Σελίδα 9 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 157

Θέμα: Σφαλμα low oil pressure

  1. #81
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.022
    Thanked
    616
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    [QUOTE]Hot idle oil pressure issue is classic bearing failure signs, whip the balance shaft caps off aswell . Seriously consider binning the shafts off while you are in there, the smaller n43 variants never had shafts anyway.
    Word of warning when splitting oil pump the 30 Torx casing bolts are only torqued to 9nm so don’t over do it or you crush the mating faces and jam pump up.
    /QUOTE]
    https://www.bimmerforums.co.uk/threa...essure.592342/

    https://www.bimmerforums.co.uk/threa.../#post-3389789

    οσον αφορα την διαγνωση συμφωνει αλλα δεν καταλαβαινω για ποιο ανταλλακτικο μιλαει για τα μεταλλα η ' για τους αξονες ισσοροπιας?

  2. #82
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.022
    Thanked
    616
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μολις επικοινωνησα με τον τυπο και μου ειπε οτι στο 116 μαλλον δεν εχουν αξονες ισοροπιας και οτι μαλλον το προβλημα μου ειναι τα μεταλλα εστω και με λιγη φθορα.ειναι συχνο προβλημα στους Νχχ .αλλα τωρα πρεπει να αλλαχθει και η αντλια.εκει αν εγινε ζημια μαλλον την εκανε η διαλυση καυσιμου μεσα στο λαδι για 2 μηνες οταν κατουρουσε το ενα απο τα καινουρια μπεκ.ωσπου να βρουν τι φταιει.
    οταν δεν υπαρχει κατι αλλο μου ειπε σαν ευρημα,τοτε πρεπει να τα αλλαξεις και τα 2 αυτα ανταλλακτικα για να εισαι σιγουρος καθως δεν υπαρχει σιγουρη μεθοδος διαγνωσης.η φθορα στα μεταλλα ειναι στο μεγεθος ενος δακτυλικου αποτυπωματος στο κεντρο της κοιλιας του.
    μου ειπε παντως οτι και τα 2 που αλλξα περσυ,αισθητηρα και βαλβιδα μπορει να ξαναχαλασαν.οι μηχανικοι ομως ειναι σιγουροι οτι μετα τον ελεγχο λειτουργουν καλα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 17-08-23 στις 09:00

  3. #83
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα μεταλα αν φαγωθουν εστω και ελαχιστα μετα η προοδος της ζημιας ειναι αποστευτα γρηγορη.
    Εγω επιμενω (με τις μηδενικες μου μαστορικες γνωσεις) πως δεν εχει γινει καλη δουλεια στον αισθητηρα και πως το φιλτρακι πισω σου κανει τη ζωη δυσκολη.
    Να ζητησεις να το δεις οταν το βγαλουν.
    Για αυτο και η οδηγια ειναι πως για οτι αλλαζεις στο κυκλωμα της λιπανσης και βρεις υπολείμματα το μοτερ θελει πλυσιμο με ενα μηχανημα που κανεας δεν εχει και φιλτραρει ολο το συστημα.
    Attached Images Attached Images

  4. #84
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τρια ορθογραφικα στην προταση κανω οταν γραφω απο το τηλεφωνο. Γερασα δεν βλεπω

  5. #85
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.022
    Thanked
    616
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα μεταλα αν φαγωθουν εστω και ελαχιστα μετα η προοδος της ζημιας ειναι αποστευτα γρηγορη.
    Εγω επιμενω (με τις μηδενικες μου μαστορικες γνωσεις) πως δεν εχει γινει καλη δουλεια στον αισθητηρα και πως το φιλτρακι πισω σου κανει τη ζωη δυσκολη.
    Να ζητησεις να το δεις οταν το βγαλουν.
    Για αυτο και η οδηγια ειναι πως για οτι αλλαζεις στο κυκλωμα της λιπανσης και βρεις υπολείμματα το μοτερ θελει πλυσιμο με ενα μηχανημα που κανεας δεν εχει και φιλτραρει ολο το συστημα.
    ρε σοφε,τοσες μερες ρωταω εδω για την προοδο φαγωματος και κανεις δεν απαντα..και αντι να απαντησεις αμεσως να βοηθησεις δινεις συνταγες για χαπια!
    το κακο ειναι πως μαλλον εχεις καποια δικια η' το καλο. θα σου πω.
    πρωτα αυτο με το πλυσιμο..βασικα ειπαν σε βιντεο που εστειλαν,καινουριες μαγκιες,οτι δνε βρηκαν υπολλειματα,ευρηματα που να φραζουν κατι.ετσι ειπαν.το λενε στο βιντεο.
    αλλα για πλυσιμο..χαχα..παω στον ψαρα μου και του λεω την ιστορια μου.μου λεει σου αλλαξαν λαδια μετα τα μπεκ? σου εβαλαν βαλβολινες..γιατι ρε του λεω? εχουν καταλαβει οτι ο κινητηρας σου ειναι για πεταμα και τον κρατανε ζωντανο για να τον διωξεις ,να βαρεθεις να λην ξαναπας εκει.μετα λεει το απιθανο..πριν βαλουν τις βαλβολινες επειδη ειχες καυσιμο στα λαδια κανουν πλυσιμο με σαπουναδα και μετα βαλβολινη.αν δεις αφρους στο καπακι λαδιου αυτο εγινε.

    λοιπον σημερα πλακα-πλακα αρχιζω και τον πιστευω.
    αφου αφησαμε το χιλιαρικακι μας εκει για αντλια και μεταλλα παιρνω το αυτοκινητο και φευγω.εντωμεταξυ,ρωταω τον υπευθυνο απθηκης ανταλλακτικων που ελειπε σε αδεια ποτε ηρθε η αντλια.γιατι μου ειχαν πει σε 10 μερες και σημερα υποτιθεται μεχρι την δευτερα θα εκανα δοκιμες.μου λεει βλεπω οτι ηρθε πριν μια εβδομαδα.πιανω τον τεκ συμβουλο και του λεω..στο τηλεφωνο μου ειπες οτι ηρθε πριν λιγες μερες,ενοωντας μαλλον αυτην την δευτερα..γιατι παρασκευη πηγα και δεν ειχε ερθει ακομα..απεφευγε να μου πει ποσες γιαυτο ρωτησα τον αποθηκαριο.οποτε του λεω ,ο ανταλλακτικας μου ειπε οτι ηρθε η αντλια πριν 1 εβδομαδα..γιατι τοσες μερες το αυτοκινητο μεσα..λεει λαθος κανει..μα του λεω τωρα τον ρωτησα..παει μεσα στον μηχανικο και του λεει οτι η αντλια ηταν εδω και παρηγειλλαν τις βιδες και το χωνι απο γερμανια ....απο γερμανια βιδες και χωνι..τεσπα,το τρωω..ναι του λεω αλλα οταν το παρεδωσα εγω πριν 2 εβδομαδες μου ειπες οτι δεν περιμενες αυτα,βιδες κ.λ.π. αλλα αντλια ολοκληρη.δεν μιλαει.

    παει αυτο.του λεω μπορω να ταξιδεψω σημερα μακρια? λεει ναι κανονικα. φευγω και κανω παλι επιτηδες γιατι βλεποντας την βεζνινη και τα χιλιομετρα οτι δεν δοκιμασαν τιποτα ,οπως ελεγαν.
    κανω 100 χιλιομ. κανω το μπανιο μου..φευγω..μετα απο 10 χιλιομετρα βρισκοντας λιγο κινηση πως μου ερχεται να μετρησω λαδια ηλεκτρονικα-ψηφιακα οπως γινεται στο δικο μου.εντωμεταξυ σημερα ξανα λαδια καινουρια λογω καρτερ μετα απο 1 μισο μηνα..200 ευρα μονο σε λαδια σε 2 μηνες..βλεπω τον δεικτη οτι ελειπε μικρο κομματι..μου μπαινουν ψυλλοι στα αυτια..κατι δεν μου καθοταν καλα απο την στιγμη της παραλαβης..βιαζονταν να με διωξουν..μετραω λοιπον συνεχως..μετα απο 40 επιπλεον χιλιομετρα βλεπω και αλλη μειωση στο μισο..λεω δεν μπορει να σκιζεται το λαδι ετσι,δεν πηγαινα πατημενος.σταθερα 70-90 και μετα σταθερα 120 με 5η. χαλαρα. πριν φτασω σπιτι βλεπω οτι εχει φτασει πριν το τελος ο δεικτης. και σε ενα φαναρι το γνωστο λαμπακι κατακοκκινο που μου ειχε γινει εφιαλτης σε ολο το ταξιδι αν θα αναψει,κοιταζα συνεχεια το κοντερ-μπισι,..ΝΑΤΟ ξανα..ΠΑΛΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΩ ΣΠΙΤΙ..ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ BMW...μπαινω μεσα στο παρκινγκ της ,σταματαω ανοιγω το καπω γιατι μυριζε λαδι να δω διαροη και δεν βλεπω τιποτα..αναβω ξανα και φευγω ,ημουν 2 χιλομτρα αποσταση.ερχομαι πισω αφηνω ρελαντι στο παρκινγ να μετρησω σωστα λαδια..ειμαι λιγο πριν το τελος παλι της γραμμης ετσι δλδ κοντα στο χαμενο λιτρο..μεσα σε 200 χιλιομ..αυτο ειναι καινουριο στοιχειο μαζι με το νεο κοκκινο λαμπακι..

    της πουτανας αυριο ..

    blow by λετε? που πηγε το 1 λιτρο λαδι οεεο?

    αυτα ειναι προβληματα προεδρα,οχι τωρα τι αμορτισερ θα χωσω και τετοια..εδω σε θελω, μονο μην εχεις δικιο ..εγω παντως πηγα στον μηχανικο μεσα να δω τα μεταλλα την παρασκευη και του ειπα..μην τυχον και μετα απο το ξοδεμα που κανω μου πειτε οτι φταιει ο σενσορας και η βαλβιδα που αλλαξα,θα εχουμε ιστοριες μετα..οχι,οχι μου λεει..αντε να δω..

    ρε σταματη δεν ερχεσαι εδω να παμε μαζι να τους διδαξεις τιποτα? να πω ηρθα με τον μηχανικο μου..σε εχω ικανο,θα την σπασεις και στον αδιαφορο που σε κανει να χαπακωνεσαι απο το παραπονο...
    μιας και ειπαμε για χαπια κατσε να παρω ενα και εγω..οχι ρε αντεχω..εγω κανω τους αλλους να παιρνουν χαπια

  6. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    Stamatis (18-08-23)

  7. #86
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    967
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πωπω μπλέξιμο...
    E30 318i

  8. #87
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτο ειναι πολυ σοβαρο και δεν κανω πλακα.
    Εχουν γινει τοσες δουλειες στο μοτερ που δεν ξερω τι να σκεφτω.
    Απο το οτι δεν πατησανε καλα τα μπεκ, οτι δεν εχουν βαλει καλα τον αισθητηρα, οτι δεν εχουν κουμπωσει καλα το φιλτρο, οτι δεν αλλαξανε τη φλατζα στο καρτερ χιλια πραγματα.
    Σηκωσε το, ψαξε για διαρροες και αφου λες οτι μυριζει λαδι ειναι ξεκαθαρο πως καπου χανει.
    Πιθανα σημεια, βαση φιλτρου, φιλτρο, αισθητηρας, φλατζα καρτερ.
    Μια τελευταια δοκιμη ειναι, μετα απο αρκετη πορεια, αφησε το αμαξι στο ρελαντι για 10 λεπτα και βαλε καποιον να ανεβασει στροφες στις 4.500/5.000 και να κρατησει το γκαζι εκει.
    Αν βγαλει μπλε καπνο απο την εξατμιση, εχεις μεινει απο τσιμουχακια και το λαδι το καις.
    Εδω σηκωνω τα χερια ψηλα πλεον.
    Αυτος ηταν ο λογος που το δικο μου χαλαγε τον nox sensor και εβγαζε error και στον καταλυτη.
    Το πως αντιμετωπισα εγω το θεμα (τον πουλο) το ειπαμε. Το ποσο εσυ θα επιμεινεις αν δεν βρεθει λυση, ειναι μια δυσκολη αποφαση.

  9. #88
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και για να συνοψισω, εμενα στα 86.000 διλιτρος με 170 αλογα, ειχε βγαλει, nox x2, μεταλλα, τσιμουχακια, παγουρι, τρομπα, αισθητηρα και φλατζα. Κριμα γιατι ηταν ενα πανεμορφο αμαξι και το πηρα με λαχταρα να το χαρω.
    Απο εκεινο το αμαξι και μετα, απογοητευτικα τοσο που πηρα δυο φορες mercedes και με μεγαλη επιφυλαξη ξαναγυρισα στα bmw κυριως επειδη μου ελειπε το τιμονι και το πατημα τους (ακομα και για το ψοφιμι το Ζ3 μονο καλα εχω να λεω σε σχεση με το πως παει στο δρομο).

  10. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Vassilis ///M (18-08-23)

  11. #89
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νίκο, αν δεν σου κάνει κόπο, κάνε τις εξής δοκιμές:

    Βγάλε μπουζί, βγάλε την ασφάλεια της αντλίας βενζίνης και:

    1. Με ζεστό μοτέρ, πάρε συμπίεση σε όλους τους κυλίνδρους.

    2. Με ζεστό μοτέρ, ρίξε με ένα κουταλάκι τσαγιού λίγο λάδι σε κάθε κύλινδρο και ξαναπάρε μέτρηση συμπίεσης.

    3. Προτού ξαναβάλεις μπουζί και ασφάλεια, βάλε κάμερα και δες τοιχώματα κυλίνδρων και κατάσταση πιστονιών περιμετρικά.

    Αν όλα αυτά είναι οκ, πάμε παρακάτω.

    Μην πετάς άλλα χρήματα σε επισκευές.

    Ακόμα και όταν πηγαίνεις σε έναν γιατρό, σου ζητάει να κάνεις εξετάσεις πρώτα. Δεν σε σφάζει με το καλημέρα.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (19-08-23), PetrosD (18-08-23)

  13. #90
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτό το έχεις αλλάξει;

    https://m.youtube.com/watch?v=VmPnAI...ature=youtu.be

    Επίσης, την καδένα και τη γλύστρα; Έχεις μετρήσει επιμήκυνση καφέ ας μήπως; Υπάρχει ειδικό εργαλείο και δεν χρειάζεται να λύσεις μοτέρ.

  14. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (19-08-23)

Σελίδα 9 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP