Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 129

Θέμα: Audi quattro Concept

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης, όσον αφορά τον δημοσιογράφο, επίτρεψέ μου να κρατάω μια πισινή για το αν είναι τυχαίος, αν έχει γνωριμίες ή αν ήταν τόσο τυχερός ώστε να βρεθεί στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη ώρα. Το άλλο που σχολίασες για τους 'Ελληνάρες' μάλλον δεν το εννοείς γενικά για τους συναδέλφους σου, έτσι?
    φυσικα και το εννοω, ειναι ενας απο τους λογους που αλλαξα επαγγελμα.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τέλος, σε πληροφορώ πως την εποχή του UR Quattro είχα πάψει ήδη από χρόνια να είμαι σπερματοζωάριο. Τότε η Audi είχε τα κότσια να συνδυάσει πρώτη τετρακίνηση και υπερτροφοδότηση, με τα γνωστά αποτελέσματα. Γρήγορα όμως ξεπεράστηκε από τους Ιταλούς και τους Ιάπωνες. Αν εξαιρέσεις το R8 στο Le Mans και κάποια μοντέλα του DTM, τι κάνει αγωνιστικά η εταιρεία σήμερα? Έτυχε να δει κανείς την εκπομπή του Top Gear όπου το παλαιό Quattro προσπάθησε να σταθεί δίπλα σε ένα Evo
    προφανως δεν προλαβες να παρακολουθησεις ακροπολις με αυτα τα αυτοκινητα. εχασες πραγματικα!
    η αουντι δεν ξεπεραστηκε απο κανεναν. διοτι με την απαγορευση του γκρουπ Β αποσυρθηκε.
    αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι ειχε παντου και παντα τον καλυτερο συνδυασμο.
    οι λαντσια και τα πεζω της εποχης ηταν ισαξια και πολλες φορες καλυτερα.
    αυτο ομως δεν αφαιρει οτι ο πρωτοπορος που αλλαξε τη μορφη των αγωνων ραλλυ ηταν η αουντι.
    επισης οσον αφορα του αγωνες η αγαπημενη μας φιρμα, οπως εχω γραψει και αλλου, στο μονο θεσμο που βρισκεται στην πρωτη θεση ειναι η formula bmw!
    στη formula 1 τα σκατωσε, στο wtcc παραπαιει (και ανακοινωσε μαλιστα πριν 1-2 ημερες οτι αποσυερεται), στα αντοχης ειναι μετρια.
    αρα που ειναι το Motorsport???
    σαφως στη δεδομενη περιοδο η αουντι (και το γκρουπ γενικοτερα μεσα στο οποιο ειναι και η πορσε πλεον) τα καταφερνει στους αγωνες πολυ καλυτερα, με περισσοτερες παρουσιες και καλυτερα αποτελεσματα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στάθη, θα στο κάνω λιανά για να το καταλάβεις:

    Έρχεται ένας πελάτης στο γραφείο μου και μου ζητά να του σχεδιάσω μια μονοκατοικία. Έχω τις κάτωθι επιλογές:

    1. Κάνω αυτοψία στο οικόπεδο, καταγράφω τις τοπικές συνθήκες (κλίση εδάφους, φυσική απορροή υδάτων, διεύθυνση, κλίμα) και ξεκινώ από μια λευκή κόλλα χαρτί ώστε το αποτέλεσμα να είναι α) όμορφο β) ιδιαίτερο, γ) ενταγμένο στο φυσικό περιβάλλον δ) λειτουργικό ε) ευκολοσυντήρητο και στ) προσαρμοσμένο στα οικονομικά δεδομένα του πελάτου μου.

    2. Παίρνω ένα τοπογραφικό του οικοπέδου από τα συμβόλαια, τσεκάρω τις διαστάσεις, κοιτάω στο αρχείο μου αν ταιριάζει σε κάλυψη και δόμηση καμια από τις άλλες μονοκατοικίες που έχω φτιάξει στο παρελθόν, κάνω κοπτοραπτική σε διαστάσεις και χώρους, πετάω λίγο ξύλο, λίγο τζάμι, λίγο ανοξείδωτο και κάτι που είχα δει σε μια άλλη οικοδομή κι έτοιμο το project. Αν μου βγάλει κανείς γλώσσα θα τον ταπώσω με την 40χρονη ιστορία του γραφείου και την 'ταυτότητα-σφραγίδα-σήμα κατατεθέν' των σχεδίων μου. Όσο για το κόστος, το προσαρμόζουμε μωρέ...

    Εσύ λοιπόν τι θεωρείς ότι έκανε η Audi με το Quattro? Μήπως είναι άλλο πράγμα να χρησιμοποιείς τεχνογνωσία και άλλο το να συναρμολογείς με εξαρτήματα από το ίδιο parts bin?
    αντιλαμβανομαι το σκεπτικο σου, αλλα το παραδειγμα δεν ειναι ενδεδειγμενο.

    αφενος ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα η κατασκευη ενος σπιτιου και ενος αυτοκινητου.

    αφετερου ακομα κι εσυ στο δικο σου παραδειγμα (στην πρωτη λυση), μοντουλαρ κοσεπτ χρησιμοποιεις.
    προφανως το μπετο ειναι το ιδιο, τα σιδερα τα ιδια, τα τουβλα τα ιδια, τα καλωδια, τα κουφωματα, οι πορτες, πατωματα, μπανια, κουζινες κλπ, ολα τα υλικα δηλαδη, τα συνεργεια που δουλευεις επισης.
    αρα, αφου οι προμηθευτες σου ειναι ιδιοι, οι εργατες σου επισης τι διαφορα εχεις απο την αουντι?
    καμια κατ΄εμε.

    ακομα κι ετσι ομως η κατασκευη του quattro concept εμπιπτει στην πρωτη κατηγορια απο αυτες που αναφερεις.
    διοτι εχει μεν πολλα "υλικα", ή συστατικα καλυτερα, απο αλλα (κορυφαια ομως μοντελα), αλλα ο σχεδιασμος και πολλα απο τα αλλα στοιχεια ειναι πρωτοτυπα και δεν συναντωνται αλλου.

    στη δευτερη κατηγορια που αναφερεις μπορει να εμπιπτει ενα αυτοκινητο οπως το π.χ. το Α1 το οποιο ειναι ουσιαστικα ενα πολο-ιμπιζα-φαμπια με αλλη εμφανιση. (ή μηπως τα πολο-ιμπιζα-φαμπια ειναι φθηνοτερα Α1? η ερωτηση θα μπορουσε να ειναι του τυπου "η κοτα εκανε τ' αυγο ή τ' αυγο την κοτα? )

    κι εδω θα μπορουσα να συμφωνησω, αν καποιος σε απεκλειε απο την αγορα των φθηνοτερων "κλωνων" και σου επετρεπε μονο την αγορα του Α1. απο τη στιγμη ομως που αυτο δεν συμβαινει για ποιο λογο να διαμαρτυρομαστε για το ακριβοτερο αουντι?
    οποιος θελει ας παρει ενα ωραιοτατο (και τιμιοτατο) φαμπια. ειναι ελευθερος.
    επισης για να σε προλαβω, γνωριζω πολυ καλα την ανισοτητα στις τιμες ιδιων ανταλλακτικων του γκρουπ, καθοτι πρωην ιδιοκτητης 3 αυτοκινητων του γκρουπ και νυν 2.
    αυτο γινεται διοτι η τιμη εξελιξης, προβολης, υπηρεσιων κλπ, επιμεριζεται διαφορετικα στις διαφορες φιρμες του γκρουπ. ετσι εκτος απο τα αυτοκινητα αυτο εχει αντικτυπο και στις τιμες των αναταλλακτικων.
    αλλα εδω πραγματικα δεν βλεπω κανενα λογο διαμαρτυριας, αφου ο καταναλωτης μπορει αυτο να το χρησιμοποιησει υπερ του και να προμηθευτει τα πραγματα που χρειαζεται σε καλυτερη τιμη.

    οσον αφορα τελος τη "δικη μας" εταιρια, γνωριζεις ποσα κοινα μερη εχουν τα Μ5-Μ6 για παραδειγμα?
    ή ακομα περισσοτερο η Ε60 520 με την Ε60 Μ5?
    θα μου πεις αυτα ειναι δυο μοντελα, ενω τα αλλα ειναι 12... σαφως, αλλα αυτο δεν προκυπτει απο την ταχα διαφορετικη φιλοσοφια της bmw, αλλα απο το γεγονος οτι δεν εχει υπο την ομπρελα της αλλες "ομοειδης" ως προς το πληθος των μοντελων φιρμες.
    αυτο φαινεται απο το οτι στις φιρμες που ειχε παλιοτερα η bmw προσπαθησε να χρησιμοποιησει οσο ο δυνατον περισσοτερα κοινα εξαρτηματα (βλεπε rangerover).

    εκ των πραγματων φαινεται δηλαδη οτι το modular concept ειναι πρακτικη που εφαρμοζεται ευρυτατα γενικα στο μοντερνο βιομηχανικο σχεδιασμο και ειδικοτερα στη βιομηχανια αυτοκινητου.

    απλως καποιοι μπορουν να το κανουν σε μεγαλη κλιμακα και αλλοι σε μικρη και, εδω ερχεται το μαρκετινγκ της καθε εταιριας να το πλασαρει αυτο αναλογα ως δικο της πλεονεκτημα και μειονεκτημα του ανταγωνισμου.



    το κοσμημα ur-quattro ξερουμε σε ποιον τυχερο ανηκει?

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    GiannisRob (09-12-10), S8N (09-12-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP