-
H πρώτη Μ3 (Ε30) ήταν 2.3 lt και 215ps και 2.5lt και 238ps.
Η δεύτερη (Ε36) 3.0lt 286ps και 3.2lt 321ps.
H τρίτη (E46) 3.2lt και 343ps στην τέταρτη E9X ο κυβισμός έφτασε τα 4.0lt για να βγούνε 420 ίπποι. Νούμερο αρκετά μεγάλο δε νομίζεται ;
Mε δεδομένο ότι κάθε καινούργια Μ3 θα έπρεπε να είναι πιο δυνατή απο την προκατοχό της (και σε αριθμό ίππως, όχι απλώς με καλλίτερες επιδόσεις, αφού αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί με μείωση βάρους κ.α) καταλαβαίνουμε όλοι πως οι νέες σειρές αυξάνοντας τον αριθμό του κυβισμού, θα έφτανε το πράμα στο μη περαιτέρω.
Αρα, το turbo ήταν μάλλον μονόδρομος.
Και η γενικότερη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών στα turbo, στην ουσία έδωσε και άλωθι στην BMW. Αφού της λύνει τα χέρια να χρησιμοποιήσει την υπερτροφοδότηση τώρα που ο κόσμος το θεωρεί πλέον δεδομένο κομμάτι του μηχανικού συνόλου.
Και θα βγει η νέα M3, και διθυράμβους θα αποσπάσει και θα πουλήσει και προπάντων θα αγαπηθεί. Είμαι βέβαιος...
-
The Following 4 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:
bill_m3 (14-12-10), Driver M (13-12-10), Kostas_1 (13-12-10), NickE60 (14-12-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP