόνο με το κοινό σημείο της ειδικής ισχύος.