-
Οταν είχα πρωτοπάρει το αυτοκίνητο περιμενα να κουνηθεί ο δείκτης λαδιου με τη μηχανή στο ρελαντί και να πάει στους 80. Τελείως άχρηστο γιατί πεθαίνεις τους καταλήτες έτσι περιμένωντας 20-25 λεπτά και γιατί δεν υπήρχε πάντα αυτή η πολυτέλεια χρόνου. Οπότε ξεκινώ κανονικά και όχι πάνω απο 1800 rpm τις αλλαγές.
Τώρα για το σβήσιμο το καλήτερο είναι να ρολάρεις για 3-4 km με χαλαρούς ρυθμούς για να ρήξεις ψυχολογικά την θερμοκρασία του λαδιού μιας και με το μαμα ψυγείο μπορεί να χρειαστείς πάνω απο 10-12 km για να γίνει αυτό. Ο χρόνος αναμονής μέχρι να σβήσω αφού παρκάρω είναι μέχρι να βρω τα κλειδία και να χαιρετήσω το αυτοκίνητο και μετά σβήνω κανονικά. Η ηλεκτρική αντλία θα φροντίσει να κυκλοφορήσει το λάδι για την ομαλότερη ψύξη του και να μην μείνει στάσιμο σε ένα hot spot όπως το housing του άξονα της τουρμπίνας
-
The Following 6 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:
aristent (08-02-11), atha (08-02-11), Kostas_1 (08-02-11), NickE60 (08-02-11), nik200 (08-02-11), Panos 316T (08-02-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP