Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: ΑΠΟΡΙΕΣ TURBO

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οταν είχα πρωτοπάρει το αυτοκίνητο περιμενα να κουνηθεί ο δείκτης λαδιου με τη μηχανή στο ρελαντί και να πάει στους 80. Τελείως άχρηστο γιατί πεθαίνεις τους καταλήτες έτσι περιμένωντας 20-25 λεπτά και γιατί δεν υπήρχε πάντα αυτή η πολυτέλεια χρόνου. Οπότε ξεκινώ κανονικά και όχι πάνω απο 1800 rpm τις αλλαγές.


    Τώρα για το σβήσιμο το καλήτερο είναι να ρολάρεις για 3-4 km με χαλαρούς ρυθμούς για να ρήξεις ψυχολογικά την θερμοκρασία του λαδιού μιας και με το μαμα ψυγείο μπορεί να χρειαστείς πάνω απο 10-12 km για να γίνει αυτό. Ο χρόνος αναμονής μέχρι να σβήσω αφού παρκάρω είναι μέχρι να βρω τα κλειδία και να χαιρετήσω το αυτοκίνητο και μετά σβήνω κανονικά. Η ηλεκτρική αντλία θα φροντίσει να κυκλοφορήσει το λάδι για την ομαλότερη ψύξη του και να μην μείνει στάσιμο σε ένα hot spot όπως το housing του άξονα της τουρμπίνας

  2. The Following 6 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    aristent (08-02-11), atha (08-02-11), Kostas_1 (08-02-11), NickE60 (08-02-11), nik200 (08-02-11), Panos 316T (08-02-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP