Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: [E36] Γωνιες toe, camber. (Συγκλιση και καμπερ [!])

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    (MikeT328E36, για πες εσυ που ξερω οτι "παιζεις" με το αυτοκινητο, εχεις ασχοληθει με καμπερ και toe καθολου? )
    Μεχρι στιγμης δεν ειχα παιξει πολυ με την αναρτηση,εργοστασιακες τιμες εβαζα σ'ολες τις ευθυγραμμισεις,ομως ηθελα να ''χαλασω'' λιγο την ουρα και να βελτιωσω το turn in του Ε36 μου.Κατοπιν συννενοησης λοιπον με ευθυγραμμισα,εν οψει τοποθετησης της D2 μου,ειπαμε να το σεταρουμε ως εξης:1.5μοιρα καμπερ μπροστα,2.5 πισω,συγκλιση τροχων πισω εργοστασιακη και χαμηλωμα εναν εως δυο ποντους ακομη απ'οτι ειναι.Θα το δουμε εκεινη τη στιγμη και αναλογα το πως θα μ'αρεσει.Θα κανω καποια χλμ ετσι να στρωσει η αναρτηση και μετα σκεφτομαι για αποκλιση πισω τροχων 0.1-0.15 ωστε να φευγει πιο ευκολα με τιμονιά και να διατηρει την πλαγιολισθηση ακομη και με τη φόρα του.Ισως το καμπερ ανεβει στις 3.5 μοιρες σταδιακα αναλογα με το πως συμπεριφερεται τελικα.θα κανω επαφες με κανα δυο ακομη γνωστους ευθυγραμμισαδες και θα καταληξω που θα γινει η τοποθετηση τελικα.

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    nikos1400 (22-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP