Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: Παν. Πρ. Αναβάσεων: 7ος γύρος, Πλατάνι

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.102
    Thanked
    13984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επιστολή Νεκτάριου Δέγλερη 27/10/2010 10:49 πμ

    Κοιν. Σ.Ο.Α.Α. ,Μ.Μ.Ε.

    Θα θέλαμε να σας αναφέρουμε το περιστατικό που μας συνέβη στην Ανάβαση Πιτίτσας-Πλάτάνι.

    Την Κυριακή του αγώνα 24/10/2010 στο Α σκέλος και ενώ είχα ακούσει πως υπήρχε πρόβλημα ( λάδια ) στην διαδρομή ρώτησα τον άνθρωπο της οργάνωσης που βρισκόταν στην εκκίνηση και ενημέρωνε τους οδηγούς για να μάθω περισσότερες πληροφορίες. Αυτός μου εξήγησε ,πως από το Κ8 μέχρι τον τερματισμό έχει τσιμέντα για τα λάδια που είχαν χυθεί από το αυτοκίνητο με το νούμερο 5 ,και μου διαβεβαίωσε δυο φορές ,κατόπιν ερωτήσεως μου ,πως δεν έχει πρόβλημα το οδόστρωμα στις φουρκέτες (ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ....ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ) και ότι το μόνο πρόβλημα είναι στην ευθεία του τερματισμού και να κρατηθώ δεξιά αντί αριστερά που ήταν και η γραμμή εξόδου. Εφόσον λοιπόν δείτε το In car μου https://www.youtube.com/watch?v=jdaKHEjCGlI , θα παρατηρήσετε και εσείς, πώς το αμάξι στην μισή και πλέον διαδρομή δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Εμπιστευόμενος τις εκτιμήσεις του για την ποιότητα του οδοστρώματος και φρενάροντας σαν να μην είχε πρόβλημα στο οδόστρωμα (καλύτερα να μην μου έλεγε τίποτα ,παρά να μου έδινε λανθασμένες πληροφορίες) βρέθηκα στην πολύ δυσάρεστη θέση να έχω έξοδο από τον δρόμο ,(αφού δεν υπήρχε ίχνος πρόσφυσης από τα γαρμπίλια και τα τσιμέντα) Άόπου το αυτοκίνητο πέρασε από πάνω από το κακώς τοποθετημένο Jersey που λειτούργησε σε συνεργασία με την έλλειψη μπαριέρας σαν ράμπα τινάζοντας το αυτοκίνητο πάνω στους θεατές που κακώς καθόντουσαν σε εκείνο το σημείο και παραλίγο να θρηνούσαμε ακομα και θυματα.

    Δεν νοείται σε πρωταθληματικό αγώνα αναβάσεων να μην υπάρχει μπαριέρα σε τέτοιο σημείο(πάνω στην ευθεία των φρένων). Αδιανόητο λοιπόν για μένα να παίζει κάποιος με την σωματική μου ακεραιότητα και την περιουσία της ομάδας μου.Επίσης με την σωματική ακεραιότητα των θεατών που είναι τόσο πολύτιμη σε όλους εμάς που ασχολούμαστε με αυτό το άθλημα.

    Επίσης μετά την έξοδο μου, επισήμανα στον κριτή του συγκεκριμένου Κ, όπως να διακόψει τον αγώνα ,για να μετακινήσω το αυτοκίνητο μου σε ασφαλέστερο σημείο. Ωστε να μην με χτυπήσει κάποιος συναθλητής και μου καταστρέψει περισσότερο το αυτοκίνητο. που πιθανόν θα είχε την ίδια πληροφόρηση με εμενα . Εκείνος μου αρνήθηκε κατηγορηματικά λέγοντας μου (ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ).Και οταν τον απείλησα οτι θα μπω μέσα στην διαδρομή να κόψω τον αγώνα, τότε διακόψαν για 40 λεπτά και καθάρισαν την πούδρα (απο τσιμέντα)απο το δρόμο στο συγκεκριμένο Κ.

    Γιατί λοιπόν θα πρέπει εμείς να πληρώνουμε πάντα τα λάθη της οργάνωσης και των ανθρώπων τους? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ?

    Πρέπει να γίνει κάτι με όλους αυτούς τους ασυνείδητους κριτές – οργανωτές και λέσχες.

    Περιμένουμε την άμεση αντίδρασή σας για το καλό του σπόρ που όλοι αγαπάμε

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

    ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ και εταιρία PS RACE

    ---www.rally.gr---
    Ας πω και εγω την αποψη μου σαν μελος του ΑΟΠ που διοργανωσε αυτη την αναβαση.

    Στην συγκεκριμενη αναβαση ημουν κριτης στο Κ2,ελεγχοντας το συγκεκριμενο Κ και ταυτοχρονα δινοντας διελευση του αυτοκινητου ωστε να παιρνει εκκινηση το επομενο απο την αφετηρια.
    Απο το Σαββατο στα δοκιμαστικα ειχαμε πολλες εξοδους,με αποτελεσμα η πρωτη δοκιμαστικη να αρχισει στις 11,25 και να τελειωσει στις 15,20!!!!!.
    Το Σαββατο δεν υπηρχαν στον δρομο ουτε λαδια ουτε τσιμεντα ουτε γαρμπιλια και παρολα αυτα πηγαινε η εξοδος συννεφο και μαλιστα μεχρι και ο συνηθως αλανθαστος Κυρκος ειχε μια αρκετα καλη επαφη με ενα στηθαιο με αποτελεσμα να ακινητοποιηθει το ΕVO.
    Την Κυριακη ειχα τρεις εξοδους στο δικο μου Κ επανω στις προστατευτικες μπαριερες και αρκετες σε αλλα Κ.

    Το γεγονος με τα τσιμεντα(πουδρα) που αναφερει ο κυριος Δεγλερης ειναι πραγματικο ως εξης:ειχαν χυθει λαδια στο οδοστρωμα απο προηγουμενο αυτοκινητο και ο υπευθυνος ασφαλειας μαζι με κριτες εριξαν αρκετα μπουκαλια διαλυτικο νιτρου για να διαλυθει το λαδι και μετα αρκετο τσιμεντο για να απορροφισει τα υπολλειματα των ανωτερων και στο τελος καθαρισαν τα τσιμεντα με τη μεθοδο του σκουπισματος με συρματινες σκουπες.
    Εδω θα πρεπει να αναφερω οτι το σκουπισμα των τσιμεντων εγινε σχολαστικα και παντα στο μετρο του ανθρωπινου δυνατου.Σε γενικες γραμμες το οδοστρωμα ηταν ελαφρως γλιστερο σχεδον απο την αρχη μεχρι το τελος της αναβασης γιατι μιλαμε για ενα παλιο κατασκευαστικα δρομο(εκτος λιγων κομματιων που εχουν προσφατη πισσα).
    Θα ηθελα ομως να επισημανω οτι το αυτοκινητο το οδηγουσε ο κυριος Δεγλερης και οχι αυτος που ηταν στην αφετηρια,που κατα το κυριο Δεγλερη,του εδωσε λαθος ενημερωση,και να του πω οτι και να του ελεγε η διοργανωση προσεχε γιατι γενικως ο ταπητας της αναβασης ειναι γλιστερος απο την αρχη μεχρι το τελος,δεν θα ειχε κανενα νοημα γιατι ολοι ξεραμε εκ των προτερων οτι η αναβαση θα ειχε δυσκολιες αφου ερχομενοι σε αυτη υπηρχαν κατηγοριες που ηταν ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΕΣ στη βαθμολογια,με μολις δυο αγωνες να μενουν για να τερματισει το συγκεκριμενο πρωταθλημα(ο νοων,νοητο).

    Εχω δεκα χρονια που κριτευω σε αγωνες αυτοκινητων και δεν θυμηθηκα σχεδον κανεναν οδηγο να παραδεχθει οτι εκανε λαθος,αφου σχεδον παντα φταιει ή το αυτοκινητο, ή ο συνοδηγος, ή ο δρομος!!!!

    Τελος θα ηθελα να αναφερθω στους κριτες,το μεγαλο προβλημα και θυμα ταυτοχρονα(κατ' εμε) της ολης υποθεσης και να πω:
    1.Εαν η ΕΘΕΑ ΕΛΠΑ διοργανωσει εξετασεις κριτων,στο 90% απο εμας θα πρεπει να αφαιρεθει η αδεια κριτη.
    2.Ο κριτης εκτελει εντολες που λαμβανει απο τον Αληταρχη του εκαστοτε αγωνα.
    3.Τον εχουν γραμμενο στα παλια τους τα υποδηματα η πλειοψηφια των θεατων και πολλες φορες αρκετοι απο αυτους μας ειρωνευονται,μας βριζουν και προς το μερος μας ερχονται απειλητικα(ναι εχει συμβει αρκετες φορες)οταν ζηταμε να φυγουν απο το επικινδυνο σημειο και αν μας ακουσουν και φυγουν απο αυτο,αυτο γινεται μεχρι να περασει ο Αληταρχης και στη συνεχεια εκει στην εξοδο....μεχρι να σκασει επανω στη μπαριερα(καλα να εχει) μπροστα τους το αγωνιστικο,κανοντας για ενα-δυο περασματα λιγο πισω και μετα παλι εκει...
    4.Τον εχουν γραμμενο στα παλια τους τα υποδηματα και καποιοι(ελαχιστοι ευτυχως) αγωνιζομενοι,που προκειμενου να επισκευασουν τη βλαβη για να ξανανεβουν,κατεβαζουν το αγωνιστικο οδικως με εις γνωσην τους οτι εχουν ξεκαρφωμενο ημιαξονιο στη μερια του κιβωτιου και γεμιζοντας την διαδρομη λαδια!!!

    Τελικα το ψαρι που εφαγα σημερα μυριζε και η μυρωδια μαλλον προερχοταν απο το κεφαλι.......αι σιχτιρ βαρεθηκα.....


    Υ.Γ:Αληθεια,η αναβαση της Αιγειρας,που κατα γενικη ομολογια ειναι η πιο οργανωμενη αναβαση της Ελλαδας και διοργανωνεται απο τη ΦΙΛΜΠΑ(η αντιπαλος λεσχη του ΑΟΠ ) γιατι δεν συμπεριεληφθει στο φετινο πρωταθλημα?
    Λεωνίδας Κύρκος: «Η Ανάβαση Πιτίτσας είναι μια ανάβαση με ιστορία. Είναι γρήγορη, τα αυτοκίνητα στρίβουν με χιλιόμετρα και οι θεατές το ευχαριστιούνται. Το φύλαξα λίγο για τα λάδια, το οδόστρωμα είναι λίγο περίεργο αλλά αν δεν κάνουμε τέτοιους αγώνες δεν θα έχουμε και ανάλογες εμπειρίες. Ήταν καλό που είχα και συναγωνισμό από τους χρόνους του Αθυμαρίτη».

  2. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    PANOS-E60 (28-10-10), TSAF (29-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP