Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 15 από 15

Θέμα: Ποιά είναι η καλύτερη //Μ ?

  1. #11
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πωλειται Μ5 Ε39 100,000 ευρω λογο επικρατησης στα τεστ Μ αυτοκινητων γνωστου περιοδικου.......
    ποιους ηξερες και ποσους δημοσιαγραφους λαδωσες Νικο???



    CSL = 360% ///M
    M3 CSL

  2. #12
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η καλύτερη Μ είναι η "Μ8" του Γιώργου. τι ερωτήσεις είναι αυτές που κάνετε μερικοί εδω μέσα?

  3. The Following 2 Users Say Thank You to patriNOS For This Useful Post:

    chief (22-09-10), Κωνσταντίνος (16-09-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αποδεδειγμενα:


    Ακομη μια φωτο που δειχνει την Ε46 Μ3 CSL πιο ψηλα απο την Ε92 Μ3!!!αντε βρε σεφ τι μας κανεις???!!!

    Σεφ σε σηκωσαμε στον αερα!!!


    οχι οτι δεν ειναι και αυτη πολεμικη μηχανη:

  5. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    chief (21-09-10)

  6. #14
    Εγγραφή
    07-06-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    19
    Thanked
    2
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    για τον ιδιο λογο θα συμφωνισω και εγω με το αρθρο.....
    αναμεσα στο csl και το sport evo εννοειτε το 2ο...!!!
    καθαροαιμη δυναμη και οδηγηκες λεπτομερειες απευθειας στον οδηγο χωρις πολλα πολλα ηλεκτρονικα καλουδια ετσι ωστε να ΟΔΗΓΑΣ και οχι να σε οδηγουν... ετσι γινονται η οδηγοι.... ετσι γραψανε ιστορια οι παλιοι.....
    γνωμη μου και αποψη μου παντα!!!

  7. #15
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο e36 m power Εμφάνιση μηνυμάτων
    για τον ιδιο λογο θα συμφωνισω και εγω με το αρθρο.....
    αναμεσα στο csl και το sport evo εννοειτε το 2ο...!!!
    καθαροαιμη δυναμη και οδηγηκες λεπτομερειες απευθειας στον οδηγο χωρις πολλα πολλα ηλεκτρονικα καλουδια ετσι ωστε να ΟΔΗΓΑΣ και οχι να σε οδηγουν... ετσι γινονται η οδηγοι.... ετσι γραψανε ιστορια οι παλιοι.....
    γνωμη μου και αποψη μου παντα!!!
    Συγνωμη αγαπητε, αλλα αν ειναι αυτα τα κριτηρια μας επρεπε τιμητικα να υπαρχει στο συγκριτικο η 2002 turbo. Κ ας μην ειναι Μ. Και φυσικα να βγει πρωτη. Γιατι αν μιλαμε για ιστορια που εχει γραφει απο αυτοκινητα και οδηγους, την ιστορια της 2002 δεν την εχει γραψει κανενα αλλο βαυαρικο αυτοκινητο. Χωρις την υπαρξη του η ιστορια της bmw θα τανε μιση. Ασε που το Ε30 μπροστα στο 2002 ειναι σα να ειναι τιγκα στα ηλεκτρονικα. Οποιος το πηγαινε γρηγορα το 2002 turbo, τα απαυτα του τα κουβαλαγε με καροτσακι!

    Η Ε30 Μ3(πωωω παλι αντιμπεμβεδακια θα με πουν εδω μεσα) με αφηνει παντελως ασυγκινητο. Θεωρω κλασεις ανωτερη την απολυτη csl. Τα ηλεκτρονικα της εξαλλου βγαινουν. Οταν μιλαμε για τη 2002 ομως, οποιος φοραει καπελο οφειλει να το βγαζει. Σεβασμος στο θρυλο...

  8. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    aristent (22-09-10)

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP