Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Alfa Romeo Giulia

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #7
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ πάντως περιμένω αρκετά από την άλφα αυτή, ιδίως στις τετρακίνητες εκδόσεις.
    Ήδη η 159 είναι, μαζί με την Ε90, το πιο καλοστημένο σεντάν της αγοράς και με τον 1750tbi αποτελεί ίσως την πιο ολοκληρωμένη πρόταση της κατηγορίας. Καμία σχέση με βαρετές μαούνες του στυλ passat.

    Πάντα σεβόμουν τις άλφα και τα τελευταία χρόνια δείχνουν πως ξαναβρίσκουν το δρόμο τους, όχι ως τα καθαρόαιμα αυτοκινητα του παρελθόντος (άλλωστε κι οι bmw έχουν αρχίσει να χάνουν τον παλαιότερο χαρακτήρα τους), αλλά ως κομψά, ποιοτικά και fun to drive οχήματα με αρκετά καλό value for money.
    Κ οι bmw χανουν απο το χαρακτηρα τους. Ναι. Δε θα διαφωνησω.
    Προσωπικα ομως δε μου λεει τιποτα μια alfa να ειναι καλυτερη απο ενα passat.
    Χαιρω πολυ.
    Σε σχεση με ενα Α4 quattro(που ουδεμια σχεση εχει το πατωμα του με οποιοδηποτε αλλο μοντελο του γκρουπ) τι γινεται?
    Σε σχεση με μια bmw?
    Σε σχεση με μια merc?
    Επειδη βαλαν την 159 να κανει σλαλομ και τα πηγε καλα?
    Το σλαλομ δε σημαινει απαραιτητα και κρατημα. Απλως πιο επιθετικο στησιμο...

    Η ιστορια της alfa ειναι ενδοξη.
    Εχει κανει φιρμες οπως την porsche, τη mercedes, τη bmw αλλα και την ιδια τη ferrari να προβληματιστουν.
    Να θυμηθουμε εδω οτι ο Εnzo Ferrari ηταν υπευθυνος του αγωνιστικου τμηματος της alfa romeo. Συγκεκριμενα και τουλαχιστον πριν ανεξαρτητοποιηθεί, υπευθυνος για την ομάδα της formula1.
    Οταν εφυγε ειχε να αντιμετωπισει ενα σοβαροτατο αντιπαλο στη formula. Την alfa. Στη συνεχεια η alfa εγκατελειψε τη formula, αλλα οχι και τους αγωνες.
    Σαρωσε. Προτοτύπησε. Εδειξε το δρομο. Πως πρεπει να ειναι τα αυτοκινητα στο μελλον.

    Οταν εβγαλαν τη Giulia GTAm γυρω στο εξηντα κατι... Βγαλαν ενα μοτερ με 100+ αλογα στο λιτρο. Τοτε...
    Ειχαν φουλ αλουμινενιο αμαξωμα, μπλοκ απο κραμα αλουμινιου-μαγνησιου, 2 εκκεντροφορους επικεφαλης, καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου, κουφια ημιαξονια πισω, κραματα που ακομα και σημερα μονο πανακριβες και εξωτικες κατασκευες εχουν, δισκοφρενα σε ολους τους τροχους... Συμπιεση αρκετα πανω απο 10:1... Τοτε...
    Και τωρα μου παρουσιαζουν ενα αυτοκινητο με το ιδιο ονομα που στοχο εχει... το passat?????
    Και βασιζεται στο bravo?????
    Ειναι σιγουρα καλύτερο απο το passat. Αλλα ευχαριστω. Δεν θα παρω...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 22-12-10 στις 21:14

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    330Ci (23-12-10), PANOS-E60 (23-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP