Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 125

Θέμα: Ε92 ///Μ3 ΕΜΠΕΙΡΙΑ...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικα και υπαρχει ρομαντισμος,οπως φυσικα κανενα Μ3Ε30 δεν ειναι σε τιποτα μα τιποτα καλυτερο απο οποιοδηποτε μεταγενεστερο Μ, Ομως...
    οπως η 2002 ηταν το αμαξι στο οποιο "χρωσταει" η bmw αυτο που ειναι σημερα,ετσι και το Ε30Μ3 ηταν το αμαξι που σημαδεψε την αλλαγη μιας ολοκληρης εποχης,μιας διαφορετικης φιλοσοφιας και τροπου σκεψης στο μηχανοκινητο αθλητισμο. Ενα "αγωνιστικο" στους δρομους...
    Κατι που βεβαια αργοτερα προσπαθησαν να αντιγραψουν και αλλοι (subaru)
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι ανα αμαξι σταθμος στην ιστορια της παγκοσμιας αυtοκινησης ( οπως και αλλα..) και παντα θα κατεχει μια ξεχωριστη θεση στο μυαλο και την καρδια, ειδικα των παλαιοτερων...


    υγ. Αυτο με την ιαπωνια δεν ειναι ακριβες... και τοτε υπηρχαν γρηγορα και αξιολογα ιαπωνικα αυτοκινητα(πχ. δυο γενιες celica )
    Σε αυτα που λές με βρισκεις με βρισκεις σύμφωνο.

    Ομως "αγωνιστικα δρομου" την εποχη εκεινη ειχαν και αλλες εταιριες αν μη τι αλλο που ηταν και πολυ πιο γρηγορα και με αρκετες διακρισεις.
    Απλα να θυμισω το Audi Quattro την Lancia Integrale, το VW Golf GTI , την Porsche 928, το Ford Sierra RS Cosworth και αλλα τα οποια το Μ3 αν και πολύ καλο αμαξι για την τοτε εποχη εχανε πανυγηρικα απ τα πιο πάνω σε πολλους τομεις.

    Το Μ3 Ε30 ηταν αμαξαρα για την εποχη και αμαξι σταθμος για την BMW. Μην λεμε ομως οτι ειναι ενα αμαξι σταθμος και επανασταση για την αυτοκινηση γιατι στον πιο πανω ανταγωνισμο, γνωμη μου ειναι οτι στεκόταν απλα αξιοπρεπως.
    Τι να πει δηλαδη η AUDI και η Ford...

    Απ την αλλη μερια, το CSL εκτος οτι φανηκε πολυ ανωτερο απο πολλα ευρωπαικά αυτοκινητα της κλασης του, οπως Porsche 911, GT3, 360 Modena, κλπ, κερδισε μεσα στις πιστες και ολη την Ιαπωνικη επανασταση οπως EVO, STI spec C, Supra, 300zx, skyline, RX-7, κλπ. κερδιζοντας παραλληλα και σεβασμο

    Η γνωμη η δικια μου ειναι οτι με βαση την εκαστοτε ας πουμε εποχη που κυκλοφορισαν τα δυο αμαξια το CSL ειχε να αντιμετωπισει μεγαλυτερο ανταγωνισμο απο τον ανταγωνισμο που ειχε το E30, και εχει κερδισει τον σεβασμο οχι μονο απο τους φανατικους της ΒΜW αλλα και απο ανθρωπους με αμαξια αλλων εταιριών.

  2. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Panos 316T (02-12-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP