Εν κατακλείδι λοιπόν, παρόλο που το έφτυνα το αμάξι μέχρι και πριν 15 μέρες (το έχω ένα χρόνο, αλλά σαν φαντάρος, ΟΛΕΣ οι διαδρομές που του έκανα ήταν αγχωμένες είτε για να πάω να δώσω κανά μάθημα Κοζάνη, είτε για να παρουσιαστώ, οπότε το << διάβασμα >> του αυτοκινήτου περνούσε σε δεύτερη μοίρα), αρχίζω και το συμπαθώ.
Σου δίνει εμπιστοσύνη στο δρόμο 100%. Σε φρενάρισμα ψιλοπανικού (έμεινε τράκτορας σε προσπέραση τράκτορα, πάλι καλά δεν είχαν φορτίο) από τα 40 (καταλαβαίνετε τα ποια 40...) στα 20 και το αμάξι ήταν γρανίτης.
Παρόλο που η εμφάνισή του δε λέει και πολλά (για μένα καλύτερα να ήταν διαθέσιμο μόνο σε μπλε, μην μπαίνει ο άλλος στον κόπο να το βάψει πριν το πετάξει, σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ έκδοση, πλην των κουπέ) το στήσιμο του είναι φοβερό καθώς και το ζύγισμά του.
Και η καλή οδική συμπεριφορά δεν είναι θέμα ΜΟΝΟ του μοτέρ.
Άρα δεν είναι καθόλου μπρίκι.









Απάντηση με παράθεση
