Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
Οταν είχα πρωτοπάρει το αυτοκίνητο περιμενα να κουνηθεί ο δείκτης λαδιου με τη μηχανή στο ρελαντί και να πάει στους 80. Τελείως άχρηστο γιατί πεθαίνεις τους καταλήτες έτσι περιμένωντας 20-25 λεπτά και γιατί δεν υπήρχε πάντα αυτή η πολυτέλεια χρόνου. Οπότε ξεκινώ κανονικά και όχι πάνω απο 1800 rpm τις αλλαγές.


Τώρα για το σβήσιμο το καλήτερο είναι να ρολάρεις για 3-4 km με χαλαρούς ρυθμούς για να ρήξεις ψυχολογικά την θερμοκρασία του λαδιού μιας και με το μαμα ψυγείο μπορεί να χρειαστείς πάνω απο 10-12 km για να γίνει αυτό. Ο χρόνος αναμονής μέχρι να σβήσω αφού παρκάρω είναι μέχρι να βρω τα κλειδία και να χαιρετήσω το αυτοκίνητο και μετά σβήνω κανονικά. Η ηλεκτρική αντλία θα φροντίσει να κυκλοφορήσει το λάδι για την ομαλότερη ψύξη του και να μην μείνει στάσιμο σε ένα hot spot όπως το housing του άξονα της τουρμπίνας

Εχει τετοιο πραμα???