Σελίδα 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 62

Θέμα: [E46] Μετατροπή από 2.0 valvetronic σε 330ci (reborn)

  1. #51
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μαλλον εχουν μεινει στο παλιο καθεστως εκτος και αν παιζει κατι μεσω γνωριμιων και χαρτιλικωμα αλλιως δεν υπαρχει πιθανοτητα.

    σταλθηκε απο τον χειριστη σχοινοσυρμου!!!!!!

  2. The Following User Says Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    compactM3 (23-05-15)

  3. #52
    Εγγραφή
    26-02-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    481
    Thanked
    195
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Pitbull Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδες ρωτησα σημερα 2 μαντραδες (ο ενας φιλος φιλου μου) και εναν ασφαλιστη για τη μετατροπη σε 330 και ολοι ειπαν πως "το δηλωνεις κανονικα στο υπουργειο σαν 3λιτρο"....
    τον τροπο σου το ειπαν γτ ο τροπος ειναι που μας ενδιαφερει το πως θα το δηλωσεις

  4. #53
    Εγγραφή
    26-02-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    481
    Thanked
    195
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αυτο το πηρα σημερα μεσω mail και εξηγει το τροπο αλλαγης κινητηρα και τα δικαιολογητικα που χρειαζονται για να ειναι νομιμο

    Αρμόδια Υπηρεσία
    Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.

    Προϋποθέσεις
    1. α.Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.
    β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.*
    γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
    δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.
    ε.Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
    ι.) Το αυτοκίνητο με τονέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα πρός το νέο κυλινδρισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις**
    ιι.) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις.*

    2. Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***

    3. Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ώς άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα
    * Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
    μηχανολόγου μηχανικού
    ** Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
    *** Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.


    Απαιτούμενα δικαιολογητικά
    ● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
    ● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
    ● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
    ● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
    ● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
    ● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
    ● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
    ● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)


    Διαδικασία


    Διάρκεια έκδοσης της πράξης
    Εξαρτάται από την αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Ν.Α.

    Κόστος


    Διάρκεια ισχύος
    Για αόριστο χρόνο.

  5. #54
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βασικά αν είχε δοθεί παλαιότερα η περιβόητη βεβαίωση από τη bmw για το επιτρεπτό της μετατροπής, το δηλώνεις κανονικά.
    αυτή η βεβαίωση μου έλειπε όταν αντιμετώπισα το κράτος... γιατί δεν είχε ζητηθεί τέτοια βεβαίωση για Ε39 όταν η bmw δεχόταν να δώσει.

  6. #55
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    βασικά αν είχε δοθεί παλαιότερα η περιβόητη βεβαίωση από τη bmw για το επιτρεπτό της μετατροπής, το δηλώνεις κανονικά.
    αυτή η βεβαίωση μου έλειπε όταν αντιμετώπισα το κράτος... γιατί δεν είχε ζητηθεί τέτοια βεβαίωση για Ε39 όταν η bmw δεχόταν να δώσει.
    Οχι, ουτε αυτο δεχονται πια..........
    Εγω πηγα με τον αριθμο εγκρισης τυπου αλλου ιδιου αυτοκινητου με την ιδια μετατροπη στο χερι, και ειπαν οτι δεν παιζει κανενα ρολο πλεον.

  7. #56
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι, ουτε αυτο δεχονται πια..........
    Εγω πηγα με τον αριθμο εγκρισης τυπου αλλου ιδιου αυτοκινητου με την ιδια μετατροπη στο χερι, και ειπαν οτι δεν παιζει κανενα ρολο πλεον.
    α περίφημα...
    πέρυσι μέχρι τον αύγουστο μου το ζητούσαν για να κλείσουν το φάκελο.

  8. #57
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βλέποντας να λέει :
    Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.
    Άρα ένα E46 318 Μ43 με 1.895cc και 118ίππους δε μπορεί ούτε 2.200cc να δηλωθεί καθώς ο κυλινδρισμός βρίσκεται στα όρια του +25% (1895+25%=2368cc)ενώ η ιπποδύναμη ΌΧΙ! (118+25%=147hp) καθώς τα άλογα του 2200 είναι 170.

  9. #58
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οταν θα πας να περασεις ΚΤΕΟ θα τους ενημερωσεις και εκεινοι θα σε καθοδηγησουν.
    να εχεις μαζι σου οτι χαρτια και τιμολογια εχεις απο την επισκευη του μοτερ, θα συμπληρωσεις τις αιτησεις στο υπουργειο και ολα καλα.
    υπαρχει σχετικη εγκυκλειος και για αυτο, αλλα δεν ειμαι στον υπολογιστη του σπιτιου για να στην ανεβασω.
    κοιτα στο site του www.yme.gr ή μπορεις να ρωτησεις σε ενα ΚΤΕΟ ή ΚΕΠ (αυτο μπορει να γινει και μεσω ΚΕΠ αν θυμαμαι καλα).
    σε καθε περιπτωση, δεν τους ενδιαφερει το serial number του κινητηρα, αλλα να αναγραφεται ο τυπος (π.χ. S50B32S1) και ο κυβισμος.
    η αντικατασταση μοτερ , εχει γινει την δεκαετια του 80 απο την επισημη vw.
    η νεα κασα δεν αναγραφει τιποτα...παρα το σηματακι της vw. Επισης η αδεια δεν αναγραφει κωδικο-serial number και φυσικα δεν υπαρχουν τιμολογια.
    Οταν λοιπον στην ιδια την αδεια δεν αναγραφει τιποτα...υποθετω πως και αλλο μοτερ ανευ αριθμου να εβαζα ..παλι ''νομιμος'' θα ημουν.

  10. #59
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Akis 330Ci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βλέποντας να λέει :

    Άρα ένα E46 318 Μ43 με 1.895cc και 118ίππους δε μπορεί ούτε 2.200cc να δηλωθεί καθώς ο κυλινδρισμός βρίσκεται στα όρια του +25% (1895+25%=2368cc)ενώ η ιπποδύναμη ΌΧΙ! (118+25%=147hp) καθώς τα άλογα του 2200 είναι 170.
    Ουτε καν 2.0 lt m52 δεν δηλωνεται

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  11. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    compactM3 (23-05-15)

  12. #60
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Valvetronik n42b20 που ειναι και πιο καινουριο μπορει να βαλει
    quattro ist fur sissies

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP