δεν διαφωνω οτι δεν μιλαμε για κανενα ριζοσπαστικο πρωτοτυπο.
κινειται στα χναρια των κλασσικων πρωτοτυπων αντοχης (απο την εποχη του γκρουπ c) οπως και ο αμεσος ανταγωνιστης πεζω 908.
οταν το πεζω εκανε την εμφανιση του καταλαβε ο δρ. ουλριχ οτι δεν ειχε μεγαλη τυχη με ανοικτο αυτοκινητο.
γι αυτο ξεκινησαν τη σχεδιαση του απο τα μεσα του 2009 ενω προσπαθησαν να τη βγαλουν "οπως-οπως" με προσθηκες και αναβαθμισεις στο R15.
οπωσδηποτε στο θεμα της αεροδυναμικης παιζεται το παιχνιδι αφου οσον αφορα τα μηχανικα μερη υπαρχουν περιορισμοι.
σε αυτον τον τομεα λοιπον βλεπουμε στο R18 καποιες λυσεις απο τη φορμουλα1 και σαφως πιο τολμηρο σχεδιασμο απο το 908 (του 2010, διοτι δεν εχουμε δει το μοντελο του 2011).
τωρα στο τι θα χρησιμευσει αυτο στον απλο οδηγο, ειναι δυσκολο να το πουμε μιας και οσον αφορα τα εργοστασιακα αυτοκινητα υπαρχει παντα ενα πεπλο μυστικοτητας και δεν γινονται γνωστες πολλες λεπτομερειες.
οπως δυσκολο θα ειναι να προβλεψουμε τι θα εκαναν αν συμμετειχαν και αλλοι κατασκευαστες οπως η φερραρι, η μπε-εμ-βε, η μερσεντες κλπ.
οι αγωνες παντως γι αυτο υποτιθεται οτι γινονται και η ιστορια εχει δειξει οτι πολλες τεχνολογιες περνανε καποια στιγμη στα αυτοκινητα παραγωγης.
ισως οχι στο συνολο τους αλλα η εμπειρια που αποκταται γενικα απο τους αγωνες δεν ειναι καθολου αχρηστη για τις εταιριες που συμμετεχουν.