Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Στρώσιμο Κινητήρα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #13
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν και τα αυτοκινητα εχουν ερθει ηδη δοκιμασμενα και σκισμενα απο το εργοστασιο,πιστευω πως ολοι στρωνουμε τα αυτοκινητα μας για καθαρα "ψυχολογικους" λογους...
    Εγω πχ για τα πρωτα 2000km πηγαινα μεχρι τις 3000rpm και απο κει και περα ανα 500km στο οδομετρο ανεβαζα και 500rpm.Βασανιστικη διαδικασια τοσο για μενα,
    που ειχα λυσαξει να δω τι κανει επιτελους αυτος ο Ν54,οσο και για το αυτοκινητο που μου ελεγε :"Σκισε με,σκισε με,σκισε με...".Τελικα το εσκισα...


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. The Following User Says Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    VanVIC (15-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP