ναι ρε παίδες αλλά...
ωραία τα ασφάλιστρα και τα τυπικά σέρβις, που υποθέτω πως θα είναι
ανά γ@μησέ τα χιλιόμετρα(σιγά μην σου επιβάλουν κάθε 7κ αλλαγή λαδιών
ή βαλβολίνες που οι κατασκευαστές λένε πως είναι εφόρου ζωής).
όλα αυτά δεν επιβαρήνουν την δόση του οχήματος??? δλδ αν λέγαμε πως
παίρναμε ένα αυτοκίνητο με δάνειο θα πληρώναμε πχ. 1000 ευρώ τον μήνα.
το αντίστοιχο με λίζινγκ και όλα τα παρελκόμενα που σου παρέχει η υπηρεσία
δεν θα έκαναν την αντίστοιχη δόση ακριβότερη??? επίσεις όταν το δίνεις πίσω.
τι ακριβώς παίζει??? ρωτάω καθαρά απο περιέργεια, μιάς και δεν έχω καμμιά
ιδέα για το τι ακριβώς συμβαίνει...