Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολύ καλή λύση. Υπάρχουν 2 σημαντικά προβλήματα:

1) Το EDL δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί με τίποτα. Πώς μπορεί να συνεργαστεί το μπλοκέ με το EDL? Δεν θα προκαλέσει προβλήματα?

2) Τα διαφορικά μας είναι ενωμένα με την κορώνα. Αρα πρέπει να μεί σε τόρνο και να ξεκολλήσει η κορώνα, να ανοιχτούν τρύπες και μετά να βιδωθεί το καινούριο διαφορικό. Σε τέτοια περίπτωση ακόμα και 1-2 μm να ξεφύγεις απο τις ανοχές το διαφορικό θα σφυρίζει και θα φαγωθούν οι κορώνες και τα ρολεμάν. Τα πρώτα 335 είχαν διαιρούμενο διαφορικό, ίσως να ταιρίαζει σαν εξάρτημα και να μπορεί να γίνει χωρίς όλη αυτή τη διαδικασία
1)Το EDL ενεργοποιειται οταν διαπιστωνει ολικη μεταφορα ροπης στον ενα τροχο και επεμβαινει στο αντιστοιχο φρενο.Με το Quaife δεν συμβαινει ποτε αυτο στον δρομο,οποτε δεν επεμβαινει και ποτε το EDL καθως δεν αντιλαμβανεται τετοια μεταφορα ροπης.Τουτεστιν δεν υπαρχει λογος απενεργοποιησης του.Κι ενα καλο μυστικο:Το Quaife οταν ο ενας τροχος ειναι στον αερα δεν δουλευει σαν μπλοκε καθως ειναι Torgue sensitive οποτε ροπη επι 0 τριβη=0!!Εκει ερχεται να παιξει το ρολο του το EDL που θα σε βγαλει απ'τη δυσκολη θεση φρεναροντας τον τροχο που σπινιαρει ανεξελεγκτα!
2)Σ'αυτο εχεις απολυτο δικιο για τη δευτερη γενια των 335 και πραγματικα ειναι ρισκο.Θελω να πιστευω ομως οτι μια εταιρεια βελτιωτικη στο μεγεθος της Bird Garages μαλλον εχει μηχανηματα που πετυχαινουν το τελειο αποτελεσμα...