Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Θέμα: ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ Ν42 ΣΕ Ν46 ΣΕ Ε46

  1. #1
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ Ν42 ΣΕ Ν46 ΣΕ Ε46

    Καλησπερα και παλι στην παρεα. Οπως καποιοι ξερετε εχω ενα Ε46 καμπριο το οποιο φοραει το Ν42 μοτερ 2000cc 143αλογα. Μιας και εφτασε ο καιρος να κανω τσιμουχακια βαλβιδων κτλ γιατι καιει αρκετο λαδι, σκεφτηκα να αλλαξω μοτερ. Βρηκα μοτερακι ολοκληρο απο τρακαρισμενο το N46 με τα 150 αλογα και με τα μισα χλμ απο το δικο μου. Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης, εκτος απο μοτερ και πλεξουδα θα χρειαστω κατι αλλο? Κομπρεσερ αιρκοντισιον, αντλια
    υδραυλικου-λαδιου-νερου ειναι ιδια?
    Παρακαλω πολυ να μου απαντησετε μονο οσοι γνωριζετε σιγουρα και να μην αναλωθουμε στο αν αξιζει αυτη η δουλεια κτλ. Τιμη μοτερ δεν ξερω ακομα, ακουσα κατι για 60.000χλμ τα οποια μου φαινονται παρα πολυ λιγα,αλλα οπως και να χει ειναι ενα μοτερ 10ετιας.
    quattro ist fur sissies

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    All around
    Μηνύματα
    858
    Thanked
    1541
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εξαιρετικό το Ν46.
    Εκτός από τα Ε90, το φορούσαν και τα τελευταία Ε46 του 2006.
    Φίλος μου αγόρασε καινούργιο το Ε46 του το 2006 και είχε τον Ν46 με τα 150hp πάνω.
    Το χιλιόμετρα που λες ακούγονται normal. Του φίλου μου πχ έχει 70.000

  3. #3
    Εγγραφή
    01-06-11
    Περιοχή
    Κυπρο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    497
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    εμενα και τα δυο μου e46 ειναι n46b20
    το ενα cabrio του 2004 και το αλλο coupe του 2005
    Καλο μοτερ αλλα εχει τα γνωστα περιφερειακα κουσουρια
    Επισης κινηται πολυ αξιοπρεπος για τα 150 αλογα που βγαζει
    Επισης να πω πως εχω 170 000 χιλιομετρα στο coupe

  4. #4
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βάσει ΕΤΚ Ν42 και Ν46 είναι ολόιδιοι κινητήρες με ίδια έμβολα, μπιέλες, στρόφαλο, εκκεντροφόρους, μπλοκ και κυλινδροκεφαλή όπως και εισαγωγή. Η διαφορά τους έγκειται στον εγκέφαλο μιας και στο ένα είναι δίφυσος ενώ στο άλλο πεντάφυσος και από την πολλαπλή εξαγωγής και πίσω υπάρχουν κάποιες διαφορές. Κατά τα άλλα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα απλά αλλάζει η ονομασία κυρίως λόγω των ηλεκτρικών του κινητήρα όπως και στο Ν40 με τον Ν45.

    Σάββα χρειάζεται αρκετή δουλειά για να δουλέψει μιας και όπως προείπα η διαφορά είναι στους εγκεφάλους. Για κάποιον που ξέρει δεν είναι τίποτα. Για μένα κάνε το μοτέρ σου και άσε τις άλλες δουλειές δεν αξίζει καν τον κόπο. Κάνεις το δικό σου και ξέρεις τί έχεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 02-04-15 στις 04:39

  5. The Following 4 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    gant (02-04-15), georggge46 (02-04-15), Vassilis ///M (02-04-15), zaharias (03-04-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP