Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: 3,5 12v vs 2,5 24v!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    3.5 χαλαρα!Δυναμη,ροπη,βελτιωσ μοτητα ντριφταρισμα σχεδον παντου αλλα και περισσειο βαρος μπροστα που ταλαιπωρει γεφυρα και θολους(ειναι σχεδον ολα κομμενα καπου),προβληματα με θερμοκρασιες καθως το ψυγειο του 3.5 δεν χωραει και κρατανε ολοι απο 2.5 12V.Το 25αρι 24V ειναι υψηλοροπο μοτερ,δεν συγκρινεται στις χαμηλες και μεχρι 4000σαλ με το 3.5,αλλα μετα δεν εχουν μεγαλη διαφορα.
    Ότι το σασί πρέπει να δεθεί πρέπει να δεθεί είτε βάλει 2.5 είτε 3.5.

    Αυτό από τη στιγμή που θα ζοριστεί το αμάξι σε ντριφτ, βουνό κλπ.

    Μπάρες θόλων, χιαστό από κάτω και ίσως και δέστρες ψαλιδιών.

    Οπότε το δέσιμο είναι κοινό και στις δύο μετατροπές.

    Με το ψυγείο είναι ένα θέμα.

    Καταργείς το κόμπλερ και την φτερωτή, βάζεις όσο πιο μεγάλο ψυγείο χωράει και μετά βάζεις ένα ή δύο ηλεκτρικά βεντιλατέρ ΜΠΡΟΣΤΑ από το ψυγείο.

    Αν έχεις a/c και θες να δουλεύει ΜΑΖΙ με το υδραυλικό τιμόνι πρέπει να καταργήσεις τους ιμάντες που έχει και να βάλεις ένα κοινό ιμάντα για όλα (όπως στα πιο σύγχρονα οχήματα).

    Νομίζω ότι λέγεται V belt ο τύπος της συνδεσμολογίας.

    Αλλά αν θές ένα σκέτο υδραυλικό είσαι οκ.

    Για το Μ30 πάντως θες άλλες βάσεις μοτέρ (αν θυμάμαι καλά από Ε28 535)

  2. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    bill_m3 (23-11-10), m-power_01 (23-11-10), z3 2.2 (23-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP