Results 1 to 6 of 6

Thread: Capitalism - Pilot's pay

  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Posts
    11,740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Default Capitalism - Pilot's pay

    Διαβάζοντας λοιπόν αυτό........ https://jalopnik.com/5629528/how-i-s...yline=true&s=i έκανα στο τέλος scroll down να διαβάσω και τα σχόλια και έπεσα σε αυτό το βίντεο..... του γνωστού & καυστικού Michael Moore.

    Τα σχόλιά σας παρακαλώ.

  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Χαλάνδρι
    Posts
    3,699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Default

    Μεγάλη συζήτηση ...Αν εξαιρέσεις Lufthansa και Ολυμπιακή που παίρνουν καλά λεφτά (πολύ καλά λεφτά) οι πιλότοι, στον υπόλοιπο κόσμο δουλεύουν για 2000 ευρώ το μήνα, σε ορισμένες ανατολικές εταιρίες ακόμα πιο κάτω ...περισσότερο για το image... και η σχολή και το δίπλωμα τους έχουν στοιχίσει εκαντοντάδες χιλιάδες .... Έλα στο Plaza το Σάββατο να τα μάθεις από πρώτο χέρι, θα είναι κι ο Αντρέας (andy545) διπλωματούχος πιλότος πολιτικής αεροπορίας, ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας στο Euro-Control στις Βρυξέλλες..

  3. #3
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Athens
    Posts
    5,698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Default

    Καλά, στην Ολυμπιακή γινόταν και το άλλο:

    Το πλήρωμα στα υπερατλαντικά ταξίδια των παλαιών 747 αποβιβαζόταν στη Νέα Υόρκη/Σιγκαπούρη/Μπανγκοκ/Σύδνευ κλπ και η επιστροφή γινόταν με άλλο crew, λόγω "κόπωσης". Το παλαιό πλήρωμα διέμενε στους προορισμούς αυτούς 2-3 μέρες κάνοντας τα ψώνια του και με τη διαμονή πληρωμένη, περιμένοντας να επιστρέψει το 747 για να γίνει εκ νέου η σκάντζα. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί η Ολυμπιακή μας στοίχιζε 1.000.000 ευρώ την ημέρα.

  4. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    NickE60 (08-09-2010)

  5. #4
    Join Date
    Dec 2009
    Ηλικία
    99
    Posts
    1,575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Default

    Quote Originally Posted by S8N View Post
    Καλά, στην Ολυμπιακή γινόταν και το άλλο:

    Το πλήρωμα στα υπερατλαντικά ταξίδια των παλαιών 747 αποβιβαζόταν στη Νέα Υόρκη/Σιγκαπούρη/Μπανγκοκ/Σύδνευ κλπ και η επιστροφή γινόταν με άλλο crew, λόγω "κόπωσης". Το παλαιό πλήρωμα διέμενε στους προορισμούς αυτούς 2-3 μέρες κάνοντας τα ψώνια του και με τη διαμονή πληρωμένη, περιμένοντας να επιστρέψει το 747 για να γίνει εκ νέου η σκάντζα. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί η Ολυμπιακή μας στοίχιζε 1.000.000 ευρώ την ημέρα.
    Κακοπροαίρετε απλά έτυχε εκείνη την περίοδο οι πιλότοι και τα πληρώματα να έχουν εισιτήρια κοινωνικού τουρισμού για Νέα Υόρκη/Σιγκαπούρη/Μπανγκοκ/Σύδνευ

  6. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Posts
    11,740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Default

    Συμφωνώ, και σκέψου Νίκο ότι μιλάμε για αμερικάνικες εταιρείες. Μου τα χουν πει και μένα κατά διαστήματα, ενώ τελευταία φίλος που δουλεύει στην Aegean (πιλότος), όταν μου είπε το μισθό του, κόντεψαν να με πιάσουν τα γέλια.

    Θα σταθώ στα ακόλουθα:

    - $17.000 ετήσιο εισόδημα / για το 1ο χρόνο.
    - Χάνουν τα pension τους.
    - Το δάνειο για τις σπουδές τους από ~$100.000 μέχρι να αποπληρωθεί μπορεί να φτάσει μέχρι και τα ~$500.000 με τόκους και penalties.

  7. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Ηλικία
    54
    Posts
    3,201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Default

    Τότε που λέει ο S8N ο πιλοτος jumbo εκανε 3 ταξίδια το μήνα...Θυμάστε ότι φορολογούνταν με 15% και δεν είχαν τεκμήριο μέχρι 3000 κυβικά;

    Τωρα τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην. Overworked and underpaid που λενε οι Αγγλοσάξωνες.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
BACK TO TOP