Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 43

Θέμα: Ανυπαρκτο φρεναρισμα!

  1. #11
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δική μου γνώμη είναι πως δεν φταίει το abs. Χωρίς αυτό εκτιμώ πως θα υπήρχαν ακόμα χειρότερα αποτελέσματα!

    Χωρίς abs μπορείς να φρενάρεις λίγο καλύτερα σε οριακές συνθήκες οδήγησης, με τον κίνδυνο βέβαια να χάσεις τα φρένα και να καρφωθείς ευθεία! Αν μπλοκάρουν οι τροχοί εκεί είναι που δεν σταματάς ποτέ(ούτε στρίβεις) και θα χαλάσεις και τα λάστοιχά σου! Μπορεί με ένα παρατεταμένο φρενάρισμα με μπλοκαρισμένους τροχους να στείλεις τα λάστιχα γαι πέταμα!

    Το abs σε σώζει σε πολλές καταστάσεις ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνεις! Η απενεργοποίησή του είναι μόνο για συνθήκες πίστας που ξέρεις που θα φρενάρεις και δεν έχεις τόσο τον κίνδυνο του εφνιδιασμού! Σε συνθήκες πανικού, εκεί είναι που επιβάλεται καθώς πάνω στην τρομάρα σου θα μπλοκάνεις και δεν θα φρενάρεις άμεσα!!

    Τώρα που πιάνουν οι ζέστες θέλει πολύ προσοχή καθώς γλυστράει για όλους! Σε καυτή γυαλιστερή άσφαλτο δεν έχεις φρένα. Αυτό που σου προτείνω αν θέλεις καλύτερα φρένα είναι πιο φαρδιά λάστιχα ή να πλύνεις καλά τα δικά σου. Επίσης πολύ σημαντική είναι η ανάρτηση.


    Αν τώρα πιστεύεις οτι μπορείς να ελένξεις τόσο πολύ τα αντανακλαστικά σου και οτι έχεις τοσο ευαίσθητο πόδι που να μπορείς να εκμεταλευτείς το κατι παραπάνω που σου κόβει το abs πάω πάσο!

    Να ξέρειες όμως ότι η απενεργοποίησή του σε ένα απότομο φρενάρισμα μόνο κακό θα σου φέρει.

  2. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το εχω ξαναπει σε καποιο παρομοιο θρεντ καποιου αλλου φιλου.
    Το ABS το ESP και οοοοολα αυτα τα μπλιμπλικια εχουν σχεδιαστει για δρομους και οχι για αυτο που αποκαλουμε "δρομους" εδω στο Ellada.
    Θα μου πεις απο την αλλη "Οταν ο δρομος γλυστραει,γλυστραει και στην Ελλαδιτσα αλλα και στη Γερμανια" και θα σου πω οτι εχεις αδικο!!!
    Οταν οι ανθρωποι που σπαταλησαν χιλιαδες εργατωρες να εξελιξουν ενα συστημα ασφαλειας ειχαν σαν γνωμονα κανονικους δρομους με ολισθηρες συνθηκες και οχι ενα δρομο γυαλι με ολη τη σκονη της ανοιξης,που δε σταματαει τιποτα!!!
    Με λιγα λογια για να μπορεσεις να εκμεταλευτεις το (απαρχαιομενο) συστημα ΑΒS που εχει το αυτοκινητο σου πρεπει ΠΑΝΤΑ να εχεις καλα λαστιχα.
    Μπας και μπορεσει και αυτο να εργασθει οπως πρεπει...γιατι με τους δρομους που εχουμε....αστα!!!

    Υ.Γ. Μη περεις στραβα το "απαρχαιομενο" ΑΒS....και γω το ιδιο εχω!!!!χαχαχαχαχαχα
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  3. The Following User Says Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    m-power_01 (20-04-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καταρχην.. το ABS αυτη τη δουλεια πρεπει να κανει! να "ξεκινα"οταν αντιληφθει μπλοκαρισμα-γλυστρημα των τροχων, την ωρα δε που θα καταλαβουμε το abs με το "χτυπημα" στο πεταλι του φρενου και το χαρακτηριστικο ηχο δεν αφηνουμε για κανεναν λογο το φρενο.
    Συνηθως σε μικρες ταχυτητες αυτο συμβαινει απο κακη ποιοτητα ασφαλτου, υγρα και παντα με αντιδραση "πανικου" δικη μας, ποτε με κανονικο σταδιακο φρεναρισμα.
    Το καλυτερο παντως θα ηταν να κανεις εναν ελεγχο στο συστημα πεδησης να δεις ποσο "σωας τας φρενας" εχει το αμαξι και ας αποδειχτει οτι δεν χρειαζοταν.
    Ενας παντως καλος τροπος φρεναρισματος ειναι οπως στις μηχανες με προοδευτικη πιεση του πενταλ,δηλαδη παταμε μια και συνεχιζουμε με περισσοτερη πιεση (δυο φασεις στον ιδιο χρονο)

  5. #14
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το εχω ξαναπει σε καποιο παρομοιο θρεντ καποιου αλλου φιλου.
    Το ABS το ESP και οοοοολα αυτα τα μπλιμπλικια εχουν σχεδιαστει για δρομους και οχι για αυτο που αποκαλουμε "δρομους" εδω στο Ellada.
    Θα μου πεις απο την αλλη "Οταν ο δρομος γλυστραει,γλυστραει και στην Ελλαδιτσα αλλα και στη Γερμανια" και θα σου πω οτι εχεις αδικο!!!
    Οταν οι ανθρωποι που σπαταλησαν χιλιαδες εργατωρες να εξελιξουν ενα συστημα ασφαλειας ειχαν σαν γνωμονα κανονικους δρομους με ολισθηρες συνθηκες και οχι ενα δρομο γυαλι με ολη τη σκονη της ανοιξης,που δε σταματαει τιποτα!!!
    Με λιγα λογια για να μπορεσεις να εκμεταλευτεις το (απαρχαιομενο) συστημα ΑΒS που εχει το αυτοκινητο σου πρεπει ΠΑΝΤΑ να εχεις καλα λαστιχα.
    Μπας και μπορεσει και αυτο να εργασθει οπως πρεπει...γιατι με τους δρομους που εχουμε....αστα!!!

    Υ.Γ. Μη περεις στραβα το "απαρχαιομενο" ΑΒS....και γω το ιδιο εχω!!!!χαχαχαχαχαχα
    Σε έχασα.....
    Δηλαδή θέλεις να πεις οτι δεν αποδίδουν γιατί έχουν φτιαχτεί για καλύτερους δρόμους?

    Οκ πρεπει να έχεις καλά λάστιχα δεν μπορεί να πει κανείς το αντίθετο! Αλλά δεν σε καταλαβαίνω... Σε συνθήκες σαν τις δικές μας όλα αυτά τα συστήματα είναι που δουλεύουν υπερωρίες και επιτρέπουν στη κάθε κυρία και στον κάθε παππου να μπορεί να πάει με ασφάλεια στην δουλειά του και να μην πηγαίνει με ανάποδα....

    Τα συστήματα αυτά δοκιμάζονται σε πολύ πιο ολισθηρές συνθήκες απο τις δικές μας! Δεν θυμάμαι σε ποιά χώρα είναι ο χώρος αυτός, αλλά στον χώρο αυτό κανουν τις δοκιμές τους, όλες οι μεγάλες εταιρίες, σε όλα τα συστήματα ευστάθειας και μανέψτε...... έχει κάτω καθαρό πάγο!

    Στη Ελλάδα έχουμε καυτό και κακό οδόστρομα, αλλά στην Γερμανία, αν αυτή έχει στο νου σου, έχουν τον μισό χρόνο πάγο!

    Φιλικά πάντα

  6. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων


    Μητσο το εχουμε ξαναπει και σε αλλο Θρεντ! Οταν σε συγκρισεις περιοδικων το 316Ε46 sedan ηταν μπροστα απο ολον τον ανταγωνισμο σε φρενα 100-0, δεν μπορεις να λες οτι δεν εχουν φρενα... και για την ακριβεια ηταν μακραν το καλυτερο απο ολα...το μονο που ηταν κοντα του ηταν το 156!

    Σπυρο τα εχουμε ξαναπει οντως.Δεν με νοιαζει τι λενε τα περιοδικα(οι οποιοι τις περισσοτερες φορες τα "παιρνουν" για να κανουν "σωστες" κριτικες).Εμενα αυτο που με νοιαζει και που εχω διαπιστωσει στην πραξη ειναι οτι ενα fiesta του 2006 φρεναρει καλυτερα απο το αυτοκινητο μου που εχει πενταπλασια τιμη(σημειωνω οτι εχω καινουρια φρενα καινουρια υγρα,τακακια,εχει γινει και εξαερωση πλεον,και καινουρια λαστιχα).Και το εχουμε συγκρινει και με κουπε ε46 2.2 και παλι τα ιδια αποτελεσματα.Στον ιδιο δρομο.

    Στο δια ταυτα,δεν περιμενα ποτε να εχω δωσει τοσα λεφτα για αμαξι,το οποιο υποτειθεται οτι ειναι και μαρκα(μη χ*σω),και να χρειαζεται να δωσω αλλο ενα καρο λεφτα για να σταματαει το αμαξι(τα 1000¤ που απαιτουνται τα θεωρω σεβαστο ποσο)

  7. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπυρο τα εχουμε ξαναπει οντως.Δεν με νοιαζει τι λενε τα περιοδικα(οι οποιοι τις περισσοτερες φορες τα "παιρνουν" για να κανουν "σωστες" κριτικες).Εμενα αυτο που με νοιαζει και που εχω διαπιστωσει στην πραξη ειναι οτι ενα fiesta του 2006 φρεναρει καλυτερα απο το αυτοκινητο μου που εχει πενταπλασια τιμη(σημειωνω οτι εχω καινουρια φρενα καινουρια υγρα,τακακια,εχει γινει και εξαερωση πλεον,και καινουρια λαστιχα).Και το εχουμε συγκρινει και με κουπε ε46 2.2 και παλι τα ιδια αποτελεσματα.Στον ιδιο δρομο.

    Στο δια ταυτα,δεν περιμενα ποτε να εχω δωσει τοσα λεφτα για αμαξι,το οποιο υποτειθεται οτι ειναι και μαρκα(μη χ*σω),και να χρειαζεται να δωσω αλλο ενα καρο λεφτα για να σταματαει το αμαξι(τα 1000¤ που απαιτουνται τα θεωρω σεβαστο ποσο)
    Το τι θεωρούμε καλά φρένα, απ'ό,τι φαίνεται τείνει να γίνει υποκειμενικό, ενώ στην πραγματικότητα είναι κάτι αντικειμενικό. Υποκειμενικό, ίσως είναι με βάση την αίσθηση που αφήνει το μεσαίο πεντάλ, αλλά οι μετρήσεις των 100-0 πχ είναι κάτι αντικειμενικό. Η 320 μου για παράδειγμα, έχει, αν θυμάμαι καλά, 100-0 στα 37 περίπου μέτρα, απόδοση που είναι (αυτό το θυμάμαι σίγουρα) η δεύτερη καλύτερη στην κατηγορία (μετά το Α4). Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν θεωρώ ότι το αυτοκίνητο υστερεί στο φρενάρισμα, οπότε δε συμφωνώ ότι οι bmw χρειάζονται ένα αξιοσέβαστο ποσό για να σταματούν, εκτός και αν οι διαφορές της Ε90 με την Ε46 είναι τεράστιες, που δεν το νομίζω.

    Από εκεί και πέρα, μπορεί κάποιος να θέλει φρένα άγκυρες που να μην κουράζονται ποτέ και να κοκκαλώνουν το αυτοκίνητο στα 32 μέτρα, οπότε μπορεί να πάει σε μια ακριβή λύση αφτερμάρκετ. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα εργοστασιακά φρένα των bmw είναι ανεπαρκή και κατώτερα της τιμής του αυτοκινήτου.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 20-04-10 στις 16:07
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  8. #17
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λάστιχα, λάστιχα και πάλι λάστιχα.
    Εαν το σύστημα πέδησης είναι οκ, είναι τα πρώτα που παίζουν ρόλο στο αν έχεις καλά φρένα ή όχι.
    Τα δικά σου λες είναι δεν είναι καλά. Αλλαξέ τα και θα βελτιωθεί σημαντικά το φρενάρισμα.

  9. The Following User Says Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    Nino (20-04-10)

  10. #18
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.562
    Thanked
    2766
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μου εχει συμβει και εμενα και μαλιστα με καινουργια λαστιχα 2 μηνων.ΑΛΛΑ τα φρενα μου θελουν νεους δισκους και τακακια,υγρα και η αναρτηση μια καλη ευθυγραμμιση.

  11. #19
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το τι θεωρούμε καλά φρένα, απ'ό,τι φαίνεται τείνει να γίνει υποκειμενικό, ενώ στην πραγματικότητα είναι κάτι αντικειμενικό. Υποκειμενικό, ίσως είναι με βάση την αίσθηση που αφήνει το μεσαίο πεντάλ, αλλά οι μετρήσεις των 100-0 πχ είναι κάτι αντικειμενικό. Η 320 μου για παράδειγμα, έχει, αν θυμάμαι καλά, 100-0 στα 37 περίπου μέτρα, απόδοση που είναι (αυτό το θυμάμαι σίγουρα) η δεύτερη καλύτερη στην κατηγορία (μετά το Α4). Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν θεωρώ ότι το αυτοκίνητο υστερεί στο φρενάρισμα, οπότε δε συμφωνώ ότι οι bmw χρειάζονται ένα αξιοσέβαστο ποσό για να σταματούν, εκτός και αν οι διαφορές της Ε90 με την Ε46 είναι τεράστιες, που δεν το νομίζω.

    Από εκεί και πέρα, μπορεί κάποιος να θέλει φρένα άγκυρες που να μην κουράζονται ποτέ και να κοκκαλώνουν το αυτοκίνητο στα 32 μέτρα, οπότε μπορεί να πάει σε μια ακριβή λύση αφτερμάρκετ. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα εργοστασιακά φρένα των bmw είναι ανεπαρκή και κατώτερα της τιμής του αυτοκινήτου.
    driver_M(δεν ξερω ονομα) αφου λοιπον ειναι τοσο καλα τα φρενα της bmw γιατι δεν υπαρχει 320(υπερβαλλω το ξερω) που να μην εχει αλλαξει φρενα(σε 320 ε46 ο μονος που ξερω εγω που τα εχει ακομα ειμαι εγω)

  12. #20
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε έχασα.....
    Δηλαδή θέλεις να πεις οτι δεν αποδίδουν γιατί έχουν φτιαχτεί για καλύτερους δρόμους?

    Οκ πρεπει να έχεις καλά λάστιχα δεν μπορεί να πει κανείς το αντίθετο! Αλλά δεν σε καταλαβαίνω... Σε συνθήκες σαν τις δικές μας όλα αυτά τα συστήματα είναι που δουλεύουν υπερωρίες και επιτρέπουν στη κάθε κυρία και στον κάθε παππου να μπορεί να πάει με ασφάλεια στην δουλειά του και να μην πηγαίνει με ανάποδα....

    Τα συστήματα αυτά δοκιμάζονται σε πολύ πιο ολισθηρές συνθήκες απο τις δικές μας! Δεν θυμάμαι σε ποιά χώρα είναι ο χώρος αυτός, αλλά στον χώρο αυτό κανουν τις δοκιμές τους, όλες οι μεγάλες εταιρίες, σε όλα τα συστήματα ευστάθειας και μανέψτε...... έχει κάτω καθαρό πάγο!

    Στη Ελλάδα έχουμε καυτό και κακό οδόστρομα, αλλά στην Γερμανία, αν αυτή έχει στο νου σου, έχουν τον μισό χρόνο πάγο!

    Φιλικά πάντα
    Ισως να υπερβαλω λιγο για να εχει πιο ευχαριστο στυλ!
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αλλο η ασφαλτος γυαλι η δικια μας και αλλο ενας βρεγμενος ευρωπαικος δρομος.
    Πιστεψε με κανει μεγαλη διαφορα.
    Και αυτα τα συστηματα δεν εχουν φτιαχτει για παγο (Ελληνικη ασφαλτος γυαλι με το πρωτο ψιλοβροχο).Στον παγο δεν μπορει να γινει τιποτα παραπανω απο το να γλυστρας ατελειωτα.
    Ο παγος δεν ειναι μεσα στις πρωταρχικες τους προβλεψεις.Απλα ισως να βοηθαει λιγο το εκαστοτε συστημα.
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP