ανοιξαμε το κουτακι με την ειλικρινεια και θα μιλησω και εγω...
μεχρι που ειχα το 1600ρι,σιγουρα κανεις δε με χαρακτηριζε ως τον καγκουρα οδηγο που μολις ο δρομος ειχε μια μικρη γωνια εγω κατεβαζα και αρχιζα τα λατιν με τον κωλο της bmw...παρολα αυτα οταν πιστευα οτι και να μου φυγει δε θα κανω ζημια ειτε σε αλλον ειτε σε εμενα...το πετουσα λιγο..
λιγο αργοτερα αρχισα να καταλαβαινω το ποσο μπορει να μπει το αυτοκινητο...θεματα κρατηματος δηλαδη,ελαστικων...να μαθαινω τα φρενα του..ποσο με παιρνει να καθυστερησω κλπ..
πλεον με το εξακυλινδρο,νοιωθω οτι ολα αυτα εχουν παρει πιο σοβαρη συνεπεια...
ακομα εκκινηση με τα οσα δεν εχω κανει...εχω επιταχυνει αγρια ομως...και ειδα οτι αν δεν μπορεις να "εχεις" το αυτοκινητο,αυτο πριν αλλαξεις τη δευτερα σε τριτη,εχεις φυγει..σε ερημικο δρομο,ακομα και με στροφιλικια,θεωρω οτι μπορω να πιασω το 60% του αυτοκινητου,ομως παντα υπαρχει και η σκεψη οτι ο δρομος ανοικει και σε αλλους,οποτε μια συναντηση με ενα αλλο αυτοκινητο μπορει να αποβει μοιραια.
κατι που θελω να κανω ομως εδω και πολυ καιρο,ειναι να βαλω το αμαξι σε μια πιστα και εκει να πειραματιστω.εκει θα ηταν το καλυτερο.
σιγουρα ομως απο εκει θα φυγω με λινα,οποτε θα πρεπει να παρω νεα ελαστικα,κοστος που αυτη τη στιγμη πρεπει να αποφυγω γιατι υπαρχουν αλλες προτεραιοτητες.στο μελλον ομως θελω να πιστυω οτι θα το κανω.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....