Με αφορμη αυτο σου το σχολιο, θα βγω λιγο off-topic. Ελπιζω οχι πολυ.
Μεχρι προσφατα, η μονη εταιρια που παραδεχομουν, οτι βγαζει ακομα καθαροαιμα αυτοκινητα ηταν η Porsche. Τα μεγαλα κεφαλια της, εβγαιναν και δήλωναν ανοιχτά, ότι σχεδίασαν, κατασκεύασαν και πωλούν αυτοκίνητα όπως η Cayenne, ώστε να αυξηθούν τα κέρδη της εταιρίας και να υπάρξει μεγαλύτερο badget για μοντέλα όπως κάτι 911 GT3 και λοιπά. Όμως ακόμα και οι γερμανοί του Zuffenhausen λύγισαν μπροστά στο βωμό του κέρδους και άρμεξαν την 911 με χίλιες δυο σπέσιαλ εκδόσεις, ακόμα περισσότερες μυστήριες και σπάνιες εκδόσεις των Boxter/Caymann και το χειρότερο όλων, ντίζελ στην Cayenne και στην Panamera.
Πλέον, δεν υπάρχει καμιά εταιρία που να αφήνει έστω και το ελάχιστο περιθώριο στους μηχανικούς της, να φτιάξουν κάτι για τους τρελούς της αυτοκίνησης, τους πορωμένους με τη σπορ οδήγηση και αυτούς που ζητούν κάτι hardcore.
Ακόμα και η Lotus δήλωσε πως αλλάζει χαρακτήρα και τον προσανατολισμό των μοντέλων της, και από ελαφριά πυραυλάτα roadster θα βγάζει cruiser και θα ανταγωνιστεί την Porsche.
Δεν πρόκειται πια να υπάρξουν εποχές, όπου οι μηχανικοί της BMW κρυφά από την διοίκηση δοκίμαζαν δυνατά μοτέρ σε συμβατικά αυτοκίνητα και κατέληξαν στην πρώτη 535Μ, η που ο Ferdinand Piech, νεαρός μηχανικός τότε, συνέλαβε τα Audi 80 και 100 και παρουσίασε ολοκληρωμένα σχέδια στη διοίκηση, χωρίς να του αναθέσει κανείς τίποτα - τα δούλεψε όλα στον ελεύθερο χρόνο του.