Το θυμαμε το αυτοκινητο και το ειχες ανεβασει και εδω. Ωραιο αυτοκινητο και προσεγμενο, αλλα τετραπορτο αυτοματος πεφτει η τιμη δραματικα. Επισης πλεον τα πραγματα για σωστο Ε30 πλεον δεν υπαρχουν σε ποσοτητες οπως υπηρχαν πριν μερικα χρονια. Για παραδειγμα, mtech II bodykit απλα δεν βρισκετε κατω απο 1500 euro πλεον. Σαλονι κομπλε με πισω καθισματα bucket και προσκεφαλα (βλεπε Ε30 Μ3) μιλαμε για ευκολα πανω απο 1500 euro. Και αμα πουμε να ειναι λειτουργικα τα παντα απο οργανα, ABS, A/C check control, board computer, map light, κλπ τοτε ανεβαινουμε ακομα παραπανω. Αυτοκινητα που φορανε ακρα γνησια Μ3, γεφυρα Μ3 και οχι τραμπες και πατεντες απο Ε36 /Ζ3/compact φτανουν ακομα πιο ψηλα. Οποτε ενα αυτοκινητο τετοιο δεν μπορεις να το δωσεις στα 5κ ρε παιδια. Το καλο αυτοκινητο με πραγματα ΒMW πληρωνεται παντα. Μπορει να αργησει λιγο αλλα θα πληρωθει. Παντως παρολα αυτα καθε γνωμη σεβαστη για να μην παρεξηγουμε