Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
Αλλον V8 1.500 turbo και αλλο I4 1.600 turbo.
Οι V8 ειχαν τρελλο οριο περιστροφης, λογω μινιμαλιστικων πιστονιων, 187 cc καθε κυλινδρος. Ο Ι4 ποσες στροφες να ανεβασει με 400cc τον καθε κυλιδρο;
Δεν ηταν V8 αλλα 4κυλινδροι οπως ο θρυλικος BMW της Brabham.....
Το προβλημα δεν ειναι τα 400cc ανα κυλινδρο αλλα οι ''διαστασεις'' των κυλινδρων....Ισως χρησιμοποιησουν turbo μεταβλητης γεωμετριας για μεγαλυτερο ωφελιμο φασμα...