Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 35

Θέμα: Active Autowerke E9X M3 Supercharger System Official Release

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ θα πω κάτι που θα σας λύσει τις απορίες: είναι πιθανότερο τo Division να βγάλει turbo diesel M με παράλληλη ηλεκτροκίνηση παρά καθαρά ατμοσφαιρικό Μ ξανά στο μέλλον.
    Είναι κρίμα να έχεις ένα διαμάντι V8 ή V10 Μ και να σου κάνουν πλάκα τα 2.0Τ του VAG με αλλαγμένη τουρμπίνα στα φανάρια (το συνειδητοποίησαν και στο Division αυτό...)

    Για τους λάτρεις της "γνησιότητας" πάω πάσο, μπορούν να μην τα "πειράζουν" (ίσως κι εγώ το ίδιο να έκανα ...αν άντεχα στον πειρασμό)

    Για σασί, κράτημα στο δρόμο κλπ, δεν το συζητώ, όλα τα coupe-sedan-cabrio σασί της τελευταίας 10-15ετίας της BMW αν εφοδιαστούν με κατάλληλα φρένα-αναρτήσεις είναι φτιαγμένα για να πατάνε "ικανοποιητικά" μέχρι τα 300+ ...Το κόψιμο στο πάτωμα του 46 δεν έχει να κάνει τόσο με τη δύναμη, όσο με την ποιότητα των δρόμων που πατάει αλλά και με το άγαρμπο στυλ οδήγησης (και τα 316 κόβουν - πολλά Μ3 δεν έχουν κόψει)

    Βρε Νίκο, λίγο υπερβολικός δεν είσαι με τους V8-V10? Για να φτάσει ένα δίλιτρο tsi στα 500 άλογα, εκτός του ότι θα πρέπει να έχει παντρευτεί το μάστορα γιατί κάθε δεύτερη βδομάδα θα χρειάζεται συνεργείο, το αμάξι θα έχει καταντήσει dragster αφού το πλαίσιό του δεν θα αντέχει σίγουρα τόση ιπποδύναμη (υπάρχει βέβαια και καμιά εξαίρεση σαν το γνωστό s3, για να επιβεβαιώνει όμως τον κανόνα).
    Δεν είναι λοιπόν τόσο εύκολοι αντίπαλοι τα ///Μ, ακόμα και σήμερα που οι τουρμπίνες δίνουν και παίρνουν.

    Και φυσικά, όπως σωστά λέει κι ο Στάθης, υπάρχουν πολύ ιδανικότερα αυτοκίνητα για κόντρες, ιδίως από Ιαπωνία μεριά, όπου αντέχουν φοβερές καταπονήσεις οι κινητήρες και ανεβάζουν άλογα για την πλάκα.
    Δεν είναι τα ///Μ τέτοιου χαρακτήρα, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, με τις τουρμπίνες δεν ξέρω τι θα παιχτεί.

    Υπόψιν, με όλα αυτά δε λέω ότι είμαι αντίθετως σε κομπρεσσέρ, τουρμπίνες κλπ, αφού πιστεύω ότι με σωστές προσθήκες και βελτιώσεις και σε ορισμένους άλλους τομείς (ανάρτηση, μετάδοση κλπ), μπορείς να φτιάξεις ένα πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο.
    Απλά, ο αρχικός του χαρακτήρας θα έχει αλλοιωθεί αρκετά με αποτέλεσμα, όσο περισσότερες να είναι οι μετατροπές, το αμάξι να φέρνει στο αρχικό ///Μ σχεδόν μόνο εξωτερικά. Αυτό βέβαια για πολλούς είναι αδιάφορο και πιθανόν το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από το αρχικό μοντέλο, απλά στην ουσία μιλάμε για κάτι διαφορετικό και όχι αυτό που αγόρασαν.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    GM6 (25-06-10), Stathis (25-06-10)

  3. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ωραια τα λες και με επιχειρηματολογια αλλα θα σου απαντησω εν συντομια φιλε μου Σταθη με μια πασιγνωστη παροιμια....

    "Οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια''

    Αμα ηταν ετσι ολες οι εταιρεις που ασχολουνται με την βελτιωση των Μ θα ειχαν κλεισει. Αλλα δεν φαινεται κατι τετοιο στον οριζοντα...

    Η αξιοπιστια ειναι κατι σχετικο...απειρα παραδειγματα μαμα Μ που εβγαλαν σοβαρες ζημιες με λογικη χρηση. Αν θες αξιοπιστια παρε Αλμερα....Σιγουρα η καταπονηση των βελτιωμενων ειναι αυξημενη και αυτο μπορει να επηρεασει(αλλα οχι παντα) την αξιοπιστια σε βαθος χρονου αλλα μεχρι εκει...

    Οσο για τα πατηματα τα εχουμε ηδη πει.... Θα μαζευτει ολη η καλη παρεα... εγω, εσυ, ο σουγιας, ο σκανδαλης για να δουμε και λιγο θεαμα. Ευχαριστως να ανοιξω με σενα αν και μια κατηγορια κατω απο σενα, οπως και εξισου ενδιαφερον να σε δω να ανοιγεις με την κατηγορια σου (σουγιας) οπως και με μια κατηγορια πανω (σκανδαλης)
    χαχαχαχα ουτε με αλμερα δεν εισαι σιγουρος τη σημερον ημερα, ακομα και τα νισσαν αρχισαν να χαλανε....

    οσο για τις παροιμιες, ποια κρεμασταρια ειπε οτι θα φτασει η αλεπου και δεν τα εφτασε?
    για πες μας να μαθουμε...

    και για τις κατηγοριες, τι βλεπω κανουμε μεταβολη ή ειναι η ιδεα μου?

    με 30-40 τροχο συν (αν θυμαμαι καλα αυτα που δηλωσες) και με πανω απο 150-200 κιλα λιγοτερα πως εισαι μια κατηγορια κατω...?
    σιγα μη μας πεις οτι ανοιγεις μονο με σμαρτ...
    και λιγοτερα κιλα εισαι και περισσοτερα αλογα και παραπανω ροπη... αρα κατι αλλο θες να μας πεις μαλλον, ή εγω ειμαι απο χωριο...

    ο σουγιας κι αυτος ειναι παραπανω αλογα (κατα δηλωση του) και παραπανω ροπη, αλλα θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα σταθει 5λιτρο V10 Μ με 6,3 V8 AMG...

    με το σκανδαλη τι νοημα εχει? αφου ειναι επισης αρκετα περισσοτερα αλογα και λιγοτερα κιλα, χωρια την τετρακινηση...
    αν βαλει το νορμαλ προγραμμα ενταξει, να δουμε τι γινεται, αλλιως τι συμπερασμα να βγει...? οτι υπαρχει χαωδης διαφορα?

    ενταξει να κανουμε την πλακα μας, αλλα δεν καταλαβαινω που θες να καταληξεις ρε μητσο... πρεπει ολοι που γραφουν σε φορουμ να ειναι κοντρακηδες, αλλιως τα κανουν κρεμασταρια?

    φανταστηκες μηπως οτι το μεγαλυτερο ποσοστο αγοραζει ενα αυτοκινητο για να κανει τη δουλεια του ή να παει τη βολτα του, και λιγο το νοιαζει αν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα με τα μισα λ7 ή και με τα διπλα που πανε καλυτερα?

    who fucking cares... που λενε και οι φιλοι σου οι αμερικλανοι...


    p.s. και απο σταση να γινουν οι φιλικες δοκιμουλες, οι πλακες, το θεαμα και το χαβαλο...
    δε νομιζω να εχεις αντιρρηση...

  4. #23
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    χαχαχαχα ουτε με αλμερα δεν εισαι σιγουρος τη σημερον ημερα, ακομα και τα νισσαν αρχισαν να χαλανε....

    οσο για τις παροιμιες, ποια κρεμασταρια ειπε οτι θα φτασει η αλεπου και δεν τα εφτασε?
    για πες μας να μαθουμε...

    και για τις κατηγοριες, τι βλεπω κανουμε μεταβολη ή ειναι η ιδεα μου?

    με 30-40 τροχο συν (αν θυμαμαι καλα αυτα που δηλωσες) και με πανω απο 150-200 κιλα λιγοτερα πως εισαι μια κατηγορια κατω...?
    σιγα μη μας πεις οτι ανοιγεις μονο με σμαρτ...
    και λιγοτερα κιλα εισαι και περισσοτερα αλογα και παραπανω ροπη... αρα κατι αλλο θες να μας πεις μαλλον, ή εγω ειμαι απο χωριο...

    ο σουγιας κι αυτος ειναι παραπανω αλογα (κατα δηλωση του) και παραπανω ροπη, αλλα θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα σταθει 5λιτρο V10 Μ με 6,3 V8 AMG...

    με το σκανδαλη τι νοημα εχει? αφου ειναι επισης αρκετα περισσοτερα αλογα και λιγοτερα κιλα, χωρια την τετρακινηση...
    αν βαλει το νορμαλ προγραμμα ενταξει, να δουμε τι γινεται, αλλιως τι συμπερασμα να βγει...? οτι υπαρχει χαωδης διαφορα?

    ενταξει να κανουμε την πλακα μας, αλλα δεν καταλαβαινω που θες να καταληξεις ρε μητσο... πρεπει ολοι που γραφουν σε φορουμ να ειναι κοντρακηδες, αλλιως τα κανουν κρεμασταρια?

    φανταστηκες μηπως οτι το μεγαλυτερο ποσοστο αγοραζει ενα αυτοκινητο για να κανει τη δουλεια του ή να παει τη βολτα του, και λιγο το νοιαζει αν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα με τα μισα λ7 ή και με τα διπλα που πανε καλυτερα?

    who fucking cares... που λενε και οι φιλοι σου οι αμερικλανοι...


    p.s. και απο σταση να γινουν οι φιλικες δοκιμουλες, οι πλακες, το θεαμα και το χαβαλο...
    δε νομιζω να εχεις αντιρρηση...
    Η συζητηση μαζι σου σταθη ειναι παντα ευχαριστη γιατι εισαι α) φιλος β)εχεις χιουμορ γ) επιχειρηματολογια ωστε να στηριξεις τα λεγομενα σου.
    Οι απαντησεις.....
    Το αμαξι μου ειναι 420-425 τροχο ΣΕ ΑΛΛΟ δυναμομετρο απο αυτο που μετρησες. ΑΡΑ το ποσα αλογα διαφορα εχουμε θα το ξεραμε ΑΝ περναγες και εσυ απο αυτο (κατι που ειχες πει εσυ οτι καποια στιγμη θα εκανες). Στο ΙΔΙΟ δυναμομετρο στοκ Μ5 Ε60 παιζουν 425-430 τροχο ΑΡΑ αυτο που λες για την διαφορα των αλογων μας ΑΠΛΑ δεν υπαρχει. Τα κιλα μου ειναι στα 1600 μιας και ενα full SMG M3 +35 κιλα τα παρελκομενα του κομπρεσσορα δινουν αυτο το νουμερο.
    Οσο για τα αλογα...εχεις ξεχασει το λεγομενο power under curve, δηλαδη ποσα αλογα πραγματικα εισαι στην διαρκεια του πατηματος απο τις στροφες που πατας και τις διαδοχικες αλλαγες των ταχυτητων μεχρι το τελος του πατηματος. ΑΥΤΟ ειναι που μετραει και ΟΧΙ το τι εχεις σαν Peak power. Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι σε power under curve υπερτερεις. Οπως οτι και το γνωριζεις

    Ο σουγιας εχει ενα προγραμμα που κατα δηλωση της εταιρειας ΜΚΒ ειναι 550 αλογα (θεωρητικα). Αν θυμαμαι καλα καπου εκει ειναι και το δικο σου. Θεωρητικα παντα οπως και του σουγια. Εχει περισσοτερη ροπη αλλα εισαι πιο ευστροφος. Αν δεν πατε ρεπριζ 5ες απο 2000σαλ, δεν νομιζω να εχει καποια υπεροχη. Ειναι στην κατηγορια σου.

    Ο σκανδαλης ναι, ειναι μια κατηγορια πανω. Αλλα πιο το προβλημα σου να πατησεις με αυτον? Ελα ρε Σταθη μην μου γινεσαι και εσυ καρΓιεριστας. Τα πατηματα θα ειναι για τον χαβαλε και την πλακα μας. Αν παμε μονο αυτα που νομιζουμε οτι θα ειμαστε σιγουρα μπροστα τοτε εχουμε χασει και το νοημα του πατηματος.

    Και για να καταληξω...ασε τις επιχειρηματικες δικαιολογιες και ετοιμασε την Τζοκοντα να σουβλισει και να σουβλιστει

  5. #24
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μηπως μπορεις να εξηγησεις λιγο καλυτερα τι ειναι αυτο το "power under curve"?
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  6. #25
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως μπορεις να εξηγησεις λιγο καλυτερα τι ειναι αυτο το "power under curve"?
    https://www.hotrod.com/techarticles/...urve_area.html

  7. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (25-06-10), GM6 (25-06-10), z3 2.2 (25-06-10)

  8. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    εννοειται οτι τα αισθηματα ειναι αμοιβαια...

    αλλα καρΓιεριστας εγω?
    απο που και ως που?
    δεν ειπα δεν ανοιγω με το δημητρη, ή με οποιον ναναι, για το fun της υποθεσης, ειπα τι να δουμε αν η διαφορα ειναι χαωδης...
    αν ειναι δηλαδη 5 κολονες διαφορα ή 8 τι συμπερασμα να βγει...?
    να παρω και το λογιστη μαζι μη χασω το μετρημα?

    τελος παντων, πως τα φερνεις απο δω απο κει, τα βγαζεις μια χαρα οπως τα θες...

    αντε να γινει ο καφες και να δουμε τι ψαρια πιανουμε...

  9. #27
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εννοειται οτι τα αισθηματα ειναι αμοιβαια...

    αλλα καρΓιεριστας εγω?
    απο που και ως που?
    δεν ειπα δεν ανοιγω με το δημητρη, ή με οποιον ναναι, για το fun της υποθεσης, ειπα τι να δουμε αν η διαφορα ειναι χαωδης...
    αν ειναι δηλαδη 5 κολονες διαφορα ή 8 τι συμπερασμα να βγει...?
    να παρω και το λογιστη μαζι μη χασω το μετρημα?

    τελος παντων, πως τα φερνεις απο δω απο κει, τα βγαζεις μια χαρα οπως τα θες...

    αντε να γινει ο καφες και να δουμε τι ψαρια πιανουμε...
    ..απο την μια δεν εισαι καργιεριστας, απο την αλλη δεν εχει νοημα κατ εσε να πατησεις με κατι που ειναι πιο δυνατο απο σενα. Με μπερδεψες εδω... 600 αλογα ειναι, δεν ειναι χιλια. Τωρα αν ειναι τοσο πολυ πιο γρηγορο με αυτα τα αλογα τοτε σημαινει οτι η Porsche κανει πολυ καλη δουλεια. Αυτο θα δουμε. Τιποτα αλλο (ΥΓ μην φερνεις λογιστη δεν χρειαζεται..θα φερουμε εμεις καμερα )

    Δεν τα φερνω οπως με βολευει αλλα οπως ειναι η πραγματικοτητα. Εχω βγαλει με το αυτοκινητο μου απο 410 μεχρι 440 ροδα (με AFR 12.6) που ομως κριθηκε πολυ επικινδυνο. Το αυτοκινητο διορθωθηκε στο 11.8 ομως αυτο ειχε ως αποτελεσμα και το χασιμο μερικων αλογων (15-20 ροδα κατω).
    Τωρα για τον σουγια ειστε θεωρητικα στα ιδια επιπεδα. Πρακτικα θα δουμε

    Για να δουμε, θα γινει αυτος ο καφες η θα βγαλει κοκκαλα

  10. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΥΓ μην φερνεις λογιστη δεν χρειαζεται..θα φερουμε εμεις καμερα )
    ευτυχως που μου το ειπες να βαλω τα καλα μου...

  11. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    923
    Thanked
    1122
    Rides
    1

    Προεπιλογή Active Autowerke E9X M3 Supercharger System Official Release

    Θα είμαι και εγώ εκεί....

    Αντιπρόσωπος του σουγιά άλλωστε !!!

    Χαχαχαχα !!!
    Mini Kart !!!

    .

    Χτίζοντας το μέλλον...

  12. #30
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα περιμενω και εγω μυνημα να ερθω και εγω

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP