Ο βασικός λόγος που δεν πωλείται το 850 αυτό λογικά δεν είναι τα σέρβις, αφού με τόσο χαμηλή τιμή όσο πανάκριβο και να είναι το σέρβις πάλι κερδισμένος βγαίνεις.
Απλά, το συγκεκριμένο έχει αγγλικές πινακίδες και για να γίνει ελληνικό θυμάμαι πως ήθελε περίπου 15-20 χιλιάρικα ακόμα.
Άρα, μιλάμε για πολύ μεγαλύτερο κόστος αγοράς, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αυτοκίνητα στυλ 8άρας, 6άρας κλπ δεν απαξιώνονται πολύ ευκολότερα από άλλα μικρότερα. Απλά τα 5 χιλιάρικα για 850 δεν είναι ρεαλιστικό ποσό. Όπως φυσικά δεν είναι κι αυτό!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/432148/
Τώρα για την απαλλαγή, μπορεί να είναι και 300 ευρώ ανάλογα την ασφαλιστική, έχω ακούσει και για χαμηλότερα.
Το θέμα κατά τη γνώμη μου όμως είναι το πόσο θα κοστίζει η μικτή για ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο με τεράστιο κυβισμό. Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα είναι κάτω από 3 χιλιάρικα το χρόνο, κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο το κόστος συντήρησης του, σε σχέση με ένα πιο ταπεινό golf, ή ιαπωνικό, τα οποία μετά από κάποιο διάστημα μπορείς και να τα έχεις χωρίς μικτή, αφού σίγουρα η επισκευή τους κοστίζει πολύ λιγότερο.
Άρα και μόνο το ότι θα πρέπει να έχεις μόνιμα με μικτή ένα αυτοκίνητο και μάλιστα πολύ ακριβή, είναι ακόμα ένα μειονέκτημα για τη συγκεκριμένη Μ6 για κάποιον που δεν του περισσεύουν αρκετά χρήματα.
Εν κατακλείδι, μόνο φιλολογική φαίνεται να είναι η σύγκριση μεταξύ r32 και της stroker M6.
Καλύτερα ο φίλος σου να βάλει καμία 335 στο παιχνίδι ή κανα evo, ώστε να έχει περισσότερο και ουσιαστικό ενδιαφέρον η συζήτηση.
ps Μιας και απ'ό,τι φαίνεται όλα οδηγούν στον ένα και μοναδικό 850csi, έβαλε το άρμα του σε αγγελία??
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/960961/