Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
Για μετατροπή σε 325, χρειάζεσαι:

1. Κινητήρα
2. Σασμάν
3. Κεντρικό άξονα
4. Διαφορικό
5. Ημιαξόνια
6. Δισκόφρενα πίσω αεριζόμενα
7. Δισκόφρενα μπροστά
8. Εξάτμιση
9. Σωληνώσεις υδραυλικών
10. Σωληνώσεις Α/C
11. Κομπρεσσέρ A/C
12. Εγκέφαλο.

Το 320 βγάζει 170 άλογα και ροπή 210Νm, τελ.ταχ. 226, 0-100 : 8,3
Το 325, 192, ροπή 245Νm, τελική 240, επιτάγχυνση : 7,3
(Εργοστασιακές Τιμές)
Οταν λενε κομπλε μετατροπη ενοουν ολα αυτα? ή πρεπει να παρεις απο τον εναν το μοτερ απο τον αλλον διαφορικο και τρεχα γυρευε?

Ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση πανω κατω βλεπω ειναι τα ιδια.Απο μια γρηγορη ματια που εριξα στο car.gr ειδα οτι πιο "δημοφιλη" ειναι τα 330 αλλα φοβαμαι οτι θα ξεφευγει πολυ σε καταναλωση και επιπλεων νομιζω οτι χρειαζεται και φρενα μπροστα.