 Banned
					
					
						Banned
					
					
						



 
					
                                        
					
						
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
						
					
					
						gant (18-03-10)
 
 
		Ναι αλλά εσύ μιλάς για επαγγελματική χρήση, που σημαίνει ότι τα χρησιμοποιείς καθημερινά. Ένας μέσος ερασιτέχνης χρήστης, δε νομίζω να χρησιμοποιεί τον αλοιφαδόρο πάνω από 5-6 φορές το χρόνο, κυρίως τα cutting και polishing pad. Μόνο για κέρωμα (αν το κάνει με αλοιφαδόρο) μπορεί να τον χρησιμοποιεί πιο συχνά, οπότε το πολύ πολύ να αλλάζει finishing.
Με τέτοια χρήση λοιπόν, αντέχουν εύκολα κανά δυο χρόνια. Από εκεί και πέρα είπαμε, εκτός από τη χρήση παίζει ρόλο και η ποιότητα.
ps ποιας εταιρείας pads χρησιμοποιείς παρεπιμπτόντως?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 18-03-10 στις 21:09
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
 
 
		οπως ειχα ανφερει την ''ερασιτεχνικη'' σειρα της meg δεν την δουλεψα μονο το gold class μιας και ειχα ακουσει τα καλυτερα αλλα τελικα οπως ακριβως τα ειπες εγινε!!τωρα για το 20 που χρησημοποιησα την πατησα γιατι εριχνε ''καρεκλες'' και δυστυχως επρεπε να φυγω οποτε δεν μπορεσε να δουλεψει σωστα!!τωρα που ετοιμαζομαι για το καθιερωμενο γυαλισμα κερωμα θα το αφησω καλα καλα να δεσει το ''γλυκο'' και θα σας πω αποτελεσματα!!!για τις διευκρινισεις !!τελικα δεν θα παρω(αλλα 30ε) αλλη μια γουνα για τα κερια...μια χαρα ειναι και το χερι!!!!!!!εχω δωσει μια περιουσια για ''καλυντικα'' του αυτοκινητου!!! ''γκομενα'' να ηταν τοσα καλυντικα δεν θα ειχε!!!!

 Banned
					
					
						Banned
					
					
						



 
					
                                        
					
						
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
						
					
					
						 
 
		Σωστά, η χρήση που τρώνε τα δικά μου είναι μεγάλη. Διότι πέραν των τυπικών γυαλισμάτων, έχουμε και το κομμάτι του βαψίματος, όπου και εκεί ότι βάφεται στη συνέχεια γυαλίζεται, άρα επιπλέον δουλίτσα για τα κακόμοιρα τα σφουγγαράκια μου....
Έχω τη σειρά της 3Μ σε όλα τα χρώματα
Monsta (18-03-10)
 Banned
					
					
						Banned
					
					
						



 
					
                                        
					
						
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
						
					
					
						 
 
		Μιά απορία: To κερί δεν είναι συγχρόνως γυαλιστικό αλλά και προστασία χρώματος;
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
 Banned
					
					
						Banned
					
					
						



 
					
                                        
					
						
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
								 
							
						
					
					
						gant (19-03-10)
 
 
		Γυαλιστικό με την αυστηρή έννοια το όρου, θεωρείται το προϊόν που αφαιρεί γρατζουνιές, αράχνες κλπ, οπότε με αυτή την έννοια, το κερί δεν είναι γυαλιστικό, αφού δεν εξαφανίζει ατέλειες, αλλά τις καλύπτει προσωρινά (αν έχει στοιχεία glaze), ή απλά προστατεύει το χρώμα.
Αν εννοείς ότι είναι γυαλιστικό, με την έννοια ότι κάνει το αμάξωμα να γυαλίζει εξωτερικά, τότε σε μεγάλο ισχύει. Απλά, τα κεριά, κυρίως τα συνθετικά και τα sealants, δεν γυαλίζουν (αισθητικά) τόσο το αμάξωμα, αλλά προστατεύουν το καθάρισμα που έχουμε κάνει πριν. Κοινώς, αν το αμάξι δεν έχει πλυθεί καλά, το κερί που θα μπει από πάνω δεν θα κάνει θαύματα, ενώ αντίθετα, αν έχουμε καθαρίσει τέλεια το αμάξωμα (με γυάλισμα, πηλό, glazes κλπ, ανάλογα την περίπτωση), το κερί θα σφραγίσει το τέλεια καθαρισμένο χρώμα και έτσι θα δείχνει τέλειο. Άρα, το κέρωμα έχει φοβερό αισθητικό αποτέλεσμα, μόνο αν το πλύσιμο είναι πολύ καλό. Το ίδιο ισχύει και με τα φυσικά κεριά σε μεγάλο βαθμό, μόνο που αυτά λόγω του συστατικού carnauba, δίνουν επιπλέον λάμψη στο χρώμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει πλυθεί πολύ καλά πρώτα...
Κατά συνέπεια, αν θέλουμε τέλειο αισθητικό αποτέλεσμα, φροντίζουμε να πλύνουμε όσο καλύτερα μπορούμε το αυτοκίνητό μας, να προετοιμάσουμε καλά το χρώμα μας για κέρωμα (με ό,τι αυτό μπορεί να περιλαμβάνει) και στο τέλος να κερώσουμε, σφραγίζοντας και προστατεύοντας το χρώμα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong