Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 136

Θέμα: Diff 3.64 vs 4.10

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΑΝΑΘΕΩΡΩ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.

    Το βημα 4.10 ειναι πιο γρηγορο σε εκκινησεις απο ρολλ απο το 3.64.

    Απο σταση χανει το κοντο λογω σπινιαρισματος.

    Συγκρινα τις μετρησεις στη πιστα Σερρων (110-200 km/h) και το κοντο ειναι ταχυτερο ενα δευτερολεπτο.

    Τωρα βεβαια ειμαι 50 κιλα ελαφρυτερος αλλα η μετρηση του κοντου βηματος εγινε διπλος +70 κιλα.

    Θα βαλω τους πινακες αργοτερα.
    Μανο, αντι να συγκρινεις τους χρονους 3.62 vs 4.10 απο τις μετρησεις που εκανες στις Σερρες θα ηταν καλυτερα να κανεις και μια συγκριση 4.10 πριν απο τις Σερρες με τα κιλα και την θερμοκρασια vs 4.10 στις Σερρες.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Που εισαι τωρα Χριστοφορεεεεε?
    Μητσο δεν αμφισβητώ τον Μανο οτι τον εχει βοηθήσει το κοντό στην πιστα. Ειναι πραγμα που φάνηκε.
    Ομως εχει πιαστει απο μια μετρηση 110-210 που εκανε μονο μια αλλαγη με το κοντο. Απο 4η σε 5η ταχυτητα. Οσες αλλαγες και με το 3.62 δηλαδη με την διαφορα οτι αυτα τα χιλιομετρα τα βγαζει το 3.62 με 3η και 4η ταχυτητα.
    Εκτος οτι ειχε διαφορετικο βαρος και η διαφορα θερμοκρασιας ειναι το χαος, πιστευω οτι ακομη και τωρα αν εκανε μια μετρηση για παραδειγμα απο 30-230 (αφου μιλα για σπινιαρισμα) και χρειαζοταν το "κοντο" να κανει πεντε αλλαγες, θα ετρωγε παλι απο το 3.62 γιατι η μετρηση του Μανου στην ευθεια των Σερρων ειναι μονο μια αλλαγη ακομη και με το 4.10
    M3 CSL

  2. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (02-11-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP