Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 75

Θέμα: Τη λενε ...Ζετα !!

  1. #31
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το μονο που εχω να συμπληρωσω σε οσα ειπε ο Νικος (που τα ειπε ΟΛΑ) ειναι να προσπαθησεις να βρεις καποιο που να μην ειναι τερμα χαμηλωμενο (ειμαι φανατικα κατα του υπερβολικου χαμηλωματος) και ειδικα σε ζ3 παιζει ρολο και σε αλλους τομεις αυτο που λεω (περαν του οτι μεσα θα τριζει σαν σομιες) και να ειναι οσο το δυνατον πιο οεμ γινεται με οσο το δυνατον περισσοτερα εξτρα οπως (θερμενομενα) καθισματα μ-πακ, rollbars με ανεμοθωρακα κλπ κλπ που ειναι πραγματα που μετα μπορει να θελεησεις και θα ναι πανακριβα!
    Το πιο σημαντικο ομως ειναι το αυτοκινητο να ειναι σωστο σε ολα αυτα που ανεφερε ο Νικος!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    mark e92 (17-01-14), NikoZ3 (17-01-14)

  3. #32
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nickolas_s2k Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο σε ευχαριστω πολυ αλλωστε τα εχουμε ξαναπει εμεις ομως λογω του οτι εχω γραψει τοσα κατεβατα για αρκετα θεματα ηταν σχεδον αδυνατο να περιγραφω το καθε πραγματακι με λεπτομερεια και φωτογραφιες και καλα κανεις και το διευκρινιζεις και με φωτογραφιες για να φαινονται ολα αυτα μιας και αυτος ειναι ο στοχος του θρεντ!
    Οσον αφορα αυτα που αναφερεις δεν υπαρχει καπου διαφωνια επι της ουσιας.

    Για το πρωτο θεμα με τα σινεμπλοκ ψαλιδιων προτιμησα τα εκκεντρα μιας και ηθελα πολυ τη θετικη καστερ (και ειμαι σχεδον βεβαιος πως οπως για το μ3ε36 ετσι και για το ζ3μ βγαινανε και σε κανονικα μασιφ και σε εκκεντρα μασιφ σαν αυτα που εχω εγω-το θυμαμαι οταν προσφατα ηταν να αλλαξει ενας φιλος και του δωσανε τα απλα,τα γυρισε πισω και πηρε τα εκκεντρα)
    Η σαφηνεια παντως με τα μαμα ειναι για τα πανηγυρια ετσι και αλλιως.Για να μην κολλαμε στις λεξεις ομως, εγω αλλιως εννοω το ΚΑΚΟ διαβασμα του δρομου και αλλιως τη σαφηνεια (ισως εκει υπηρχε παρερμηνεια)!
    Ας καταληξουμε λοιπον οτι με τα μασιφ γενικα ασχετως καστερ το τιμονι αποκτα πολυ καλυτερη σαφηνεια και διαβαζει το δρομο πολυ καλα!

    Για το δευτερο θεματακι, στο συγκεκριμενο λινκhttps://www.rogueengineering.com/rogue/S_BUSH/RSM.html (θα το χεις δει φανταζομαι ειμαι σιγουρος) αναφερει και για τα ΟΕΜ και για ΜΕYLE HD πληροφοριες με φωτογραφιες στην εσωτερικη τους σχεδιαση οποτε οπως μπορεις να δεις ειδικα για το βαρος των αυτοκινητων μας πισω μια χαρα ειναι και τα δυο(και τα meyle και απο μ3 ε46)

    Ως προς το τριτο ειναι δικο μου το λαθος, το σινεμπλοκ του διαφορικου μου ειναι απο ζ3μ (απλα νομιζα πως ηταν το ιδιο και στα μ3 ε30 ) Εκει ΠΟΤΕ πολυουρεθανη οπως σωστα ειπες διοτι κοβεται το Bracket απο την πανω μερια!!

    Οτιδηποτε αλλο που καποιος εχει συναντησει/του εχει προκυψει θα θελα να γραφεται και αποριες αρκει να αφορουν το ζ3 για να μην παει αλλου η κουβεντα..

    Νικ, να εξηγησω για να μην γινονται παρεξηγησεις τουλαχιστον απο αλλους πως ο αντιλογος και οι αντιρρησεις δεν ειναι επι προσωπικου εννοειται !!! Και συ Νικολα οπως ξερεις αλλα δεν ξερουν οι αλλοι εχεις δεχθει βοηθεια απο μενα και γλυτωσες απο περιπετειες που δεν ειχαν λυσεις ... αυτα για τυχον παραννοησεις ...

    Στο θεμα μας τωρα ... ποτε το Ζ3Μ δεν φορεσε εκκεντρα σινεμπλοκ ... απλα οταν εγραφα χθες ειπα "νομιζω" επειδη ηθελα να το γραψω πιο ηπια ... παντως δεν μπηκε ποτε !!!
    Τα εκκεντρα τα εζησα επανω στο Ζ3 για 3 1/2 χρονια γιατι μου τα εβαλε ενας βλακας μηχανικος και τα αλλαξα πριν λιγους μηνες ... το σκληρο κοπανημα ευτυχως γλυκανε και ηρεμησε το αμαξι και τα χερια μου που εφτανε ο κραδασμος. Με τα μασιφ του Ζ3Μ δεν εξαφανιστηκε η σκληροτητα, γλυκανε ομως καπως και τα υπολοιπα παρεμειναν οπως η σαφηνεια αλλα και το "διαβασμα" ... το τελευταιο αναγκαιο κακο ...
    Για το διαβασμα θα επιμεινω οτι υπαιτια ειναι τα μασιφ σινεμπλοκ αλλα και τα Heavy Duty μπαλακια της Meyle. Δεν αφορα ομως αυτους που δεν αγχωνονται και ιδιαιτερα για να φτασουν το Ζ3 στο οριο του !

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nickolas_s2k Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το δευτερο θεματακι, στο συγκεκριμενο λινκhttps://www.rogueengineering.com/rogue/S_BUSH/RSM.html (θα το χεις δει φανταζομαι ειμαι σιγουρος) αναφερει και για τα ΟΕΜ και για ΜΕYLE HD πληροφοριες με φωτογραφιες στην εσωτερικη τους σχεδιαση οποτε οπως μπορεις να δεις ειδικα για το βαρος των αυτοκινητων μας πισω μια χαρα ειναι και τα δυο(και τα meyle και απο μ3 ε46).
    Το 'χω διαβασει δυστυχως ...
    Το δυστυχως παει γιατι διαβασα τις π@π@ριες που λενε και παραπλανουν του ανθρωπους.

    Δηλαδη ... λενε το εξης : Upgrading to E46 M3 rear mounts (a popular alternative) ...

    Καταρχην ποιος τους ειπε πως υπαρχουν πισω βασεις ειδικα μονο για Ε46 Μ3 ??? Και το γραφουν με τετοιο τροπο ωστε να ειναι λιγο ασαφες και οχι ξεκαθαρο απο μερια τους, οτι ΝΑΙ υπαρχουν ειδικα για Ε46 Μ3 OEM πισω βασεις, για να μην εχουν και καμμια νομικη εμπλοκη αλλα παραλληλα να κανουν και τη δουλεια τους ! Ποια δουλεια τους θα το εξηγησω παρακατω.





    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nickolas_s2k Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... μπορεις να δεις ειδικα για το βαρος των αυτοκινητων μας πισω μια χαρα ειναι και τα δυο(και τα meyle και απο μ3 ε46).
    Νικολα αυτοι αλλο λενε :
    The factory BMW rear shock mounts are generally a little soft, to provide the most possible acoustically dampening in the vehicle. However, design precludes them from being stout enough to withstand the rigors of aftermarket suspension, or even badly damaged roads. A decent sized pothole can send a perfectly good factory rear shock mount to pop out, making it entirely useless necessitating replacement. Upgrading to E46 M3 rear mounts (a popular alternative) is not a guarantee that it doesn't happen again and again.

    Αρα και αυτες οι δηθεν απο τα Μ3 δεν λυνουν το προβλημα ...
    Και φυσικα με εναν πολυ επαγγελματικο, περιπεκτικο και ειρωνικο τροπο φροντιζουν να ολοκληρωσουν το θαψιμο (στα Heavy Duty της Meyle)
    για να προωθησουν φυσικα τις δικες τους βασεις που κοστιζουν 100 δολλαρια ως την μοναδικη λυση :
    "What about those "heavy doodie" factory style mounts?
    There has been the introduction of a factory style mount touted as "heavy duty", "taper-core", "ultimate", "stage 1" and many more marketing names. This revised version of a factory mount addresses a single issue (of many) problems with factory style mounts. "


    Λοιπον το θεμα εχει ως εξης ... δεν υπαρχουν πισω βασεις ειδικα για Μ3 ... ειναι ολα ιδια !!! Και αν καποιες φορες υπαρχουν διαφορετικοι κωδικοι που εληξε ο ενας και ισχυει ο αλλος ειναι γιατι οι Γερμανοι απλα αλλαζαν προμηθευτες. Τα πισω τοπ μαουντς στα Ε46 και Ε85 (Ζ4) ειναι κοινα.

    Αρα δεν υπαρχει λυση σε ΟΕΜ. Η λυση της Meyle που δινει για επιμερους σημεια, που κρινει οτι ειναι ευπαθη, σε Heavy Duty κατηγορια ειναι λιρα εκατο !!!
    Και τα δινει και τσαμπα. Βεβαια δεν βγαζει μονο τα ενισχυμενα αλλα βγαζει και τα υπολοιπα σε απλες OEM προδιαγραφες που βεβαια δεν ειναι τιποτα σπουδαιο.

    Οι Αμερικανοι κατασκευαστες τα συγκεκριμενα παντως τα πουλανε απο 100 δολαρια και πανω και λογικο ειναι να τους χαλαει την πιατσα.


    Αυτα και τελος ... για να μην χαλαω και το θρεντ και σορρυ για το πλατιασμα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 17-01-14 στις 12:20

  4. The Following 2 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-14), Nickolas_s2k (17-01-14)

  5. #33
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ρωτήσω κάτι, για έναν που ψάχνει μτχ τι πρέπει να προσέξει;;;
    Με αφορμη την ερωτηση του φιλου θα προσθεσω και κατι ακομα.
    Επειδη το Ζ3 σε 2 χρονια κλεινει 20 χρονια απο την εναρξη παραγωγης δυστυχως υπαρχει ο φοβος ανα πασα στιγμη στα Ζ3 να βγουν προβληματα λογω γηρατος.
    Ενα υπουλο προβλημα που δεν εχει αλλη λυση πλην της εργοστασιακης λεγετα αντλια βενζινης ... και ειναι ακριβη !!! δεν προειδοποιει παντα αλλα εχει και ενα σοβαροτατο μοιονεκτημα !
    Ο αισθητηρας σταθμης ειναι μαζι με την αντλια και αν πχ χαλασει ο αισθητηρας ενω η αντλια δουλευει κανονικα τρωμε πακετο γιατι αλλαζει ολο μαζι !!!!

    Και καποιες πληροφοριες επιπεδου 1ης δημοτικου, οπως λεμε Λολα να ενα μηλο ...

    Το Ζ3 κατα βαθος ειναι κατι σαν υβριδια, δηλαδη ...
    Τα πρωτης γενιας που εβγαιναν μεχρι το '98 ειναι απο τη μεση και μπροστα Ε36 και απο την μεση και πισω Ε30.
    Η δευτερη γενια τους τα φεισλιφτ το πανε ακομα παρακατω. Απο την μεση και πισω ειναι Ε30 σταθερα αλλα απο την μεση και μπροστα ειναι και Ε36 και Ε46 ιδιως στα ηλεκτρονικα.

    Οποτε οτι ειναι το αυτ/το μας και σε οτι αντιστοιχει μπορουμε να συλλεγουμε τεχνικες πληροφοριες αλλα και ανταλλακτικα απο αυτες τις γενιες γιατι ισχυουν σχεδον ολα στο Ζ3 αναλογα την γενια του.

    Αυτα

  6. The Following 2 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-14), Nickolas_s2k (17-01-14)

  7. #34
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικ, να εξηγησω για να μην γινονται παρεξηγησεις τουλαχιστον απο αλλους πως ο αντιλογος και οι αντιρρησεις δεν ειναι επι προσωπικου εννοειται !!! Και συ Νικολα οπως ξερεις αλλα δεν ξερουν οι αλλοι εχεις δεχθει βοηθεια απο μενα και γλυτωσες απο περιπετειες που δεν ειχαν λυσεις ... αυτα για τυχον παραννοησεις ...
    .................................................. ..................................................
    Αυτα και τελος ... για να μην χαλαω και το θρεντ και σορρυ για το πλατιασμα
    Nαι να το ξεκαθαρισω και εγω αυτο για τυχον παρεξηγησεις πως εμεις γνωριζομαστε, τα εχουμε πει και ειναι καθαρα θεμα διαλογου μεταξυ μας και ανταλλαγη αποψεων.Δεν σημαινει οτι θα συμφωνουμε σε ΟΛΑ

    Επειδη λιγους απασχολουν αυτα που λεμε, το τελευταιο πραγμα που θελω να πω πανω στο συγκεκριμενο θεμα για να μην το καψουμε εντελως ειναι πως οντως τα ζ3μ δεν φορεσαν εκκεντρα ομως τα φορανε πααρα πολλα ζ3μ στο εξωτερικο οπως και εγω λογω του οτι προσθετουν θετικη καστερ, καλυτερη επαναφορα στο τιμονι και αισθηση. Το θεμα ειναι οτι τα μασιφ (γενικα) ειναι μια αναβαθμιση που ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ το αυτοκινητο και κανουν δουλεια!!

    Για πισω τωρα το γνωριζω πως δεν ειναι μονο για μ3 ε46 τα τοπ μαουντς, αλλα δεν θεωρησα σκοπιμο να γραψω και ολα τα μοντελα που τα φορανε.
    Τη δουλεια τους την κανουνε παντως μια χαρα οπως και τα HD (που ειναι οντως καλυτερα λογω εσωτερικης σχεδιασης). Αλλωστε υπαρχουν και καλυτερα οπως γνωριζεις..

    Σε δυο πραγματα θα θελα να σταθω..
    το πρωτο ειναι οτι τοτε οντως με γλιτωσες απο μεγαλη περιπετεια και περιττα εξοδα την τελευταια στιγμη κυριολεκτικα και σε ευχαριστω! Αν τελικα ειχα προχωρησει τοτε, ειτε θα αναγκαζομουν να φτασω μεχρι τελους -υπαρχει τροπος αλλα θα εμπαινα σε μεγαλους μπελαδες και δεν αξιζε..ειτε οπως τα επαιρνα...ετσι θα τα αποχωριζομουν..εν καιρω!

    και το δευτερο ειναι αυτο που λες στην τελευταια σου προταση ''Αυτα και τελος ... για να μην χαλαω και το θρεντ και σορρυ για το πλατιασμα''

    εμενα με στενοχωρει γιατι το θρεντ δεν ειναι δικο μου..ειναι ολων μας και ειναι πολυ ωραιο να γινεται διαλογος και ανταλλαγη αποψεων!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-14), NikoZ3 (20-01-14)

  9. #35
    Εγγραφή
    15-06-11
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    517
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νικόλα αν και μου έχεις πει κάποια πράγματα θα είχε ενδιαφέρον να μας γράψεις όταν βρεις χρόνο τι να κάνουμε για να σταματήσουμε τους εσωτερικούς θορύβους. Είναι τεράστιο κεφάλαιο το ξέρω για αυτό λέω όταν βρεις χρόνο!

  10. #36
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιαννη οι τριγμοι στο δικο σου δεν ξερω απο που προερχονται..πιθανολογω ..απο παντου στο ταμπλω και στην κεντρικη κονσολα! Αυτο το κομματι με απασχολησε απο την πρωτη στιγμη πριν απο 5 χρονια. Η ακαμψια του πλαισιου ειναι το νο1 προβλημα σε συνδυασμο με τους δρομους και τυχον επεμβασεις ''τριτων'' στο εσωτερικο του αυτοκινητου.. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να ενισχυσεις το πλαισιο σε ολα τα σημεια που μπορεις (απαιτει χρονο,χρημα,προσωπικη εργασια) να δεσεις με αλλα λογια το αυτοκινητο και να το κανεις ΣΦΙΧΤΟ.. Το καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο ομως Γιαννη αναλογα με τη χρηση του δεν υπαρχουν πανακεια λυσεις..εγω προσωπικα εχω λυσει ΟΛΟ το εσωτερικο και εχω φτιαξει τα παντα απο την αρχη με καινουργιες βιδες κλιψακια κουμπωματα κλπ και τοποθετωντας καποια ειδικα μονωτικα υλικα σε σημεια που υπηρχαν τριγμοι αφου πρωτα ομως τους ειχα εντοπισει ωστε να μην υπαρχει κινηση μεταξυ των πλαστικων κομματιων..Σε συνδυασμο λοιπον και με ολα οσα εχουν γινει στο στησιμο και στο δεσιμο, στην καμπινα της ζετας μου δεν ακουγεται ουτε κιχ χωρις καμια υπερβολη..και δεν το λεω εγω.μπορουν να στο επιβεβαιωσουν παρα πολλοι..εσενα πχ ειναι και με μαμα αναρτηση - υψος - 16αρες ζαντες κανονικα δεν θα πρεπε να τριζει καθολου.. (λεμε τωρα)
    Θελει δουλεια.δεν υπαρχουν ετοιμες λυσεις. ΜΙΑ ειναι η ετοιμη λυση

    Aν δεν εχεις πειραξει εσυ κατι και ολα τα σινεμπλοκ - αναρτησεις κλπ ειναι σε καλη κατασταση.. τοτε μαθε να ζεις με τους τριγμους και απολαυσε το..καμπριο ειναι και μαλιστα με μειωμενη ακαμψια..εδω τριζουν αλλα και αλλα.. εγω ασχοληθηκα τοσα χρονια μονος μου και ξεμπερδεψα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nickolas_s2k : 17-01-14 στις 14:02

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-14), jkourkoulis (17-01-14)

  12. #37
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nickolas_s2k Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μαλιστα..ναι την καμπεροβιδα τη γνωριζω απλα δεν την εχω βαλει για αλλους λογους εγω,,
    Σε αυτο που λες τι να πω..ψιλοκουφο μου ακουγεται οντως να σηκωθει ΤΟΣΟ πολυ απο τα topmounts!Μηπως δεν παταγαν σωστα στο θολο του κομπακτ?
    Αν το ειχα δοκιμασει θα σου ελεγα, ομως απλα το ανεφερα σε παρενθεση ως κατι που μπορει να γινει μιας και δεν εχω διαβασει παρομοιο προβλημα στα ζ3..Παντως πολυ χρησιμη πληροφορια!
    θα ηθελα να πω επισης πως τα πιατελα των ελατηριων που κάθονται τα τοπ μαουντ είναι μεγαλύτερα των m3 με αποτέλεσμα όταν τοποθετήσουμε τα εκκεντρα να ακουμπουν στον θολο δημιουργώντας ένα επιπλέον πρόβλημα.......Νικολα εχε στο νου σου και για αυτό όπως και κάθε μελος που σκέφτεται περαιτερω αναβαθμιση.....

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-14), Nickolas_s2k (17-01-14)

  14. #38
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και μιας και μιλαμε για το εσωτερικο μιας ζ3 ειναι ευκαιρια να δουμε τις διαφορες που υπηρχαν απο pre-facelift σε facelift και φυσικα σε M roadster σε εικονες αρχικα στα καθισματα.Τα καθισματα λοιπον που ειναι διαθεσιμα για μια ζ3 ειναι τα παρακατω

    εδω τα απλα


    εδω τα πρωτα μ-πακ


    εδω τα δευτερα μ-πακ (τα δικα μου)



    και εδω του ζ3μ


  15. The Following 8 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    BILL007 (17-01-14), chrisgiapz3 (17-01-14), Kostas Maras (17-01-14), Leonidas_E39 (19-01-14), NikoZ3 (20-01-14), Panos 316T (18-01-14), VanVIC (17-01-14), Vassilis ///M (17-01-14)

  16. #39
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επισης τα ζ3 βγηκαν με 3 διαφορετικες κονσολες (απο pre-facelift σε facelift και m roadster) φυσικα με πολλους διαφορετικους συνδυασμους χρωματων,ξυλου κλπ.Bαζω ενδεικτικες φωτογραφιες

    pre-facelift


    facelift


    m roadster/coupe


    Στις δυο τελευταιες φωτογραφιες επισης παρατηρουμε και τη διαφορα στους εσωτερικους καθρευτες των μοντελων!

  17. The Following 3 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    BILL007 (17-01-14), chrisgiapz3 (17-01-14), NikoZ3 (20-01-14)

  18. #40
    Εγγραφή
    15-06-11
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    517
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δυστυχώς έχω κίτρινα bilstein άρα η πρώτη μου κίνηση θα είναι η αλλαγή ανάρτησης. Τέλος πάντων θα προσπαθήσω το καλοκαίρι που θα έχω περισσότερο χρόνο να βελτιώσω ότι πιστεύω ότι δε θα καταστραφεί βάζοντας τα χέρια μου... Για την μεμβράνη πίσω ποια ειναι η πρότασή σου για αντικατάσταση για όσους έχουμε αυτή με το φερμουάρ;

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP