Σελίδα 7 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 97

Θέμα: N42B20 SOS

  1. #61
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι γεια σας και πάλι. Πήρα το αμάξι από το συνεργείο και μου κάνει ακριβός αυτό που φαίνεται στα παρακάτω, χωρίς να μου ανάψει λαμπάκι κινητήρα. Τί λέτε?


  2. #62
    Εγγραφή
    29-03-13
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    135
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εν τέλει τι έχεις κάνει με τους αισθητήρες θερμοκρασίας???

  3. The Following User Says Thank You to enatos For This Useful Post:

    tasos.kamv (13-11-13)

  4. #63
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θερμοκρασία οκ. Έφτεγε η φίσα της βαλβίδας. Αλλάχτησε η φίσα και όλα οκ. Κόστος 0.

  5. #64
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Διάγνωση αντιπρωσοπίας για το ρετάρισμα = λ και οι δύο. Τί λέτε?

  6. #65
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διάγνωση αντιπρωσοπίας για το ρετάρισμα = λ και οι δύο. Τί λέτε?
    Το έβαλαν σε διαγνωστικό και έβγαλε πρόβλημα στους Λ.
    Ας του αλλάξουν με δικιά τους ευθύν
    η και εάν στρώσει τότε τα πλυρώνεις !
    Αλλά κάτι μου λέει ότι είναι αισθυτήρας θερμοκρασίας , διότι στο κάνει στο ξεκίνημα και μετα στρώνει .
    Ετσι δέν είναι ????!!
    Εάν ήτανε χαλασμένη η ΛΑΜΔΑ θα εβγαζε σφάλμα .Αλλα μπορούνε να τους μετρήσουνε με ένα πολύμετρο και ένα καμινέτο !!

  7. The Following User Says Thank You to E461800 For This Useful Post:

    tasos.kamv (13-11-13)

  8. #66
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε Ε46 1800 τοποθέτησε ο μάστορας στην αντιπροσωπεία καινούργιους και δοκίμασε. Το αμάξι έστρωσε και διορθώθηκαν και οι εκπομπές καυσαερίων σε κανονικά όρια, γιατί είχα καυσαέρια (δεν γνωρίζω τιμές). Ρώτησα με τον ΜΑΦ τι παίζει αν είναι καλά και με βεβαίωσε ότι είναι εντάξει. Τώρα το κόστος για την αλλαγή τους είναι 400 Ευρώ μαζί με τοποθέτηση. Επειδή τώρα δεν υπάρχουν το αφήνω. Επίσης τον ρώτησα αν τελικά δεν φταίνε οι λ και πληρώσω το τετρακοσάρι και το πρόβλημα δεν λυθεί τι γίνεται? Με διαβεβαίωσε ότι αν σε ένα μήνα από την αλλαγή ξανακάνει το ίδιο πρόβλημα τότε δεν θα το χρεωθώ εγώ. Επειδή το τετρακοσάρι το θεωρώ υπέρογκο ποσό για τους λ γνωρίζει κάποιος ποιους λ φοράω? Καμιά τιμή? Κανένα κατάστημα?

  9. #67
    Εγγραφή
    26-08-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    166
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikpapas44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Ε46 1800 τοποθέτησε ο μάστορας στην αντιπροσωπεία καινούργιους και δοκίμασε. Το αμάξι έστρωσε και διορθώθηκαν και οι εκπομπές καυσαερίων σε κανονικά όρια, γιατί είχα καυσαέρια (δεν γνωρίζω τιμές). Ρώτησα με τον ΜΑΦ τι παίζει αν είναι καλά και με βεβαίωσε ότι είναι εντάξει. Τώρα το κόστος για την αλλαγή τους είναι 400 Ευρώ μαζί με τοποθέτηση. Επειδή τώρα δεν υπάρχουν το αφήνω. Επίσης τον ρώτησα αν τελικά δεν φταίνε οι λ και πληρώσω το τετρακοσάρι και το πρόβλημα δεν λυθεί τι γίνεται? Με διαβεβαίωσε ότι αν σε ένα μήνα από την αλλαγή ξανακάνει το ίδιο πρόβλημα τότε δεν θα το χρεωθώ εγώ. Επειδή το τετρακοσάρι το θεωρώ υπέρογκο ποσό για τους λ γνωρίζει κάποιος ποιους λ φοράω? Καμιά τιμή? Κανένα κατάστημα?
    Λοιπόν αφού είναι τόσο σίγουροι προχώρα στην αλλαγή ..

    https://bmwfans.info/parts-catalog

    Στην παραπάνω σελίδα βάλε το VIN απο το αμάξι σου και θα δείς τι ακριβώς
    φοράει ..

  10. #68
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άσχετο αλλά από την στιγμή που η αντλία πρεσάρει μέχρι τα 94 psi λογικά είναι οκ.

    Την αντλία κενού την έχεις μετρήσει;

    Δλδ με σταθερό φορτίο (στροφές) έχεις σταθερή υποπίεση;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  11. #69
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε oldcarskickass σε σταθερές στροφές στο ρελαντί είναι περίπου 94 psi περίπου σταθερή η πίεση. Η αντλία βενζίμης. Την αντλία κενού? Ποιά είναι? Αν εννοής για το σεβρό ναι την κοίταξα δεν χάνει πίεση.

  12. #70
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλοι επειδή η προηγουμένη μηχανή που είχα έκαιγε λάδια, (στα 10.000 χλμ περίπου 3 λίτρα λάδι )σκέπτομαι μήπως ο καταλύτης μπούκωσε και ίσος να είναι ο λόγος που μου χάλασε τον λ . Ισχύει? Το λέω αυτό επειδή από τον καυαλύτη και μπροστά το αμάξι εκπέμπει πολύ ζέστη ενώ από τον καταλύτη και πίσω είναι ποιο κρύο. Αν χρειαστώ καταλύτη τι προτείνεται?

Σελίδα 7 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP