Ότι το σασί πρέπει να δεθεί πρέπει να δεθεί είτε βάλει 2.5 είτε 3.5.
Αυτό από τη στιγμή που θα ζοριστεί το αμάξι σε ντριφτ, βουνό κλπ.
Μπάρες θόλων, χιαστό από κάτω και ίσως και δέστρες ψαλιδιών.
Οπότε το δέσιμο είναι κοινό και στις δύο μετατροπές.
Με το ψυγείο είναι ένα θέμα.
Καταργείς το κόμπλερ και την φτερωτή, βάζεις όσο πιο μεγάλο ψυγείο χωράει και μετά βάζεις ένα ή δύο ηλεκτρικά βεντιλατέρ ΜΠΡΟΣΤΑ από το ψυγείο.
Αν έχεις a/c και θες να δουλεύει ΜΑΖΙ με το υδραυλικό τιμόνι πρέπει να καταργήσεις τους ιμάντες που έχει και να βάλεις ένα κοινό ιμάντα για όλα (όπως στα πιο σύγχρονα οχήματα).
Νομίζω ότι λέγεται V belt ο τύπος της συνδεσμολογίας.
Αλλά αν θές ένα σκέτο υδραυλικό είσαι οκ.
Για το Μ30 πάντως θες άλλες βάσεις μοτέρ (αν θυμάμαι καλά από Ε28 535)