Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδες ας μην γινομαστε υπερβολικοι. Και τα 135/335 διτουρμπινα ειναι αλλα δεν ειδα κανενα να ειναι οπως το περιγραφετε. Ισα-ισα που καποιοι βελτιωτικοι οικοι (vishnu) εχουν καταφερει να εχουν ολα οσα περιγραφετε μεσω της OBDII, σε ενδειξεις στο εργοστασιακο ταμπλο του αυτοκινητου.
Η εξελιξη αλλα και το marketing/επιταγες των καιρων, οδηγουν στην υπερτροφοδοτηση. Ακομη και οι Αμερικανοι που ελεγαν there is no placement for displacement αναθεωρησαν και τωρα φτιαχνουν μικροτερα σε κυβισμο μοτερ με υπερτροφοδοτηση (βλεπε corvette απο Z06 7.0 lt σε ΖR1 6.2 lt supercharged)
Δεν ειδα κανενα ιδιοκτητη Porche turbo να ειναι οπως τον περιγραφετε παραπανω. Ουτε κανεναν απο αυτους να παραπονιεται για την ελλειψη αποκρισης και αισθησης σε σχεση με την αντιστοιχη ατμοσφαιρικη του εκδοση (βλ. carrera).
Αντιθετα εχω δει αρκετους ιδιοκτητες με Rallye να ειναι οπως ακριβως τους περιγραφετε. Και δεν εχουν turbo, ατμοσφαιρα εχουν
Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Καταλαβαινω την προτιμηση μερικων σε ατμοσφαιρικους κινητηρες αλλα μεχρι εκει. Για μενα η εξελιξη ειναι στα υπερτοφοδοτουμενα συνολα για τους λογους που εχουν ηδη προαναφερθει εδω μεσα.
συμφωνω απολυτα με τον φιλο μου εδω. το M division εφτασε στα ορια του τους ατμοσφαιρικους κινητηρες και πήρε πολλά βραβεια για τους καλυτερους κινητηρεσ. για να μπορέσει όμως να παραμείνει ανταγωνιστικη ειδικα στα θέματα απόδοσης πρέπει να ακολουθήσει την εξελιξη και το downsizing. δεν μπορει μόνο στα μικρα κυβικα να τα εξελιξει σε turbo Και να διατηρησει την M ατμόσφαιρα. δεν νομίζω πως αρέσει σε κανενα να που εχει M να μας προσπερανάνε μικρότερου κυβισμου και αξίας αυτοκίνητα μονο και μόνο επειδη ειναι turbo! δηλαδή με πιο άλλο τρόπο φαντάζεστε πως θα ειναι το M division ανταγωνιστική. με 6000 κυβικα για να εχει την ίδια απόδοση με ενα turbo 3.5 lt??? με τέτοια κυβικά λίγοι θα μπορόυν να το έχουν πλέον M. ασ είμαστε ρεαλιστές.