1mile
\/
402.23 km/h
\/
22.602 sec.
OMG !!!!
Dragtimes.
1mile
\/
402.23 km/h
\/
22.602 sec.
OMG !!!!
Dragtimes.
doctore (14-10-13), giannis z3 (14-10-13), Nino (15-10-13)
πολλα αλογατα..αλλα κανω μια σκεψη τωρα..400ρι εχει 9 κατι, η 997 turbo S PDK μαμα με 530 αλογα δηλωνει 10.8!! δηλαδη με 1400 ποσα θα εχει??
Σιγουρα δεν ''παει'' αναλογικα με τα αλογα, παιζουν πολλα ρολο αλλα...
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Ίσως να φταίει η πιο μακριά σχέση μετάδοσης του GTR![]()
Κανενα απο τα αυτοκινητα που στηνονται για επιδοσεις σε μιλι,δεν εχουν επιδοσεις ανταξιες της ιπποδυναμης τους στο 400αρι!!!
Τα GTR που εχουν τα παγκοσμια ρεκορ στα 400m εχουν αλλο στησιμο στην αναρτηση,αλλα ελαστικα και αλλες χαρτογραφησεις!!!
Και οπως καταλαβαινεται,αλλη καταπονηση ο κινητηρας μεχρι τα 270km/h που περιπου πιανουν στα 8sec που κραταει η κουρσα στα 400m και αλλη οταν πας για 22sec με ταπα το γκαζι και για 10sec εχεις μια 6η που τραβαει του "σκυλου" και μαζι της ολο το μοτερ!!!
Γενικα,ενα αμαξι μπορεις να το στεγνωσεις στα ορια του ξεροντας οτι θα τραβηξει ζορι στιγμιαια και μετα θα αφησεις το γκαζι...Αν ομως χρειαστει να δουλεψει ετσι για 10sec,οι πιθανοτητες ειναι να τα παρεις ολα στο χερι!!!![]()
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
Επισης το Tiptronic φτιαχνεται σαν σαζμαν με αλλα εντοσθια...Το PDK οχι!!!
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Συγνωμη ρε pilot δεν το ηξερα οτι θα πεσει καζουρα!!!
Το σαζμαν που φοραει αυτη την στιγμη το Nissan ειναι το καλυτερο,ακομα και απο Ferrari,Lamborghini,κτλ...
Τα μοντελα παραγωγης μεχρι το 2009 ειχαν ανακληση για μοτερ(ειναι ευρεως γνωστο)...απο κει και περα περι σαζμαν...Τα μοντελα του 2011 και μετα,βγαινουν με ενισχυμενο αξονακι πρωτης ταχυτητας και διαφορετικη χαρτογραφηση στο εγκεφαλακι που διαχειριζεται το σαζμαν...Ενα GTR μεχρι 600whp μπορει να αντεξει εκκινησεις αλλα οχι απανωτες...Υπαρχει καποια ευλαβεια που πρεπει να τηρουμε οπως και στα αυτοκινητα της BMW που διαθετουν LC στις λειτουργειες τους!!! Και φυσικα θα υπαρχει ενας αουγκανος και κανιβαλλος που δεν εχει ανοιξει καν το βιβλιαρακι οδηγιων και νομιζει οτι επειδη εδωσε 150.000 ευρω για ενα αυτοκινητο,σημαινει οτι ειναι "δεν σπαει,δεν χαλαει" ο,τι και να του κανουμε...Σαν μια κυρια που ειχα συναντησει μεσα στην αντιπροσωπεια της ΜΒ η οποια ειχε τουμπαρει το αυτοκινητο της σε βροχη με 160km/h και η απαντηση της στον υπευθυνο συνεργειου που την ρωτησε πως εγινε το συμβαν ηταν : "Μα κυριε μου γιατι ;;; Ειναι Mercedes και το εχω πληρωσει...Δεν θα επρεπε να τουμπαρω"...
Με "μαμα" σαζμαν εχω οδηγησει GTR με περιπου 870-900whp!!!
Μπορεις να πατας απο οτι ταχυτητα θες ρολλαριστος(ακομα και με 1η) και δεν θα κανει "κιχ"!!!
Αν βαλεις LC,το πηρες παραμασχαλα και εφυγες για σκραπ!!!
Βεβαια με ενα aftermarket αξονακι 1ης της PPG(2000 ευρω),ξενοιαζεις και δεν σε νοιαζει...Και απο κει και περα,τα parts για να το ενισχυσεις παραπανω μπορουν να φτασουν στο συνολο,μεχρι και...50000 ευρω!!!
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
chief (15-10-13), nikos1400 (14-10-13), pilot (15-10-13), Vasilis M3 (15-10-13)