Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 2 από 2

Θέμα: Μουργα στο μοτερ m54b22

  1. #1
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    263
    Thanked
    121
    Rides
    0

    Προεπιλογή Μουργα στο μοτερ m54b22

    Καλησπερα σε ολους!
    Εχω παρατηρησει οτι το μοτερ εσωτερικα, τουλαχιστον οσο φαινεται απο την ταπα λαδιου οτι εχει μουργα απο λαδι και ειναι σκουρο εσωτερικα.
    Η ερωτηση ειναι η εξης: Εχω κατι να κερδισω με το να εβαζα ενα καθαριστικο μοτερ στις αλλαγες λαδιων πχ η το θεμα ειναι μονο εμφανισιακο και απλα να αλλαζω τα λαδακια του?
    Φοβαμαι μην γινει καποια ζημια και γενικα ειμαι πολυ επιφυλακτικος με ολα αυτα τα προσθετα στα λαδια κλπ.
    Κατα τα αλλα το μοτερ δουλευει οκ και εχει 215.000 χλμ
    Ευχαριστω!

  2. #2
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.033
    Thanked
    627
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το μοτερ αυτο ειναι bulletproof ,το καλυτερο μοτερ της bmw .ακομα και χωρις λαδι δεν καταλαβαινει τιποτα,που λεει ο λογος.γιαυτο παει καλα.
    ομως τι λαδι βαζεις? καθε ποσα χιλ/χρονο κανεις αλλαγη? τι αποστασεις διανυεις καθημερινα?

    το λαδι που πρεπει να προτιμας σαυτα τα χιλιομετρα ειναι ενα Α3/Β4 εχει πιο δυνατα αντιτριβικα και καθαριστικα.

    motul 5-40 x-cess gen 2
    fuchs titan 5-40
    shell helix ultra 5-40

    εαν κανεις πολυ πολη,αλλαζεις καθε 6000χιλ η΄6 μηνες.υπερβολη αλλα για το καλο του.
    εαν κανεις μικτη χρηση με αυτοκινητοδρομο ,καθε 9.000 χιλ η' χρονο

    μπορεις να βαλεις για μια φορα και ενα motul 300v για 5.000χιλ εαν οδηγεις ομως γρηγορα και το δερνεις το μοτερ.εχει μεσα πολλους εστερες που καθαριζουν το μοτερ.
    παλαιοτερα ειχε περισοτερους και ηταν μονο για αγωνες και διαρκεια το πολυ 3000 χιλ. ..τωρα εχει αλλαξει η συνθεση του και εχει περισοτερο ΡΑΟ και ειναι πιο streetable.

    καθε εβδομαδα μια φορα τουλαχιστον 100αρα βενζινη και italian tune up σε αυτοκινητοδρομο .ΑΥΤΟ ειναι πολυ σημαντικο,συμβαλλει στο να προλαμβανει
    το fuel dilution και τη δημιουργια μουργας.

    εαν θες να καθαρισει μακρια απο καθαριστικα χημικα. μπορει να χαλασουν την ισορροπια των προσθετων και επομενως την δομη του λαδιου,να χαλασει δλδ τις προδιαγραφες.
    αυτα τα χηρσιμοποιουμε σαν πυρηνικα δλδ. οταν υπαρχει μεγαλο προβλημα και τιποτα αλλο δεν εχει αποτελεσμα ,στην φαση που τα βαζεις γιατι δεν σωζεται ο κινητηρας.
    .στην περιπτωση σου δεν χρειαζεται.σπασε τις αλλαγες για 2 χρονια στα μισα χιλ. η' βρες το τοπικ του προεδρου(σταματη) και κανε τον καθαρισμο με φθηνο λαδι
    οπως εκανε αυτος..ο φιλος bill007 θα σε βοηθησει να βρεις το τοπικ.βασικα καλα ειναι να κανεις και τα 2.θα δεις οτι θα καθαρισει ,αργα αλλα σωστα.

    τελος κατι που διαβασα αρνητικο για αυτον τον κινητρα εαν ειναι πριν το 2006 ειναι οτι εχει θεμα με το κυκλωμα ψυξης,θερμοστατες κ.λ.π. και την CCV.φροντισε προληπτικα να τα τσεκαρεις .
    λενε στο ιντερνετ οτι καθε 80.000 χιλ θελουν προληπτικη αλλαγη,κατι σνα τα δικα μου μπεκ ψεκασμου.

    ελπιζω να σε βοηθησα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 10-08-25 στις 07:15

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP