Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Πόσο "το πάτε" το αμάξι σας ? Σε τί βαθμό εκμεταλευεστε το 100% των δυνατοτήτων του ?

Ψήφισαν
72. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Δεν οδηγώ εγώ, χρησιμοποιώ σωφερ (σικ !!!)

    3 4,17%
  • 1 στα 10 (δεν έχω σχέση με το "άθλημα")

    1 1,39%
  • 3 στα 10 (το μαθαίνω ακόμα, θα βελτιωθώ)

    9 12,50%
  • 5 στα 10 (την παλευω)

    32 44,44%
  • 7 στα 10 (θα'θελα να 'μαι καλύτερος αλλά έχω να κάνω με "αγρίμι")

    11 15,28%
  • 9 στα 10 (νιώθω οτι το'χω και το ξεζουμίζω σε κάθε ευκαιρία)

    13 18,06%
  • Είμαι "και γαμώ τους οδηγούς", ΟΔΗΓΑΡΑ ! (πιστευω εις έναν Θεό, ρερλ οδηγοκράτωρα...)

    3 4,17%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 60

Θέμα: Πόσο καλά ?

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ευχαριστουμε για τις επισημανσεις, δεν το ειχα προσεξει αυτο το θεμα...

    τωρα που το διαβαζω, μου φαινεται οτι η ερωτηση δεν μπορει να μας οδηγησει σε καποιο ασφαλες συμπερασμα.

    κατ΄αρχας για να ξερεις ποσο τοις % των δυνατοτητων χρησιμοποιεις, πρεπει να ξερεις ποιες ειναι οι αντικειμενικες δυνατοτητες του οχηματος.

    πραγμα που δεν ξερω με ποιο τροπο μπορει καποιος να το προσδιορισει.

    και αντε αν εχεις ενα gt3 μπορεις να πεις, π.χ. ο ρερλ το γυριζει στο 7.40*, ο φον σαουρμα στα 7,50, οποτε αναλογα με το δικο σου χρονο να προσδιορισεις τα ορια της και το μεγεθος της "κουλαμαρας" σου.
    (*και με την επιφυλαξη οτι ενα "πρωτοκλασάτο" ονομα ισως να κατεβαζε κατι ακομα...)

    οταν ομως εχεις ενα 325, 520, Χ5, 116, καποιο νορμαλ αυτοκινητο δηλαδη, ποιος θα σου πει που ειναι τα ορια?

    ειναι γνωστο επισης οτι το οριο δεν ειναι κατι σταθερο. ειναι συνδυασμος του αυτοκινητου, του οδηγου και του δρομου.

    αρα στην ιδια συγκεκριμενη διαδρομη μπορει να μεταβληθει, αφου μπορει να αλλαξουν χρονικα και οι συνθηκες του δρομου (κρυο, ζεστη, βροχη) και του αυτοκινητου (αλλη κατασταση σε αμορτισερ, λαστιχα, κινητηρα), αλλα και του ιδιου του οδηγου (ψυχοσωματικοι παραγοντες).

    ετσι σαφης απαντηση στο ερωτημα αυτο, δεν πιστευω οτι υπαρχει.

    ειναι αυθαιρετη η απαντηση που μπορει ο καθενας να δωσει.

    ισως αν συμμετειχαμε σε εναν αγωνα με ιδια αυτοκινητα, θα μπορουσαμε να αξιοπλογησουμε που βρισκονται οι δυνατοτητες μας.
    παντα σε σχεση με τους αλλους.
    διοτι σε σχεση με το οριο του οχηματος ειναι ακομα πιο δυσκολο...

    π.χ. εχω δει αρκετες φορες σε αγωνες μοτο να στριβει ενας μεσαιος αναβατης "με ολα κατω", γονατα, μασπιε κλπ και, να τον περναει ο πρωτος απο εξωτερικη με μια πανω χωρις να ακουμπαει κατω τιποτα...

    σε αυτην την περιπτωση λοιπον, που ηταν το οριο της μηχανης και που πηγε...

    επισης εχω δει αναβατη να αλλαζει ενα κλικ στην αποσβεση συμπιεσης και να κατεβαζει 2-3 δεκατα και αλλον να αλλαζει "ουζαρισμενο" αμορτισερ με καινουργιο και να μη βλεπει διαφορα...

    αλλα και για να ειμαι εντος θεματος, εχω δει οδηγο να φευγει σε στροφη με 50 και αλλος να την παιρνει χαλαρα με 100...

    τελος δειτε πως ο τζενσον μπατον πηγαινει ενα σουζουκι λιανα... σε εκπομπη του κλαρκσον μαλιστα που ειναι και της μοδας...
    απο το 15' και μετα.

    https://www.streetfire.net/video/top...-on_179661.htm

    ποιο ειναι λοιπον το αντικειμενικο οριο? ποιος αληθεια μπορει να το προσδιορισει?

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexk (25-10-10), Kostas_1 (26-10-10), Nikos (26-10-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP