Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: ΔΟΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙΑ

Ψήφισαν
26. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • θα πάρουμε την δόση και δεν χρεωκοπούμε...όλα είναι ψέματα για να μας φοβήσουν

    14 53,85%
  • μπορεί και να μην την πάρουμε και ώντος να χρεωκοπήσουμε...τα πράγματα είναι σοβαρα

    12 46,15%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 167

Θέμα: ΔΟΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #21
    Εγγραφή
    21-04-10
    Μηνύματα
    123
    Thanked
    94
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Δ.Ρέππας και ο υπουργός Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις στον χώρο συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
    0
    Αθήνα
    Το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιακών φορέων θα εξετασθεί σε συνάντηση που θα έχουν σε λίγη ώρα στο υπουργείο Οικονομικών, ο υπουργός Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου και ο υπουργός Υποδομών Δ.Ρέππας.

    Σύμφωνα με πληροφορίες θα τεθεί το χρονοδιάγραμμα των αλλαγών στις συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ και οι παρεμβάσεις σε επίπεδο, προσωπικού, υπηρεσιών, τιμολογίων, οικονομικών αποτελεσμάτων, δανεισμού και επενδύσεων.

    Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στην αναδιάρθρωση του ομίλου ΟΑΣΑ και στον επιχειρησιακό εξορθολογισμό των φορέων εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου στον Νομό Αττικής, στον εξορθολογισμό του παρόντος συστήματος υπερωριών, στην μεταφορά του πλεονάζοντος προσωπικού και στην εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας.

    Στο πλαίσιο αυτό αναμένονται οι εξής αλλαγές:

    -Τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών αναμένεται να αυξηθούν από τις αρχές του χρόνου στο 1,20 ευρώ και σε δεύτερη φάση στο 1,50 ευρώ.

    -Θα υπάρξει αυστηρός έλεγχος της μισθολογικής δαπάνης στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων των νόμων 3833/2010 και 3845/2010 περί εισοδηματικής πολιτικής που έχουν εφαρμογή και στις δημόσιες επιχειρήσεις και θα οδηγήσει το 2011 στην περικοπή των επιδομάτων σε ποσοστό ως 40%.

    Σημειώνεται πως μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2011 η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει υποβάλλει σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, να έχει προχωρήσει στην αναδιάρθρωση του ΟΣΕ και αν έχει καταρτίσει μία συνολική πρόταση για καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων. Στόχος είναι η αύξηση των εσόδων και η μείωση των ζημιών των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ κατά 1,3 δισ. ευρώ.

    Υπενθυμίζεται πως αθροιστικά οι ΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ, ΓΑΙΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς και ο όμιλος ΟΑΣΑ επιβάρυναν τον προϋπολογισμό 2009 με ζημιές 1,37 δισ. ευρώ.


    Newsroom ΔΟΛ
    Λοιπόν μέχρι Τώρα έχουμε : υπεραριθμους ΔΥ, ψευτοαναπηρους, πεθαμενους που παίρνουν σύνταξη, φαρμακοποιούς που πετάνε τα φάρμακα σε πηγάδια, γιατρούς που γράφουν ορμονοθεραπειες γονιμοτητας σε 90χρονες, διπλοεγγεγραμενους μισθολογικά, επιδατα κλειδουχου, έγκαιρης προσέλευσης, μεταφοράς φακελλου, λεωφοριατζηδες με μισθούς μεγαλύτερους Από τους περισσότερους επιστήμονες, τρελλους μισθούς δικαστών και βουλευτών, ΟΔΙΕ (τα αλογακια)........ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΤΑΊΕΙ Η ΜΈΡΚΕΛ; Αυτη αγαπάει την χώρα της και κάνει σωστά την δουλειά της! Γιατί πρέπει να πληρώσει ο Γερμανός για τις.....αγαμες θυγατερες δικαστικών και αξιωματικών; Μάλλον για λάθος λόγους καιμε την Αθηνα......

  2. The Following 2 Users Say Thank You to ECO 3-4-8 For This Useful Post:

    Kostas_1 (26-11-10), oldcarskickass (26-11-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP