Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 323

Θέμα: upgrade εξάτμισης...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Specialized Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σέβομαι την άποψη σου γιατί έχω δει πως είσαι αρκετά ψαγμένος. Όμως δεν υπάρχει ενδεχόμενο καλύτερης ροηκότητας που θα χρειάζεται από τους 100άρηδες Milltek και το χωρίς καζανάκι SS XPipe?
    Σύμφωνα και με τα λεγόμενα του εισαγωγέα-εμπόρου το Racing τελικό διασφαλίζει 76% λιγότερο back pressure από το μαμά. Εγώ λέω και 30% να είναι δεν θα εχει πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα η αλλαγή μου στα άλλα 2?
    Φυσικά ο θόρυβος που αναφέρεις ότι θα αυξηθεί με οποιοδήπτε με προβληματίζει. Ξέρω, ξέρω δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... αλλά πάντα αυτό δεν προσπαθούμε..?
    Το λιγοτερο backpressure δεν ειναι παντα επιθυμητο. Ν/Α εχεις οχι turbo, μην μπερδευεσαι με τα υπερτροφοδοτουμενα συνολα. Ο εμπορας ειτε πουλαει SS ειτε πατατες θα εκθειαζει το προιον του. Μην λαμβανεις σοβαρα αυτα που λεει. Ακου εδω μεσα δυο-τρεις γνωμες απο καποιους που τα εχουν ηδη περασει αυτα. Ναι στους καταλυτες για αυξηση της αποδοσης, οκ για το x-pipe (που και to stock ειναι ηδη πολυ καλο, αλλα αν βαλεις το unresonated θα αλλαξεις λιγο και την χροια του ηχου). Τωρα αν εχεις αποφασισει να βαλεις και τελικο, να το βαλεις. Αλλα αυτο που θα παρεις ειναι κυριως droning και αυξημενο θορυβο/διαφορετικη χροια και οχι αλογα. Ελπιζω να εγινα κατανοητος σε αυτο.

  2. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (14-11-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP