Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
ρε συμπέ...αυτά τρέχαν σε άλλες κατηγορίες έναντι του dtm που έτρεχε το
Ε30. βέβαια υπήρχαν και αρκετά ραλύσια Ε30, αλλά ώς γνωστόν η τετρακίνηση
ήταν αυτή που πάντα έπαιρνε τα σκύπτρα.
επιπλέον τα αμάξια αυτά είχαν 500+ άλογα και τρέχαν στο γκρουπ Β. δλδ την
κατηγορία των θηρίων. δεν νομίζω πως ένα Ε30 αγωνηστικό θα μπορούσε ατμ.
να ξεπεράσει τα 300 άλογα.
αν πάλι μιλάμε για δρομίσια πράγματα και πολιτικά αυτοκίνητα, τότε σίγουρα την
αγωνηστική αύρα που εμπνέει το 30άρι δεν την εμπνέει κανένα απο τα παραπάνω.
αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο έχει γίνει λίγο πολύ ένα αμάξι μύθος.
όσο για την porsche, αυτό που έχω να πώ, είναι πως πάντα ήταν η porsche.
για το vw επίσεις που αναφέρεις, απλά δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση...
υγ. μέχρι και η νύφη σου έχει πέσει απο τα σύννεφα...μα καλά θα λέει. τι μ@λ@κίες
λέει αυτός ο πεθερός μου πάλι!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δηλαδη με λιγα λογια θες να πεις οτι το Ε30 ειναι σταθμος στην ιστορια της αυτοκινησης γιατι επερνε το DTM που ετρεχε με τα Μερσεντες 190 25-16v και εμπνέει και ΤΗΝ αγωνιστική αυρα και εγινε και μυθος για ολα αυτα.

Μαλιστα.

Δεν μου λες ρε συμπε, η Ford με το Εσκορτ και το Σιέρα, η Lancia με τα 4 παγκόσμια, η Audi με αλλα τοσα η Mitsubishi με αλλα τόσα τι ιστορια μυθοι ειναι? Μυθοι του Αισώπου μαλλον για καποιους που δεν βλέπουν την αληθεια.

Εχεις φανταστει να εγραφες σε ενα AUDI φορουμ και να ελεγες οτι το Μ3 Ε30 ειναι σταθμος και μυθος στην ιστορια της αυτοκινησης??
Δεν θα τολμουσε κανεις να σε κανει ban συμπεθερε. Θα σε ειχανε online 24 ωρες για να σου ρίχνουν εικονίδια με ντομάτες.

Ειπαμε, για την εποχη του το Ε30, ηταν ομορφο, δυνατό, σπόρ, με ηχο, γρηγορο, θεαματικό, αλλα μεχρι εκει.

Τωρα για τα σχόλια σου περι VW GTI,
"..μαθε μπαλιτσα .." που ελεγε κι΄ο Αλε.