Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Vassilis ///M (05-01-15)
Ενα Mpack με ενα απο 325 εχει τυχει να συγκρινει καποιος?
Βutterfly effect...
Vassilis ///M (05-01-15)
Vassilis ///M (05-01-15)
Λέω να φουσκώσω σιγά σιγά...
Θα δείξει κιόλας δεν είμαι σίγουρος...
Απλά έλεγα να αρχίσω από άκρα αν φυσικά μπαίνουν με τα δικά μου ψαλίδια και ακρόμπαρα που είναι ολοκαίνουρια...
Απλά το αυξημένο μετατρόχιο του Μ3 εφόσον είναι ίδια τα ψαλίδια σε μήκος με ένα απλό Ε46αρι από πού προέρχεται????
Έχουμε αποκλείσει μέχρι στιγμής ψαλίδια, ακρόμπαρα, ζάντες....
Η πιο ηπια διαφορα των δυο ψαλιδιων ειναι η οπτικη.
Αυτο ειναι το ψαλιδι του Μ3 (οχι το Μ πακ και οχι του Ζ4Μ)
Ενω τουτο ειναι το απλο(το οποιο ειναι ιδιο με το Μπακ και του Ζ4Μ)
Η χοντρη διαφορα ειναι αυτη εδω ομως.
To μεσαιο μπαλακι στο Μ3 δενει και στη γεφυρα και στην αλουμινενια ποδια.
Επι της ουσιας χρησιμοποιει την αλουμινενια ποδια (η οποια ειναι διαφορετικη στο Μ3) για εξτρα ενισχυση μεταξυ των στηριξεων των ψαλιδιων.
Περα απο τις βεβαιες παραπανω διαφορες νομιζω οτι κατι πρεπει να παιζει και με το μηκος της μιας πλευρας.
Ομως γι αυτο δεν ειμαι σιγουρος.
andreas_R (05-01-15), BILL007 (18-12-15), Vassilis ///M (05-01-15)
Τα ψαλιδια του m3 ειναι πιο μακρυα και οταν μπουν με πιατελα απο αναρτηση απλη εξακυλινδρου δινουν πολυ καμπερ.
Εαν μπουν με πιατελα Μ3 κτλ ολα δηλαδη τοτε χρειαζονται τα φτερα γιατι ερχονται πιο εξω.
παθως και μαθως χαχαχα
Ας ειναι καλα ο Τουμπας που ασχοληθηκε.
Βutterfly effect...
BILL007 (18-12-15), ghost-rider (05-01-15), Lambros46 (05-01-15), Vassilis ///M (05-01-15), wheelman (06-01-15), zaharias (05-01-15)