Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
Η ιστορία της BMW No2...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Νο1...
Ο Ernst Henne θέτει ένα απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας μοτοσικλετών (279.5 km/h, 174.7 mph), το οποίο παραμένει ακατάρριπτο για δεκατέσσερα χρόνια. Ξεκινά την λειτουργία του ένα ειδικό εργοστάσιο αεροπορικών κινητήρων στο Durrerhof κοντά στο Eisenach. Ένα άλλο ξεκινά στο Allach κοντά στο Μόναχο για μεγάλης κλίμακας παραγωγή.
Η BMW 328 Roadster κερδίζει στην κατηγορία της τον αγώνα χιλίων μιλίων Mille Miglia στην Ιταλία.
Λίγο πριν την έναρξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου απογειώνεται με το Brandenburgische Motorenwerke στο Βερολίνο-Spandau και με τα ειδικά εργοστάσια στο Basdorf και το Zuhlsdorf κοντά στο Βερολίνο.
Ξεκινά η μαζική παραγωγή του αεροπορικού κινητήρα 801. Κατασκευάστηκαν περίπου 30,000 μέχρι το 1945. Η BMW κερδίζει ξανά τον Ιταλικό Mille Miglia με μεγάλη διαφορά με το αεροδυναμικό coupe βασισμένο στο 328.
Η παραγωγή των μοτοσικλετών BMW μεταφέρεται σταδιακά στο Eisenach εξαιτίας του πολέμου. Η παραγωγή αυτοκινήτων σταματά επί του παρόντος. Κατασκευάστηκαν 81.228 BMW από το 1929.
Για πρώτη φορά πετά ένας κινητήρας τζετ της BMW. Το μοντέλο είναι το 109-003. Τίθεται σε παραγωγή τα επόμενα χρόνια σαν ένας από τους πρώτους παγκοσμίως κινητήρες τζετ.
Η BMW δοκιμάζει πυραύλους για χρήση στον πόλεμο στο Basdorf και το Zuhlsdorf.
Στο τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η BMW είναι κατεστραμμένη. Τα εργοστάσια στο Eisenach και το Durrerhof, το Basdorf και το Zuhlsdorf έχουν χαθεί. Το εργοστάσιο στο Μόναχο διαλύεται. Οι νικητές Σύμμαχοι επιβάλλουν μια τριετή απαγόρευση της παραγωγής εξαιτίας της συμμετοχής της εταιρίας στην κατασκευή αεροπορικών κινητήρων και πυραύλων.Η μονο-κύλινδρη BMW R 24 από το Μόναχο είναι το πρώτο μεταπολεμικό προϊόν.
Η R 51/2 βλέπει την αναγέννηση μιας δι-κύλινδρης μοτοσικλέτας με βάση τον κινητήρα μπόξερ.
Η BMW παράγει το πρώτο μεταπολεμικό αυτοκίνητο - την 501. Μπαίνει σε παραγωγή την επόμενη χρονιά αλλά είναι μια οικονομική αποτυχία.
Η BMW είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Μοτοσικλετών Sidecar και διατηρεί τον τίτλο για τα επόμενα είκοσι χρόνια.
Η BMW Triebwerk GmbH ξαναζωντανεύει στο Allach. Η εταιρία συνεχίζει την παράδοση των αεροπορικών κινητήρων. Τα μοντέλα R 50 και R 60 είναι μια νέα γενιά μοτοσικλετών BMW με ανάρτηση πλήρως αιωρούμενου βραχίονα. Η εταιρία ξεκινά την παραγωγή μικρών αυτοκινήτων με το Isetta.
Τα σπορ αυτοκίνητα 503 και 507 θεωρούνται σήμερα 'golden oldies'. Έχουν παραχθεί μόνο 412 και 253 αντίτυπα μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1950.
Με επακόλουθο την απώλεια στην κατηγορία των μεγάλων λιμουζινών, η BMW είναι στα πρόθυμα για πώληση. Η απειλή όμως απομακρύνεται χάρη στους μικρομετόχους, το εργατικό δυναμικό και τους αντιπροσώπους. Η BMW είναι ικανή να προχωρήσει με νέα κεφάλαια. Το μοντέλο 700 είναι η πρώτη επιτυχημένη μαζική παραγωγή ενός αυτοκινήτου BMW.
Το μοντέλο 1500 παγιώνει την τάση για την φιλοσοφία σχεδίασης της εταιρίας. Είναι ο προάγγελος μιας νέας κατηγορίας των σπορ compact touring αυτοκινήτων.Η BMW Triebwerkbau GmbH πωλείται. Η BMW σταματά την παραγωγή αεροπορικών κινητήρων για τα επόμενα 25 χρόνια.
Η BMW λανσάρει μια νέα σειρά αυτοκινήτων με την δίθυρη έκδοση του 1600. Αυτό θα αποτελέσει αργότερα την βάση για την Σειρά 3.
Η BMW αγοράζει την Hans Glas GmbH στο Dingolfing και αργότερα κατασκευάζει εκεί την δεύτερή της εγκατάσταση παραγωγής.
Μετά την εισβολή στην αγορά για μοτοσικλέτες, η αγορά για δίκυκλα μειώθηκε. Η BMW μεταφέρει το εργοστάσιο μοτοσικλετών στην τρίτη εγκατάσταση παραγωγής στο Βερολίνο. Παρουσιάστηκε μια επαναστατική νέα σχεδίαση μοτοσικλέτας με τα μοντέλα της σειράς /5.
Κατασκευάζεται το δεύτερο εργοστάσιο αυτοκινήτων BMW στο Dingolfing. Η κεντρική αποθήκη ανταλλακτικών ξεκινά την λειτουργία της. Κατασκευάζεται το τέταρτο εργοστάσιο στο Landshut και τοποθετείται η θεμέλια λίθος στο Μόναχο για τα φουτουριστικά κεντρικά γραφεία.
Λανσάρεται το πρώτο αυτοκίνητο της Σειράς 5 την χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων του Μονάχου. Η μελέτη turbo styling και ηλεκτρικών αυτοκινήτων BMW για τους φανατικούς των σπορ παραμένουν πρωτότυπα. Ιδρύεται η BMW Motorsport GmbH. Η BMW κατασκευάζει ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης στην Νότια Αμερική.
Αρχίζει η χρησιμοποίηση των Κεντρικών της BMW στο Μόναχο και ανοίγει επίσημα το εργοστάσιο στο Dingolfing. Η BMW 2002 Turbo από το Μόναχο είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής αυτοκίνητο turbo στον κόσμο. Η BMW είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης στην φόρμουλα 2, πρωταθλητής Ευρώπης Αυτοκινήτων Τουρισμού
και παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλετών Sidecar για εικοστή φορά. Το τμήμα μοτοσικλετών BMW γιορτάζει τα πεντηκοστά γενέθλια του - έχουν κατασκευαστεί 500.000 μοτοσικλέτες. Ανοίγει η πρώτη ευρωπαϊκή θυγατρική στην Γαλλία και θεμελιώνεται η BMW στην Νότια Αμερική. Το φθινόπωρο ξεσπά η πρώτη πετρελαϊκή κρίση
Η BMW 3.0 CSL αγωνίζεται για πρώτη φορά με ABS. Υλοποιείται ένα πρόγραμμα συμμετοχής στα κέρδη για τους εργαζόμενους στην BMW.
Λανσάρεται η Σειρά 3. Ο Alexander Calder σχεδιάζει το πρώτο Αυτοκίνητο Τέχνης BMW.
Παρουσιάζεται το Coupe της Σειράς 6. Η R 100 RS είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που διατίθεται με πλήρες φέρινγκ στο βασικό εξοπλισμό. Η BMW δημιουργεί ελέγχουσες εταιρίες στο εξωτερικό.
Λανσάρεται η Σειρά 7. Ο πρόεδρος Walter Scheel εγκαινιάζει ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής μοτοσικλετών στο Βερολίνο. Η εκπαίδευση οδηγών BMW ξεκινά το πρόγραμμά της για την οδική ασφάλεια.
Η BMW εξελίσσει τα πρώτα ψηφιακά ηλεκτρονικά κινητήρα, διαθέτει το πρώτο θωρακισμένο αυτοκίνητο BMW, ξεκινά την έρευνα και εξέλιξη στους κινητήρες υδρογόνου και συνεργάζεται με την Steyr-Daimler-Puch. Θεμελιώνει επίσης το 'Spielmotor Munich' όπου για πρώτη μια βιομηχανική εταιρία
συνεργάζεται με τις τοπικές αρχές για την προώθηση πολιτιστικών εκδηλώσεων. Η πρώτη συνάντηση του εποπτικού συμβουλίου της BMW λαμβάνει χώρα με ίση αντιπροσώπευση των μετόχων και των εργαζομένων. Λανσάρεται η M1.
Ξεκινά η παραγωγή του ABS. Αρχίζει η εξέλιξη του κινητήρα της Formula 1. Οι μοτοσικλέτες BMW κερδίζουν το ράλι Παρίσι - Ντακάρ, τον σκληρότερο αγώνα στον κόσμο.. Και οι BMW συνεχίζουν να κερδίζουν για άλλες τρεις φορές.
Η BMW είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός εισαγωγέας που δημιουργεί θυγατρική στην Ιαπωνία.
Η εγκατάσταση παραγωγής της Steyr ξεκινά σαν το πέμπτο εργοστάσιο της BMW. Λαμβάνεται η απόφαση δημιουργίας του έκτου εργοστασίου στο Regensburg. Η BMW κερδίζει για έκτη φορά το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Formula 2.
Ο Nelson Piquet είναι παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula 1 με μια Brabham BMW. Ο καγκελάριος Helmut Kohl ανοίγει επίσημα το νέο εργοστάσιο μοτοσικλετών στο Βερολίνο στο λανσάρισμα της Σειράς Κ. Η BMW περιλαμβάνει κινητήρες diesel στα μοντέλα της. Στην Γενεύη, η BMW ζητά για πρώτη φορά την χρήση αμόλυβδης βενζίνης στην Ευρώπη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 14-01-10 στις 09:22
''One love three letters'' .....
BMW 
-
The Following User Says Thank You to ΦΑΝΗΣ For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP