-
ποσο ακομα θα μας ταϊζουν ανοησιες στο ιντερνετ πιστευοντας οτι ειμαστε κουτοι εκτος απο αδαεις...
αυτη ειναι μια κλασσικη δοκιμη απόρριψης καυσιμου που κανουν μεσα στα πλαισια δοκιμων, συντηρησης, ελεγχου κλπ ολες οι εταιριες.
για να εξηγησω ενα επιβατικο αεροπλανο εχει μαξιμουμ βαρος απογειωσης και μαξιμουμ βαρος προσγειωσης.
το δευτερο ειναι μικροτερο απο το πρωτο (εδικα σε μεγαλα αεροσκαφη που πραγματοποιουν μεγαλες διαδρομες) και εχει να κανει με τα καυσιμα που εχει ωστε να φτασει στον προορισμο του (συν τη ρεζερβα για εναλλακτικα αεροδρομια κλπ).
ετσι αν για καποιο λογο ενα τετοιο αεροπλανο χρειαστει να προσγειωθει σε μικρη αποσταση μετα την απογειωση (απωλεια ενος κινητηρα, ηλεκτρικο προβλημα, κλπ) πρεπει να απορρίψει το πλεοναζον καυσιμο ωστε να φτασει το βαρος που πρεπει και να μπορεσει αν προσγειωθει...
αυτο δειχνει το παραπανω βιντεο...
-
The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:
Dioskouroi (09-02-11), Kostas_1 (19-11-10), Monsta (19-11-10)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP